Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitan nyt välit poikki lopullisesti kaikkiin koronahysteerikoihin

Vierailija
19.07.2020 |

Eipä tarvi sitten enää koskaan miettiä, milloin voi tavata vai voiko, ja jos niin miten, ollaanko pihalla kolmen metrin päässä vai maskit naamalla.

Mun mitta on täynnä koronahysteriaa. Jokainen, joka nyt ei koronan takia uskalla tavata, jää ulos mun henkilögalleriasta. Pärjään ilman pelkureitakin elämässä.

He saavat keskittyä pelkäämiseen ja erakoitumiseen, minä oikeisiin ystäviin, toisista välittämiseen ja yhdessäoloon.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mieluummkn käyttää maslia kuin maksaa 100£ sakot.

Vierailija
22/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good riddance

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti kunnioita muita etkä itseäsi. Tai toisten tilaa.

Miten nuo asiat on sinulle noin vaikeita, peruskauraa.

En ymmärrä väitettä. Miten niin en kunnioita jonkun tilaa? Minulla on täysi oikeus valita ystäväni ja ne sukulaiset, joihin pidän yhteyttä. En ole aiemminkaan pitänyt normiuskovaisista, pelkääjistä tai itseään erityisen tärkeinä pitävistä ihmisistä. Miksi minun pitäisi heitä nyt koronan varjolla ja yli jaksaa?

ap

Taidat olla sinä se heikoin lenkki. Luettelet niin paljon ihmisryhmiä joista et pidä. Osa sinäkin sanan-ja mielipiteenvapaus oikeasti käyttöön, niin voisit ymmärtää erilaisiakin ihmisiä ja ystäviä ja kavereita. Nyt selvästi haluat, että mennään sinun ehdoillasi.

Vierailija
24/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne edes koronahysteerikoita, en voi laittaa välejä poikki. Tunnen vain koronaan järkevästi suhtautuvia. Pestään käsiä ja pyritään pitämään etäisyyttä vieraisiin ihmisiin mutta jatketaan elämää ja elämistä normaalisti.

Vierailija
25/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei, älä tee sitä minulle! Älä jätä minua!! En pärjää ilman sinua!!! 😭

Vierailija
26/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monella on perussairauksia, joiden kanssa eläisi ilman koronaa ihan normaalipituisen elämän. Monilla jotka haukkuvat koronasta huolestuneita, on taustalla jonkinlainen luonnonvalinta-ajattelu. He kannattavat sitä, että sairaat ja vanhukset ym. kuolevat pois ja ajattelevat, että he kuolisivat kohta joka tapauksessa. Minun arvoni ovat täysin toisenlaiset ja yhteiskunnan arvo mitataan siinä, miten se kohtelee heikoimpiaan. Koronasta on myös arvaamattomia haittoja työssäkäyvillekin perussairaille sekä osalle perusterveistäkin.

Toivottavasti ap:n kaltaiset häipyisivät elämästäni. Hekin ajattelisivat toisin, jos itse olisivat sairaita. Ovat siis itsekkäitä. Jos tauti olisi heille vaaraksi, olisivat varovaisempia. Usein he myös ajattelevat, että maailmassa on liikaa ihmisiä niin hyvä vaan, kun tauti tappaa heikoimmat. Itse he sen sijaan pyörivät täällä kuluttamassa länsimaiselle yhteiskunnalle tyypillisesti todella paljon resursseja ja tekevät vielä lapsiakin. Ekologisuudesta puhuminen on siis vain savuverho. Oikeasti vain halveksivat vanhoja ja sairaita ym. tuottamattomia, mikä on oksettavaa. Kammottavinta on, että humaaniksi itseään kutsuva Ruotsikin uhrasi sairaansa ja vanhuksensa. En usko pystyväni enää ottamaan sitä maata tosissani.

Vierailija
27/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä koronavouhotuksessa on se hyvä puoli, että se on paljastanut, mitä ihmiset pohjimmiltaan ovat ja mitä he arvostavat. Jotkut sulkeutuvat eivätkä luota toisiin ihmisiin ja siihen, että elämä kantaa, toiset taas porskuttavat kuin maailmassa ei mitään koronaa olisikaan. Osa porukasta sitten taiteilee näiden kahden ryhmän välissä yrittäen ymmärtää molempia.

Pelko on syntiä, tämän uskonnollisen ajatuksen itse nykyään allekirjoitan. Pelko johtaa meidät tekemään  väärin kanssaihmisiä kohtaan, loukkaamaan ja hylkäämään.

Kirjoituksessasi on totuuden siemen. Uskomuksestasi huolimatta, elämä ei aina kanna kaikilla eteenpäin. Ihmisiä kuolee (niitäkin jotka eivät koskaan uskoneet sairastuvan  ja kuolevan), joltain loppuvat voimat, joku tekee itsemurhan. Silti kaunis ajatuksena. Positiivisuus ei aina pelasta, vaikka sitä kuinka hehkutetaan. Terve järki on syytä pitää mukana.

