Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halveksin kasvissyöjiä

Vierailija
04.06.2013 |

Olen itse ylpeä A-luokan lihansyöjä, enkä voi sietää kasvissyöjiä, jotka popsivat päivästä toiseen jotain ituja.

Nämä ovat jotain elähtäneitä viherpieruja, jotka kuvittelevat olevansa edes jotain, kun noudattavat puhdasoppista kasvisdieettiä. Sairasta toimintaa, josta maailman parantaminen ja pelastaminen on kaukana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on kasvissyöjä. Hän tuskin eläisi pelkillä iduilla. En ole koskaan puhunut hänen kanssaan hänen kasvissyöntinsä syistä, koska se ei ole minulle ongelma. Hän oli sekasyöjä vielä, kun olin teini-ikäinen. Hänen ruokailutottumuksensa eivät ole kasvissyönnin myötä muuttuneet huomattavasti siinä mielessä, että hän haluaa edelleen syödä herkullista ruokaa.

Tunnen muitakin kasvissyöjiä emmekä koskaan ole puhuneet maailmanparannuksesta tässä yhteydessä.

Vierailija
2/4 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeistä, että sinulta puuttuu tietoa kasvissyönnistä. On todennäköistä, ettei sinulla ole myöskään kiinnostusta oppia. Ehkä myös kyky tämän tiedon omaksumiseen on niin ja näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat ihan idiootilta.

t. toinen sekasyöjä

Vierailija
4/4 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, mitä kukanenkin syö. Minulla ei ole mitään vakaumuksia ruoan suhteen, eikä allergioita mutta hel...in kranttu siitä mitä suostun syömään. Mitään numeroa en tästä tee, mutta tiukkaa joskus tekee syödä huonoa sitkeää lihaa jossain kylässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän