Treffeillä menee hyvin, nauratte, halaatte ja nautitte toistenne seurasta, mutta sitten mies kertoo
että ei ole koskaan ollut parisuhteessa tai harrastanut seksiä.
Loppuvatko treffit? Tapaatko uudestaan? Näetkö miehen eri valossa?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän sen kertoisi? En kysy tuollaisista asioista.
Treffeillä yleensä keskustellaan edellisistä suhteista ja suhdehistoriasta.
Eli sä et ole koskaan treffeillä käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Ajankohta olisi totaalisen väärä.
Kyllä näkisin jonkun verran eri valossa, tietenkin.
Minulla on yksi tuttu, joka rakastui nelikymppiseen täysin kokemattomaan mieheen. Ei ole ollut este eikä hidaste millekään. Vuodessa naimisiin, sen jälkeen pari lasta, omakotitalo ja koira. Onnellisia ovat!
Ymmärrän tämän. Parempi tutustua ensin ja jos jossain vaiheessa näyttää, että asiat ovat etenemässä vakavampaan ja fyysisempään suuntaan niin sitten ehkä kertoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän sen kertoisi? En kysy tuollaisista asioista.
Treffeillä yleensä keskustellaan edellisistä suhteista ja suhdehistoriasta.
Treffeillä kyllä yleensä tutustutaan toiseen paikallaolijaan ja esitellään itseä, ei käydä läpi muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies alkaisi ensimmäisillä treffeillä avautumaan edellisistä suhteistaan tai niiden puutteesta, tai, mikä pahinta: seksielämästään, niin kyllä siinä kiinnostus varmasti vähenisi.
Nuo jutut sitten kun on vähän enemmän tutustuttu.
Tämä kuulostaa oudolta. Tekevätkö miehet näin? Mä olen treffeillä keskittynyt siihen toiseen. Haluan tietää hänestä enemmän. Tietenkin kerron itsestäni, jos hän haluaa tietää, mutta en väkisin ala kertomaan historiaani tai pettymyksiäni. Seksielämästä en voisi kertoakaan, koska sitä ei ole ollut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Surullista että siinä vaiheessa ihan tavallisesta henkilöstä onkin tullut jonkinlainen kummajainen, friikki. Jotain vikaa oltava...
Valitettavasti näin mä ajattelen usein itsestäni. Yritän päästä siitä yli, mutta hankalaa se on. En ole tehnyt tai kokenut juttuja jotka ovat suurimmalla osalle ihan perusasioita, arkea. Se saa miettimään omaa arvoaan ihmisenä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies alkaisi ensimmäisillä treffeillä avautumaan edellisistä suhteistaan tai niiden puutteesta, tai, mikä pahinta: seksielämästään, niin kyllä siinä kiinnostus varmasti vähenisi.
Aloituksessa ei kerrottu monennetko treffit on kyseessä.
Ekoiltahan noi vaikuttaa kuvailun puolesta.
Eri
Voi olla vaikka kolmannet treffit. Onko sillä väliä? Ymmärsin, että asiasta ei kannata treffeillä kertoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Voi olla vaikka kolmannet treffit. Onko sillä väliä? Ymmärsin, että asiasta ei kannata treffeillä kertoa.
ap
Kyllä minusta voi kertoa, mutta mieluummin vasta sitten kun alkaa olla selvää, että suhde tulee etenemään intiimimmäksi. Ekat treffit eivät tosiaan ole oikea aika kertoa tuota.
Kertominen kannattaa siinä mielessä, että jos kokemattomuus on jollekin jo ajatuksena ehdoton ei ja etsinnässä on taitava kumppani, hän osaa poistua takavasemmalle ennen kuin päädytte sänkyyn. Ei ole kiva tulla dumpatuksi heti seksin jälkeen, kun taidot eivät olleetkaan sitä mitä partneri on odottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
ap
Kyllä minusta voi kertoa, mutta mieluummin vasta sitten kun alkaa olla selvää, että suhde tulee etenemään intiimimmäksi. Ekat treffit eivät tosiaan ole oikea aika kertoa tuota.
Kertominen kannattaa siinä mielessä, että jos kokemattomuus on jollekin jo ajatuksena ehdoton ei ja etsinnässä on taitava kumppani, hän osaa poistua takavasemmalle ennen kuin päädytte sänkyyn. Ei ole kiva tulla dumpatuksi heti seksin jälkeen, kun taidot eivät olleetkaan sitä mitä partneri on odottanut.
Joo. Lähinnä mietin sitä kertomisen järkevyyttä ja sitä miten se muuttaa naisen suhtautumista. Ymmärsin, että alkuvaihe tapailussa ei ole oikea paikka kertoa enkä niin ikinä tekisikään.
Tuo mitä sanot kertomisen kannattavuudesta on tuolta kantilta järkevää. Ei kannata huijata ja tuhlata toisen aikaa, jos emme ole arvoiltamme, ajatuksiltamme ja siltä osin mitä haemme yhteensopivia. Varmaan oletus on, että tietynikäinen mies on osaava, joten jos en sitä ole niin turha lähteä muuta valehtelemaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies menisi tuollaisen kertomaan? me olemme treffeillä, eikä mies tunne treffailukulttuurin perusjuttuja?
