Treffeillä menee hyvin, nauratte, halaatte ja nautitte toistenne seurasta, mutta sitten mies kertoo
että ei ole koskaan ollut parisuhteessa tai harrastanut seksiä.
Loppuvatko treffit? Tapaatko uudestaan? Näetkö miehen eri valossa?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies alkaisi ensimmäisillä treffeillä avautumaan edellisistä suhteistaan tai niiden puutteesta, tai, mikä pahinta: seksielämästään, niin kyllä siinä kiinnostus varmasti vähenisi.
Nuo jutut sitten kun on vähän enemmän tutustuttu.
Aloituksessa ei kerrottu monennetko treffit on kyseessä.
Ekoiltahan noi vaikuttaa kuvailun puolesta.
Eri
Voi olla vaikka kolmannet treffit. Onko sillä väliä? Ymmärsin, että asiasta ei kannata treffeillä kertoa.
ap
Kyllä minusta voi kertoa, mutta mieluummin vasta sitten kun alkaa olla selvää, että suhde tulee etenemään intiimimmäksi. Ekat treffit eivät tosiaan ole oikea aika kertoa tuota.
Kertominen kannattaa siinä mielessä, että jos kokemattomuus on jollekin jo ajatuksena ehdoton ei ja etsinnässä on taitava kumppani, hän osaa poistua takavasemmalle ennen kuin päädytte sänkyyn. Ei ole kiva tulla dumpatuksi heti seksin jälkeen, kun taidot eivät olleetkaan sitä mitä partneri on odottanut.
Hullu ajatus, että kiva ihminen dumpattaisiin vain parempien seksitemppujen puutteessa... Ihan kuin niitä ei voisi opetella! No, itsekkäitä hedonisteja riittää, suosittelen kiertämään kaukaa ;)
Harmi vaan ettei niitä aina päällepäin tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras seksikumppani (ja nykyinen puolisoni) on ollut kokematon. Ne miehet, jotka ovat olleet todella monen naisen kanssa sängyssä luulevat jo tietävänsä, mitä nainen haluaa ja kun en mene siihen muottiin, joudun joka hetki opastamaan ihan joka ikisessä pikku asiassa. Ei minua kiinnosta, onko sata muuta naista pitänyt siitä. Minä en pidä. Pidemmän päälle sitä ei jaksa. Toisen poisopettaminen piintyneistä seksitavoista on todella rasittavaa. Kokematon on avoimempi yhdessä pohtimaan, millaiseksi seksi muodostuu juuri meidän kahden välillä ja mistä juuri me nautimme molemmat.
Nyt kiinnostaa, mitä temppuja miehet tekee, luullen kaikkien tykkäävän?
Itse kun olen ollut vain yhden kanssa niin on kaikki tällainen jäänyt kokematta... Miten niin utelias :D
Todella moni on oppinut esimerkiksi nuolemaan naista tietyllä tavalla, josta monet sitten ilmeisesti tykkäävät. Nuolevat jotenkin todella voimakkaasti. Minä en tykkää ja näille jouduin aina opettamaan, miten tykkään, että minua nuollaan (kiusoittelevasti) eikä se siltikään pysy päässä. Kokematon oppii kerran (ja usein on epävarma ja kiusoitteleva tahtomattaan), eikä hänen tarvitse poisoppia mistään, joten muistaa joka kerta nuollessaan, mistä pidän. Kokeneille pitää joka kerta uudestaan opettaa, että juurihan viimeksi sanoin, etten tuosta tykkää. Ei kiinnosta, että exäsi tykkäsi.
