Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitan nyt välit poikki lopullisesti kaikkiin koronahysteerikoihin

Vierailija
19.07.2020 |

Eipä tarvi sitten enää koskaan miettiä, milloin voi tavata vai voiko, ja jos niin miten, ollaanko pihalla kolmen metrin päässä vai maskit naamalla.

Mun mitta on täynnä koronahysteriaa. Jokainen, joka nyt ei koronan takia uskalla tavata, jää ulos mun henkilögalleriasta. Pärjään ilman pelkureitakin elämässä.

He saavat keskittyä pelkäämiseen ja erakoitumiseen, minä oikeisiin ystäviin, toisista välittämiseen ja yhdessäoloon.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Näin teen itsekin.

Vierailija
2/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Heippa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteeni?

Vierailija
4/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi..

Vierailija
5/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hiukan........... Nolo

🙄

Vierailija
6/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä koronavouhotuksessa on se hyvä puoli, että se on paljastanut, mitä ihmiset pohjimmiltaan ovat ja mitä he arvostavat. Jotkut sulkeutuvat eivätkä luota toisiin ihmisiin ja siihen, että elämä kantaa, toiset taas porskuttavat kuin maailmassa ei mitään koronaa olisikaan. Osa porukasta sitten taiteilee näiden kahden ryhmän välissä yrittäen ymmärtää molempia.

Pelko on syntiä, tämän uskonnollisen ajatuksen itse nykyään allekirjoitan. Pelko johtaa meidät tekemään  väärin kanssaihmisiä kohtaan, loukkaamaan ja hylkäämään.

Vierailija
7/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on tuskin kovin suurta joukkoa karsittavana..

Vierailija
8/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, ei tarvitse saada tartuntaa ainakaan sinulta.

Vierailija
9/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sut on nyt hyljännyt raukka parka 😃

Vierailija
10/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahan on kuviteltu uhka, ylhäältä langetettu ja median innokkaalla myötävaikutuksella masinoitu. Tarkoituksena on ollut selvittää pimeän rahan määrä. Kun rajat oli "kiinni", nähtiin todellinen alkoholin kulutus, vironviinoja ei ollut eikä nuuskabisnestä. Huumekauppa ei todellisissa vaikeuksissa onneksi ollut. Valvontaviranomaisten märkä uni koko korona. Lisäksi vielä moni kauppa toivoi käteistä tai jotkin liikkeet jopa kieltäytyivät ottamasta vastaan käteistä.

Vierailija
11/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikö Lapuan Martta tulematta kinkereihisi?

Vierailija
12/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sentään välejä laita poikki, mutta saa jäädä kellarikansa vähän etäisemmäksi tällä hetkellä. Etäisyyttähän he haluavatkin, joten sopii kaikille osapuolille. Mihinkään turvaväli"rientoihin" en enää lähde.

Vierailija
13/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti kunnioita muita etkä itseäsi. Tai toisten tilaa.

Miten nuo asiat on sinulle noin vaikeita, peruskauraa.

Vierailija
14/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa hengitystieinfektio voi olla kohtalokas iäkkäille ja niille, joilla on perussairaus. Korona ei ole tästä tietenkään poikkeus. Näin laajamittainen show mikä tämän ympärille on järjestetty, on antanut työnvieroksujille ja neurootikoille ainutlaatuisen mahdollisuuden uhriutua omasta lumihiutaleisuudestaan käsin. Juuri heidän elämänsä on nyt vaaravyöhykkeellä, ja heidän elämänsähän on tosi tosi arvokas (vaikka elävät tulonsiirroilla jo nyt).

Vierailija
15/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla ei ole mitään arvokasta menetettävää?

Heippa vaan!

Vierailija
16/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bye bye, ei tule ikävä.

Vierailija
17/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on fiksu.

Vierailija
18/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti kunnioita muita etkä itseäsi. Tai toisten tilaa.

Miten nuo asiat on sinulle noin vaikeita, peruskauraa.

En ymmärrä väitettä. Miten niin en kunnioita jonkun tilaa? Minulla on täysi oikeus valita ystäväni ja ne sukulaiset, joihin pidän yhteyttä. En ole aiemminkaan pitänyt normiuskovaisista, pelkääjistä tai itseään erityisen tärkeinä pitävistä ihmisistä. Miksi minun pitäisi heitä nyt koronan varjolla ja yli jaksaa?

ap

Vierailija
19/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Win-win

Vierailija
20/36 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän