Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa köyhille jaetaan liikaa rahaa

Vierailija
19.07.2020 |

Se että siitä tukirahasta pystyy vielä säästämään kertoo vain siitä että köyhille jaetaan liikaa yhteiskunnan verorahaa kun on näinkin paljon löysää. Lisäksi se raha pitäis olla korvamerkitty niin ei menis kaikkeen turhaan ja tarpeettomaan kuten just näihin huvituksiin. Kyllä ne lapset pärjää ja kasvaa ilman huvipuistoja ja jäätelöitäkin mutta ilman ruokaa ei.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aika heikkoaivoinen otus, jos toimeentulotuella elävien tuloja kadehtii.

Maksan mielelläni veroja kustantaakseni köyhille ihmisarvoisen elämän. Ja joo, jopa köyhien lapsille jäätelöt ja huvipuistokäynnin.

Vierailija
2/15 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sitten köyhäksi niin saat liikaa rahaa sinäkin. Miksi et rikastuisi köyhyydellä? Kyllä sinäkin voit jos vain haluat, vai oletko aloitekyvytön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen toimeentulotukea saaville, kun itse saan vain työmarkkinatukea.

Syynä perintömökki. Ei sitä mulle sen takia testamentattu, että käyttäisin sen elämiseen, vaan tietysti haluttiin sen pysyvän suvussa. Olen vain väliaikainen käyttäjä.

Työmarkkinatukea pitäisi nostaa ja toimeentulotuki poistaa kokonaan työttömiltä.

Vierailija
4/15 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että TT-tuesta pystyy mitenkään säästämään, ellei elä pelkällä makaronilla, joten huolesi on turha. 

Vierailija
5/15 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät elää säästeliäästi. Jos sä kuluttua ruokaan 50 euroa päivässä niin köyhä voi pihistää siitä niin, että saa 45 euroa säästöön ja kuluttaa 5 euroa.

Jotenkin hölmöä, että eivät saisi säästää. Monet yrittävät nimenomaan varautua vielä pahemman päivän varalle.

Anteeksi hirveästi jos sua harmittaa et saan jonkun kympin kuukaudessa säästettyä, kun haen ruokani leipäjonosta ja saatan jopa myydä marjoja jotta saan muutaman kympin lisää säästöön. Tässä vaiheessa vuotta säästän jo joulua varten.

Vierailija
6/15 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla aika heikkoaivoinen otus, jos toimeentulotuella elävien tuloja kadehtii.

Maksan mielelläni veroja kustantaakseni köyhille ihmisarvoisen elämän. Ja joo, jopa köyhien lapsille jäätelöt ja huvipuistokäynnin.

Suuri osa yliopisto-opiskelijoista on näemmä siis heikkoaivoisia. Kyllä mä kadehdin sossurottakaveria, kun vuokran jälkeen jäi 100€ ja piti ravata leipäjonossa.

Vierailija
7/15 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvamerkki olisi hyvä. Nyt menee mammoilla tukirahat kaljaan, tupakkaan ja tatuointeihin.

Vierailija
8/15 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mahdoton yhtälö koska jos köyhille annettaisiin liikaa rahaa niin eiväthän he enää olisi köyhiä. Tylsä provo muutenkin, melkein joka päivä joku laittaa saman.

Vierailija
9/15 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen toimeentulotukea saaville, kun itse saan vain työmarkkinatukea.

Syynä perintömökki. Ei sitä mulle sen takia testamentattu, että käyttäisin sen elämiseen, vaan tietysti haluttiin sen pysyvän suvussa. Olen vain väliaikainen käyttäjä.

Työmarkkinatukea pitäisi nostaa ja toimeentulotuki poistaa kokonaan työttömiltä.

Tietysti saat toimeentulotukea. Myyntikäsky koskee ainoastaan helposti rahaksi laitettavaa omaisuutta jota mökki ei ole. 

Vierailija
10/15 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ala köyhäksi". Ei voi alkaa köyhäksi muut kuin lapsiperheet. Kaikki pois nuorilta ja terveiltä ja sitten katsotaan, kenellä kiinnostaa nähdä vaivaa omien lastensa eteen. Laiskojen eteen ei kannata nähdä vaivaa rikkaan eikä köyhän työläisen.

11/15 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan pysty tt-tuesta säästämään. En käytä alkoholia, tupakoin kullä eli kolmen päivän välein menee se 7,70 sätkäpussiin. Paperit tuo aina joku Virosta eli eivät maksa senttiäkään päivä ja filttereitä ostan myös  noin kolmen päivän välein 0,70 egee pussi. Rahat menevät ihan tarkkaan elämiseen: ruokaan, hygieniaan, vaatteisiin ja joskus junamatkoihin lastenlasten luokse.

Vierailija
12/15 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ne vaan porskuttaa menemään rahoissaan.

Vierailija
13/15 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin kun näen työttömien kärsivän...

Vierailija
14/15 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi jaetaan elintarvikkeita leipäjonoissa

Vierailija
15/15 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi jaetaan elintarvikkeita leipäjonoissa