Minkälainen ihminen soittaa poliisille ja lehtiin jos näkee pariskunnan harrastamassa seksiä?
Luonnosta vieraantunut vai muuten vaan mt ongelmainen? Viittaan IL juttuun
Kommentit (90)
Poliisin ymmärtää jos kyseessä on selvä siveettömyysrikos. Nämä lehtiin soittelijat ovat kyllä järjestään mielenterveystapauksia.
Voin kuvitella, semmonen todella kuivakka ja nipo tyyppi.
Sellainen, joka kiertää ympäri puhelin kädessä löytääkseen jotain minkä voi lehteen myydä. Tirkistelijä ja kyylä.
Joku roti pitäisi olla iltapäivälehdilläkin, ettei nyt ihan kaikkea tarvitse sielläkään julkaista.
Ihmettelen tätä kyllä, että joku soittaa poliisille. Monesti miehen kanssa sekstataan esim. autossa ja vähänkö olisi noloa, jos poliisi tulisi kesken poskeen oton.
Yhteiskunnasta on tullut nykyään sellainen että kaikkia mahdollisia virheitä kytätään ja halutaan nostaa julkisuuteen. Esimerkiksi ihan vaikka naapurin leikkaamaton nurmikko pitää jossain some palvelussa kirota ja kaverit kuorossa komppaavat. Pahaa oloa ja muita negatiivisia tunteita ei osata enää normaalisti purkaa joten kaikki itsessä oleva huono energia pitää kääntää muiden syyksi.
Siksi kuvataan ja ilkutaan milloin millekin asialle.
"Lukija kertoo samantien tarttuneensa puhelimeen ja kuvanneen pariskunnan herkän hetken."
Vastenmielisimmältä tuntuu tämä. Toiseksi eniten lehteen soittaminen. Kolmanneksi eniten poliisin kutsuminen.
Vanhurskas, Jumalan valaisema hyveellinen ihminen. Ette voi ymmärtää, kun ette itse ole yhtä hyviä.
Sellainen joka ei itse saa. Kateushan tuonkin sai aikaan.
Seksin harrastaminen julkisella paikalla on sukupuolisiveellisyyden loukkaamista, joten poliisille soittaminen on perusteltua. Kuvaaminen ja ip-lehdelle ilmoittaminen ei ole välttämätöntä, tarpeellista tai järkevää. Vaikka ollaan julkisella paikalla, kuvaaminen voidaan kai silti tulkita salakatseluksi ja sekin on rikos.
Sellainen soittaa, joka pelkää lasten sattuvan paikalle.
Mutta kuka ottaa kuvia tuossa tilanteessa ja soittaa lehteen? Joku aika huomion hakuinen tirkistelijä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tätä kyllä, että joku soittaa poliisille. Monesti miehen kanssa sekstataan esim. autossa ja vähänkö olisi noloa, jos poliisi tulisi kesken poskeen oton.
Meidän Inka-Lilja juuri koulunsa aloittanut joskus tällaisen näki. Ihmetteli kovasti oliko sillä takkutukkaisella tädillä niin kova nälkä. Olihan sillä, mitä muutakaan vastata.
Toisten kyttääjä, joka jakaa julkisesti salaa ottamiaan kuvia toisista ja maalittaa uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Seksin harrastaminen julkisella paikalla on sukupuolisiveellisyyden loukkaamista, joten poliisille soittaminen on perusteltua. Kuvaaminen ja ip-lehdelle ilmoittaminen ei ole välttämätöntä, tarpeellista tai järkevää. Vaikka ollaan julkisella paikalla, kuvaaminen voidaan kai silti tulkita salakatseluksi ja sekin on rikos.
Salaa saa katsella ihan vapaasti julkisella paikalla.
Kateellinen soitti, mutta muisti ensin kuvata aktia itselleen iltaa varten.
Hyvä ihminen joka ajattelee lapsia.
Kateellinen ruma kuiva kukkahattu-kyylä.
Kotona katselee sitten kuvaamansa videota.
Ihminen joka on huolissaan yhteiskunnan mooraalin rapautumisesta.
Olen useita kertoja soittanut naapurin aviottoman parin touhuista.
Kun olen kiikarilla tai ikkunan takaa kurkkiessani tätä nähnyt, olen myös ottanut kameralla kuva- ja videoaineistoa poliisille.
Mietin ihan samaa, ei voi kuin ihmetellä .