163 cm pitkä, mikä on normaali paino tälle pituudelle!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (64)
Ainakin pienempi määrä huutomerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
55-65 kiloa.
Edellyttäen että on SM-tason urheilija.
Mielestäni joku 50-70kg. En osaa sanoa tarkkaan. Pääasia kun tuntee oman olonsa hyväksi ja on sinut oman painonsa kanssa.
Aikanaan mulle sanottiin, että naisella pituus sentteinä miinus 110 ja miehellä pituus sentteinä miinus 100 olisi hyvä paino. Taitaa bmi asteikolla mennä normaalipainon yläosiin,
Pidän itseäni normaalipainoisena. Olen 165 cm pitkä ja painoni on jojoillut 59-61 kg välillä lastenteon jälkeen. Ennen ensimmäistä raskautta painoin 57-58 kg.
n. 41 v.
No mä 165/49 ja voin erinomaisesti.
Oon aina ollut tän painoinen, joten rakenteeltani kevyt. Lihaskunto on erinomainen (testattu).
Ihan mikä vaan paino jos tunnet olosi hyväksi ja näet seistessä omat varpaasi. (Olettaen ettei tissit ole näköesteenä.)
Itse olen samanmittainen. Kun painoin 53 kilogrammaa, sain huolestuneita kommentteja hyvinvoinnistani - minulla ei ollut tässä yhtään lihasta, ja olin todella hoikka. Kuntoilun ja pienen lihasmassan kasvatuksen aloitettuani paino on 57 kilogrammaa, ja ainakin omasta mielestäni itselleni optimi. Riippuu paljolti kehonkoostumuksestasi - paljonko on rasvaa ja paljon lihasta.
Riippuu aivan ruumiinrakenteestasi, jos olet urheilullinen ja lihaksikas voit olla lähes 70 kiloinen jos taas et 52-65 kg normaalipaino.
Omalla kohdalla ihannepaino nyt 60-62. Nelikymppiseksi saakka n 55kg. Sama pituus
n60v
Vierailija kirjoitti:
Itse olen samanmittainen. Kun painoin 53 kilogrammaa, sain huolestuneita kommentteja hyvinvoinnistani - minulla ei ollut tässä yhtään lihasta, ja olin todella hoikka. Kuntoilun ja pienen lihasmassan kasvatuksen aloitettuani paino on 57 kilogrammaa, ja ainakin omasta mielestäni itselleni optimi. Riippuu paljolti kehonkoostumuksestasi - paljonko on rasvaa ja paljon lihasta.
Sama. Näytin todella luisevalta 163cm/53kg. Nyt painan 60-61 kiloa ja tämä sopii minun ruumiinrakenteelleni.
Jos pärstä ei miellytä eli akneinen tai pyöreä, nenä vinossa tai silmät karsastavat ei mitatkaan mitään pelasta. Missään nimessä ei kuitenkaan yli 55 kg.
Ainoat soveliaat vaatekoot naiselle ovat XS ja S. Kengännumero ei saa olla yli 37.
55-65 kiloa.