Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lohduttamaa kesälomalla töihin palaavaa!

Vierailija
19.07.2020 |

Huomenna alkaa työt ja ahdistaa sikana. Inhoan työtäni, tiedän että on taas hirveä kiire ja stressi odottamassa. Kesälomasta nautin täysillä mutta nyt tuntuu mahdottomalta että arki alkaa taas. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. En varsinaisesti inhoa työtäni, mutta jos valita saisi, mieluummin lomailisin koko kesän. Talveksi voisin palailla toimistolle. Yritän tsempata itseäni, että onneksi on kohtuupalkkainen työ, mihin palata.. Pitää olla armollinen itselleen ekat työpäivät; ketuttaa jos ketuttaa.

Vierailija
2/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se päivä vielä huomennakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla sentään oli kesäloma. Minulla ei ole lomaa ollenkaan.

Vierailija
4/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yrittäjä. Tänään sunnuntai, minut leikattiin keskiviikkona ja "kesäloma". Päivääkään ei ole lomaa ollut. Tänäänkin töissä. No, ensi viikolla 6 päiväksi äidin luo pohjoiseen, niin eiköhän siinä ne kesälomat tullut vietettyä.... Tietenkin olen puhelimen ja spostin päässä. Mutta ainakaan ei tarvitse toimistolle mennä.....

Vierailija
5/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lopputili.

Vierailija
6/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kaupassa ostamassa itsellenne jotakin hemmotteluherkkua ja sitten sormettakaa itseänne tänä iltana kunnolla ja katselkaa vaikka Daniel Graighia samalla.

Vierailija
7/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä olla ilkeä, ja tiedän, että moni kadehtii työttömiäkin. Silti totean, että olet todella onnekas, kun sinulla on työpaikka, johon palata.

Vierailija
8/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kesäloma alkaa vasta parin viikonpäästä! Loman jälkeen paluu työhön on aina karmaisevaa. Tuntuu, kuin yhtäkkiä taas sidotaan nuoraan ja ei muuta kuin myllynkiviä pyörittämään samaa rataa. Mun lomaltapaluuta on auttanut päivä kerrallaan ajattelu. Meen vaan ”käymään” töissä ja vapailla nautiskelen edelleen lomajutuista. Myös seuraavan loman suunnitelu tai varaaminen auttaa. Myös se, että tekee lähiviikoille joitain suunnitelmia arjesta irtautumiseen, voi auttaa. Tai sitten ei mikään auta vaan pska fiilis pitää vain kestää ja toivoa että se menee ohi kun arkipuuro taas vie mennessään.

Vierailija
9/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo monena vuonna käynyt vikana lomapäivänä katsomassa jonkin kauhu- tai katastrofileffan. Töihinpaluu alkaa tuntua ihan jees -jutulta

Vierailija
10/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas osaan arvostaA omaa työttömyyttäni. Vielä on pitkä ihana kesä edessä josta saa nauttia joka päivä. Jos joudun töihin niin irtisanoudun

Vierailija
11/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että elän vain sen kesälomakuukauden vuodesta, muuten elämä on ilotonta ja raskasta.

Vierailija
12/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yrittäjä. Tänään sunnuntai, minut leikattiin keskiviikkona ja "kesäloma". Päivääkään ei ole lomaa ollut. Tänäänkin töissä. No, ensi viikolla 6 päiväksi äidin luo pohjoiseen, niin eiköhän siinä ne kesälomat tullut vietettyä.... Tietenkin olen puhelimen ja spostin päässä. Mutta ainakaan ei tarvitse toimistolle mennä.....

I feel you.....

Työntekijät eivät ymmärrä. On lakisääteiset lomat. Yrittäjillä ei lomia......

Vierailija
13/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä viikko töitä, sitten on neljä viikkoa lomaa.

Koita kestää 😊

Vierailija
14/14 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, huomenna ankea paluu töihin. Tänä vuonna 4 viikon lomasta napsaistiin koronakiireiden takia viikko pois. Ja juuri ennen lomaa puoliso sai kädestä luunsa murretuksi, joten kaikki menot peruuntuivat. Ei se rikkinäinen luu kun kestänyt edes auton tärinää. Kotona olen ollut ja tekemään täällä kaiken, koska ei tuo käsi kestä mitään.

Keväällä jo peruuntui matka, nyt peruuntui matka. Loma osui näille sateisille viikoille. Työt jatkuvat vielä kuusi viikkoa kotona, mikä ärsyttää osaltaan. Tarkoittaa sitä että vielä seuraavat kuusi viikkoakin joudun keksimään itse ruoat enkä pääse valmiiseen pöytään, kuten normaalitilanteessa pääsisin. Puoliso toki kokkasi ennen haaveria, mutta ei nyt tietenkään voi.

Odotan 7 viikon päässä olevaa viikon lomaa ja sinne siirtynyttä reissua. Jos vaikka kaikki menisi kohdilleen ja pääsisin vähän tuulettumaan ja lataamaan akkuja koko talven varalle. Aika kahjoksi tässä kotona alkaa tulla. Työ kotona, vapaa-aika kotona, kaikki tapahtuu tässä kotona. Velvollisuudet, hermojen kiristymiset, stressi jne.