Miksi treffailukulttuurin tuntemiselle pitäisi antaa suuri painoarvo? Sehän kertoo vain sen, että mies ei ole juurikaan deittaillut, mitä tuskin voi pitää negatiivisena asiana. Parisuhteessahan tällä asialla ei ole enää mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
En enää tapaisi.
Täysin ymmärrettävää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies menisi tuollaisen kertomaan? me olemme treffeillä, eikä mies tunne treffailukulttuurin perusjuttuja?
Miksi treffailukulttuurin tuntemiselle pitäisi antaa suuri painoarvo? Sehän kertoo vain sen, että mies ei ole juurikaan deittaillut, mitä tuskin voi pitää negatiivisena asiana. Parisuhteessahan tällä asialla ei ole enää mitään merkitystä.
Mä olen lukenut ja yrittänyt oppia miten treffeillä käyttäydytään. Se on kuitenkin vain teoriaa ja lopulta mun täytyy tehdä niin kuin oikealta tuntuu. En voi onnistua kaikessa ja varmasti teen epävarmana virheitä. Yritän kuitenkin parhaani ja luotan siihen, että vaikka en ole se täydellinen treffimies niin ehkä joku kykenee sen ohi näkemään.
ap
Ei haitannut, menin naimisiin miehen kanssa, jolle olin ensimmäinen (minulle toinen, jos ei lasketa teiniseurusteluja, joihin ei seksi kuulunut). Tosin oltiin molemmat 20-vuotiaita. Mieheni tosin ei häpeillyt asiaa, eikä kertonut kyllä ekoilla treffeillä vaan myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
ap
Joo. Lähinnä mietin sitä kertomisen järkevyyttä ja sitä miten se muuttaa naisen suhtautumista. Ymmärsin, että alkuvaihe tapailussa ei ole oikea paikka kertoa enkä niin ikinä tekisikään.
Tuo mitä sanot kertomisen kannattavuudesta on tuolta kantilta järkevää. Ei kannata huijata ja tuhlata toisen aikaa, jos emme ole arvoiltamme, ajatuksiltamme ja siltä osin mitä haemme yhteensopivia. Varmaan oletus on, että tietynikäinen mies on osaava, joten jos en sitä ole niin turha lähteä muuta valehtelemaan.
ap
Omalta osaltani pystyn varmasti sanomaan, ettei muuttaisi suhtautumistani. On todella harvinaista että tapaan miehen, jonka kanssa on niin hyvä olla että päädyn useamman kerran tapaamaan, joten olisi silkkaa hölmöyttä antaa tuon asian vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei haitannut, menin naimisiin miehen kanssa, jolle olin ensimmäinen (minulle toinen, jos ei lasketa teiniseurusteluja, joihin ei seksi kuulunut). Tosin oltiin molemmat 20-vuotiaita. Mieheni tosin ei häpeillyt asiaa, eikä kertonut kyllä ekoilla treffeillä vaan myöhemmin.
Onnea teille. Mä olen tuota aika paljon vanhempi.
ap
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ole koskaan harrastanu seksiä, niin voi olla ettei hän ole treffeilläkään pahemmin käynyt.
Mua ei haittaisi. Olen tapaillut menneisyydessä kahtakin miestä joilla hyvin vähän aikaisempaa kokemusta, eikä se ollut mikään ongelma. Äkkiähän se kokemus siinä alkoi karttua kun seurustelun alkuun pääsi. Muut jutut sitten katkaisivat suhteen myöhemmin, tuo ei ollut syynä. Ehkä siitä voi tosiaan tulla myöhemmin ongelma jos se mies on sitten utelias kokeilemaan muitakin kun itsetunto kohenee, kuten edellä mainittiin. Tsemppiä ap, toivon että löydät kivan kumppanin! Sun muut ominaisuudet merkitsee paljon enemmän. Kiinnitä huomiota siihen, ettet itse ala ajatella itseäsi viallisena ja sen takia ala torjua kiinnostuneita naisia.
Unelmamies <3 Minä olen odottanut häntä ja hän minua, mikä voisi olla parempaa? Just hyvä!
Paras seksikumppani (ja nykyinen puolisoni) on ollut kokematon. Ne miehet, jotka ovat olleet todella monen naisen kanssa sängyssä luulevat jo tietävänsä, mitä nainen haluaa ja kun en mene siihen muottiin, joudun joka hetki opastamaan ihan joka ikisessä pikku asiassa. Ei minua kiinnosta, onko sata muuta naista pitänyt siitä. Minä en pidä. Pidemmän päälle sitä ei jaksa. Toisen poisopettaminen piintyneistä seksitavoista on todella rasittavaa. Kokematon on avoimempi yhdessä pohtimaan, millaiseksi seksi muodostuu juuri meidän kahden välillä ja mistä juuri me nautimme molemmat.
Eri