Toinen asia on, että monet kokeneet miehet luulee, että kaikki naiset tykkää, kun mies ottaa ohjat ja varmaan tämä onkin yleistä. Itse olen dominoivampi osapuoli ja vaikka tästä olisi monta kertaa puhuttu ja etukäteen sovittu, kokeneelle on aina uudelleen yllätys, että minä en pidä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras seksikumppani (ja nykyinen puolisoni) on ollut kokematon. Ne miehet, jotka ovat olleet todella monen naisen kanssa sängyssä luulevat jo tietävänsä, mitä nainen haluaa ja kun en mene siihen muottiin, joudun joka hetki opastamaan ihan joka ikisessä pikku asiassa. Ei minua kiinnosta, onko sata muuta naista pitänyt siitä. Minä en pidä. Pidemmän päälle sitä ei jaksa. Toisen poisopettaminen piintyneistä seksitavoista on todella rasittavaa. Kokematon on avoimempi yhdessä pohtimaan, millaiseksi seksi muodostuu juuri meidän kahden välillä ja mistä juuri me nautimme molemmat.
Nyt kiinnostaa, mitä temppuja miehet tekee, luullen kaikkien tykkäävän?
Itse kun olen ollut vain yhden kanssa niin on kaikki tällainen jäänyt kokematta... Miten niin utelias :D
Todella moni on oppinut esimerkiksi nuolemaan naista tietyllä tavalla, josta monet sitten ilmeisesti tykkäävät. Nuolevat jotenkin todella voimakkaasti. Minä en tykkää ja näille jouduin aina opettamaan, miten tykkään, että minua nuollaan (kiusoittelevasti) eikä se siltikään pysy päässä. Kokematon oppii kerran (ja usein on epävarma ja kiusoitteleva tahtomattaan), eikä hänen tarvitse poisoppia mistään, joten muistaa joka kerta nuollessaan, mistä pidän. Kokeneille pitää joka kerta uudestaan opettaa, että juurihan viimeksi sanoin, etten tuosta tykkää. Ei kiinnosta, että exäsi tykkäsi.
Toinen asia on, että monet kokeneet miehet luulee, että kaikki naiset tykkää, kun mies ottaa ohjat ja varmaan tämä onkin yleistä. Itse olen dominoivampi osapuoli ja vaikka tästä olisi monta kertaa puhuttu ja etukäteen sovittu, kokeneelle on aina uudelleen yllätys, että minä en pidä siitä.
Totta!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomuudessa on myls hyvät puolet. Ei mustasukkaisia exiä, ei tauteja, ei elätettäviä lapsia, ei huonoja tapoja plus kauhea himo, jonka kohteena oli ihana olla. :)
Todella.
Eikä seksi ole mitään rakettitiedettä, jota pitäisi ooiskella. Kokemus auttaa, mutta pati panoa on jo kokemusta. Ei ole hätää. T: nainen.
Mä uskon, että voisin oppia seksitaitoja. Olenhan aikanaan oppinut kutomaan mattoja mattopuillakin. Pitäisi vain päästä alkuun ja ohi tämän häpeän. Tietenkin myös sopiva kumppani pitäisi löytää. Itsestäni se kai on kiinni. Uskaltamalla ja etsimällä löytää.
ap
Oletko ap minkä ikäinen? Mä kannustaisin kyllä rehellisyyteen, mutta ei tosiaan eka treffeillä eikä vielä kolmansillakaan. Monia naisia voi myös pelottaa, että eivät riitä ja haluat kokeilla myös muita tulevaisuudessa. En usko, että kokemattomuus on este parisuhteelle ja jos joillekin on, niin he eivät ole sua varten.
Mä oon itse tämmöinen 32v kokematon mies joka ei ole seurustellut eikä seksiä harrastellut. Minulla ei ylipäätään ole edes kavereita juurikaan, koulujen jälkeen ollut. Yhteydenpito on jäänyt vaikka hyviä kavereita ja ystäviä oltiin. Sillä nyt ei sinänsä ole yhteyttä parisuhderintamalle, mutta ehkä se kertoo siitä että en ole oikein hyvä luomaan ihmis-suhteita enää aikuisena. Toisaalta se ei ole minulle ongelma, koska en edes varsinaisesti kaipaa ystäviä.
