Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamala pms. Oon niin negatiivinen että ahistaa

Vierailija
19.07.2020 |

Ja vi tut *aaa

Ala jo vuoto.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on se, jos ei hyväksy tai anna itselleen ns. oikeutta ja tilaa kokea niitä negatiivisia tunteita ja ajatuksia. Antakaa niiden tulla älkääkä tuomitseko itseänne niistä. Toki voi olla hankalampaa jos töissä ja perhearjessa on kovin raivokas. Ehkä silloin jos pystyisi olemaan enemmän omissa oloissa, niin olisi hyvä. Mielestäni vaarallista lähteä hoitamaan PMS-oireita masennuslääkityksellä (SSRI). Ne lääkkeet eivät korjaa hormonitasapainoa, ne turruttavat ja sekoittavat varsinkin aivojen toimintaa entisestään. Mieluummin katselisin muita hoitokeinoja, olkoon sitten vaikkapa ravinnon muutokset ja kenties luontaistuotehoidot.

"Turruttavat ja sekoittavat"... Ja höpönpöpön. Masennuslääkkeillä ei ole mitään tällaista yleispätevää vaikutusta.

Esim. minä joka alavireinen ja flegmaattinen olen ilman lääkitystäni, olen pirteä, vireä ja hyväntuulinen lääkitykseni ansiosta. Ja ne PMS oireet loppui siihen paikkaan myös.

Vierailija
22/27 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

E pillerit auttoi mulla. En enää masennu maanrakoon ennen menkkoja mitkä muuten niukentui huomattavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli pikku peeämmäskohtaus. Vedin pesäpallollamailalla koko kämpän ihan tuusannnuskaksi. Nyt on hyvä.

Vierailija
24/27 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tuli pikku peeämmäskohtaus. Vedin pesäpallollamailalla koko kämpän ihan tuusannnuskaksi. Nyt on hyvä.

Siis pesäpallomailalla.

Vierailija
25/27 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakekaa apua lääkäristä älkääkä vinkuko täällä palstalla.

Millaisia reseptejä ne yleensä kirjoittaa pms-oireisiin? Onko mitään mitä saisi ilman reseptiä.

Ja onko kenelläkään kokemusta jostain luonnonyrteistä, jotka auttaisivat?

kyselee täälläkin yksi pms-hirmu.

Pms- oireisiin ei ole olemassa täsmälääkettä. Itse olen vuosien saatossa kehittänyt itselleni sopivan pms- hoidon: Kierron puolivälistä alkaen B-vitamiinia ja omega3- kapseleita, riittävästi unta ja liikuntaa, ja pahimpina päivinä mahdollisimman vähän henkis kuormitusta /stressiä. Jos on esim. mahdollisuus töissä vaikuttaa aikatauluihin, niin ei mitään tärkeää hommaa, hankalaa tapaamista tms. siihen pms-viikolle. Muutenkin vetäydyn omiin oloihini pms-viikolla niin paljon kuin mahdollista. Näin olen hyvin pärjäillyt, vaikka mielialat heittelehtiikin aivan valtavasti.

Vierailija
26/27 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel you. Ensin itkettää pari päivää ja siten v*tuttaa aivan hitosti pari päivää kunnes alkaa menkat ja koskee selkäänpäähänvatsaan ja on niin turvoksissa ettei vaatteet mene päälle. Ihanaa olla nainen.

Vierailija
27/27 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakekaa apua lääkäristä älkääkä vinkuko täällä palstalla.

Kyllä sun elämä on yksinkertaista. Esim itselläni on lääkitys, jonka vuoksi en voi aloittaa mitään pms:ään auttavaa rinnakkaislääkitystä.

Joten ”vingun” missä huvittaa.

Yksinkertainen myös siksi että kuvittelee kaikkien apua hakevien myös saavan apua.