Vierailija
28/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei influenssa ole esim. astmaatikoille tai diabeetikoikle kovin vaarallinen ja siihen on rokotus. Ei influenssaa ja tuntematonta koronaa voi verrata. Monet astmaatikot, diabeetikot ym. ovat tuottavassa työssä, joten ei ole totta, että elämäntapatyöttömät täällä itkee.

Vierailija
29/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi tunne hysteerikkoja. Normaalisti on voitu ystävien ja sukulaisten kanssa nähdä. Anna aloittaja niiden olla omissa oloissa jotka eivät halua nähdä.

Vierailija
30/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monella on perussairauksia, joiden kanssa eläisi ilman koronaa ihan normaalipituisen elämän. Monilla jotka haukkuvat koronasta huolestuneita, on taustalla jonkinlainen luonnonvalinta-ajattelu. He kannattavat sitä, että sairaat ja vanhukset ym. kuolevat pois ja ajattelevat, että he kuolisivat kohta joka tapauksessa. Minun arvoni ovat täysin toisenlaiset ja yhteiskunnan arvo mitataan siinä, miten se kohtelee heikoimpiaan. Koronasta on myös arvaamattomia haittoja työssäkäyvillekin perussairaille sekä osalle perusterveistäkin.

Toivottavasti ap:n kaltaiset häipyisivät elämästäni. Hekin ajattelisivat toisin, jos itse olisivat sairaita. Ovat siis itsekkäitä. Jos tauti olisi heille vaaraksi, olisivat varovaisempia. Usein he myös ajattelevat, että maailmassa on liikaa ihmisiä niin hyvä vaan, kun tauti tappaa heikoimmat. Itse he sen sijaan pyörivät täällä kuluttamassa länsimaiselle yhteiskunnalle tyypillisesti todella paljon resursseja ja tekevät vielä lapsiakin. Ekologisuudesta puhuminen on siis vain savuverho. Oikeasti vain halveksivat vanhoja ja sairaita ym. tuottamattomia, mikä on oksettavaa. Kammottavinta on, että humaaniksi itseään kutsuva Ruotsikin uhrasi sairaansa ja vanhuksensa. En usko pystyväni enää ottamaan sitä maata tosissani.

Minä en näe rohkeaa suhtautumista luonnonvalinta-ajatteluna. Minusta korona pitää vain laittaa oikeisiin mittasuhteisiin. Moni suomalaisista perussairaista on ylipainoisia ja elämäntavat eivät ole terveelliset. Silti he pelkäävät vain koronaa, vaikka pitäisi pelätä ennemmin sydän- ja verisuonitauteja, diabetesta ja liiallista alkoholinkäyttöä. En jaksa mennä tuhannelle mutkalle näiden ylipainoisten alkoholin suurkuluttajien vuoksi koronan nimissä.

Koronapelkurit käyttäytyvät itsekkäästi ja epäkohteliaasti julkisilla ja yksityisilläkin paikoilla varaamalla itselleen kokonaisia penkkirivejä, tönimällä tai huutamalla. Koronaan vedotaan kieltäydytään olemasta humaaneja tai edes peruskohteliaita. Suomalaiset ilmeisesti elävät mieluummin huonon mutta pidemmän elämän kuin lyhyemmän mutta onnellisemman. Kaikki onni viime kädessä syntyy toisista ihmisistä, vuorovaikutuksessa.

Minä en hyväksy tätä aspergeriutta, tylyyttä ja hengen köyhyyttä. Olen valmis vaikka kuolemaan koronaan, kunhan saan elää ystävistäni (niistä oikeista) välittävänä ihmisenä, ja elää täysillä joka päivä. Halaan, kättelen, kosketan, nauran, puhun, ojennan ja otan. Käytän kaikkia lihaksiani, kaikkia ilmeitäni ja toimin normaalisti. Annan lahjoja, matkustan, liikun, käyn terasseilla, en ajattele etäisyyksiä tai hikoile typerässä maskissa.

En ala odottelemaan, että korona on joskus "selätetty". Se on tullut jäädäkseen, eikä elämää voi lykätä. Elämän pitää olla elämisen arvoista. Millainen elämä tahansa ei taas ole pitkittämisen arvoista. Tämä on Suomessa unohdettu.

ap

Vierailija
31/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en näe rohkeaa suhtautumista luonnonvalinta-ajatteluna. Minusta korona pitää vain laittaa oikeisiin mittasuhteisiin. Moni suomalaisista perussairaista on ylipainoisia ja elämäntavat eivät ole terveelliset. Silti he pelkäävät vain koronaa, vaikka pitäisi pelätä ennemmin sydän- ja verisuonitauteja, diabetesta ja liiallista alkoholinkäyttöä. En jaksa mennä tuhannelle mutkalle näiden ylipainoisten alkoholin suurkuluttajien vuoksi koronan nimissä.

Koronapelkurit käyttäytyvät itsekkäästi ja epäkohteliaasti julkisilla ja yksityisilläkin paikoilla varaamalla itselleen kokonaisia penkkirivejä, tönimällä tai huutamalla. Koronaan vedotaan kieltäydytään olemasta humaaneja tai edes peruskohteliaita. Suomalaiset ilmeisesti elävät mieluummin huonon mutta pidemmän elämän kuin lyhyemmän mutta onnellisemman. Kaikki onni viime kädessä syntyy toisista ihmisistä, vuorovaikutuksessa.

Minä en hyväksy tätä aspergeriutta, tylyyttä ja hengen köyhyyttä. Olen valmis vaikka kuolemaan koronaan, kunhan saan elää ystävistäni (niistä oikeista) välittävänä ihmisenä, ja elää täysillä joka päivä. Halaan, kättelen, kosketan, nauran, puhun, ojennan ja otan. Käytän kaikkia lihaksiani, kaikkia ilmeitäni ja toimin normaalisti. Annan lahjoja, matkustan, liikun, käyn terasseilla, en ajattele etäisyyksiä tai hikoile typerässä maskissa.

En ala odottelemaan, että korona on joskus "selätetty". Se on tullut jäädäkseen, eikä elämää voi lykätä. Elämän pitää olla elämisen arvoista. Millainen elämä tahansa ei taas ole pitkittämisen arvoista. Tämä on Suomessa unohdettu.

ap

Erinomaista!

Vierailija
32/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim etelä koreassa maltettiin olla järkevästi TOSI "hysteerisiä" sen muutama kk, ja nyt siellä ei ole koronaa juuri, koska ap:n kaltaiset

realiteettejä ymmärtämättömät lapset eivät päättäneet asioista.

Kun on vaara tilanne, ollaan varovaisia, sitten kun vaara ohi, sitten

tilanne normalisoituu...  välillä tulee kriisejä ja ne ei mene pois sillä

että kielletään todellisuus.

sorry, kasva aikuiseksi ja ota corona vaikka impulssihallinnan

harjoituksena

Vierailija
33/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim etelä koreassa maltettiin olla järkevästi TOSI "hysteerisiä" sen muutama kk, ja nyt siellä ei ole koronaa juuri, koska ap:n kaltaiset

realiteettejä ymmärtämättömät lapset eivät päättäneet asioista.

Kun on vaara tilanne, ollaan varovaisia, sitten kun vaara ohi, sitten

tilanne normalisoituu...  välillä tulee kriisejä ja ne ei mene pois sillä

että kielletään todellisuus.

sorry, kasva aikuiseksi ja ota corona vaikka impulssihallinnan

harjoituksena

Mitä?

Vierailija
34/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä koronavouhotuksessa on se hyvä puoli, että se on paljastanut, mitä ihmiset pohjimmiltaan ovat ja mitä he arvostavat. Jotkut sulkeutuvat eivätkä luota toisiin ihmisiin ja siihen, että elämä kantaa, toiset taas porskuttavat kuin maailmassa ei mitään koronaa olisikaan. Osa porukasta sitten taiteilee näiden kahden ryhmän välissä yrittäen ymmärtää molempia.

Pelko on syntiä, tämän uskonnollisen ajatuksen itse nykyään allekirjoitan. Pelko johtaa meidät tekemään  väärin kanssaihmisiä kohtaan, loukkaamaan ja hylkäämään.

Eipä elämä kantanut Jope Ruonansuutakaan. Niinpä kuoli vain 56-vuotiaana.

Kertakaikkisen typerä tuo sanonta elämä kantaa.

Vierailija
35/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ja nuole Laakson terveysaseman ovenkahvaa.

Vierailija
36/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, ei minun ystävyys- ja sukulaissuhteeni näivety siihen, että emme halaa, kättele tai ole ihan liki. Me kaikki ymmärrämme, että kannattaa toimia ohjeistuksen mukaisesti, jotta tartunnat minimoidaan. En vältä halaamista siksi, että pelkäisin saavani tartunnan vaan siksi, että en halua tartuttaa muita. Koska mistä minä tiedän, jos vaikka levittäisin virusta itse.

Tapaan ystäviä ja olen heihin yhteydessä. Vanhempia sukulaisia muistan soittamalla ja tapaan ulkosalla.

En tajua mitä hysteeristä siinä on, että noudattaa viranomaisten ohjeita. Sehän on vaan vastuullista.