Koko ajatus on jotenkin omituinen näin aikuisena miehenä, koska tietääkseni aikuiset miehet vain kaljoittelevat ja harrastavat jotakin urheilua keskenään ja siinä se sitten onkin. En tiedä, enkä edes osaa kuvitella mitä on aikuisten miesten välinen ystävyys. Ehkä sellainen voi syntyä jossain todella elämää mullistavassa tilanteessa tai yhteisten kokemusten kautta, mutta minulla ei sellaisia kokemuksia ole ja mitkään urheiluharrastukset ei kyllä mitään syviä ystävyys-suhteita luo ainakaan minulla. Minulle sellainen kuulostaa enemmänkin homoseksuaalisuudelta.
Kokemattomuuttani enemmän mua huolestuttaa naisten mielipide tai ajatukset ihmisestä, jolla ei ole ystäviä tai joka ei edes halua ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomia naisiakin on riittämiin, parhaiten sopii kaksi suht kokematonta <3
En mä etsi vain toista kokematonta. En edes tiedä miten heitä voisin löytää. Ei mulle ole naisen seksihistorialla merkitystä. Jos olemme yhteensopivia, meillä on yhdessä hauskaa ja helppoa ja viehätymme toisistamme niin se on sitä mitä haen. En tiedä miten hyvä mahdollisuus mulla on löytää tällainen nainen mun tilanteessa, mutta aion yrittää joka tapauksessa.
ap
Hyvä. Pointtini oli, et MYÖS niitä kokemattomia naisia löytää, ja heilläkin voi osalla olla paineita ja arvottomuuden tunteita sen suhteen, samoin kuin sulla. Eli kohtalotovereita löytyy eniwei =)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap minkä ikäinen? Mä kannustaisin kyllä rehellisyyteen, mutta ei tosiaan eka treffeillä eikä vielä kolmansillakaan. Monia naisia voi myös pelottaa, että eivät riitä ja haluat kokeilla myös muita tulevaisuudessa. En usko, että kokemattomuus on este parisuhteelle ja jos joillekin on, niin he eivät ole sua varten.
Olen melko vanha - lähempänä 40 kuin 30. Siksi tämä onkin vaikeaa. Ei tässä iässä enää oleteta, että mies voisi olla kokematon. Oikeastaan sitä pidetään mahdottomuutena ns. normaalilla miehellä. Kymmenen vuotta sitten asia olisi vielä ollut toinen. Sen ikäisissä kokemattomia vielä on enemmän ja se ei olisi ihan niin outoa.
En osaa sanoa miten reagoin, jos seksiä pääsen joskus harrastamaan. Tuskin musta kuitenkaan mitään seksihurjastelijaa kehkeytyisi, koska lähinnä etsin kumppania ja ihmissuhdetta, jota seksi on osa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomia naisiakin on riittämiin, parhaiten sopii kaksi suht kokematonta <3
En mä etsi vain toista kokematonta. En edes tiedä miten heitä voisin löytää. Ei mulle ole naisen seksihistorialla merkitystä. Jos olemme yhteensopivia, meillä on yhdessä hauskaa ja helppoa ja viehätymme toisistamme niin se on sitä mitä haen. En tiedä miten hyvä mahdollisuus mulla on löytää tällainen nainen mun tilanteessa, mutta aion yrittää joka tapauksessa.
ap
Hyvä. Pointtini oli, et MYÖS niitä kokemattomia naisia löytää, ja heilläkin voi osalla olla paineita ja arvottomuuden tunteita sen suhteen, samoin kuin sulla. Eli kohtalotovereita löytyy eniwei =)
Tottakai on. Kokematon tai kokenut nainen - ei sillä ole mulle väliä. Kokemattoman kanssa voisin ehkä kokea jotain sielujen sympatiaa ja ajatella asioista samalla tavalla, mutta ei se ole tärkein ominaisuus siinä ihmisessä jota etsin. Pitää olla oikeaa kemiaa ja tunne, että tässä on jotain erityistä. Hauskaa, mukavaa, helppoa ja tuntua hyvältä olla toisen seurassa. Sellaisen ihmisen edessä uskaltaisin olla myös avoin ja haavoittuvainen, ja ehkä paljastaa totuuteni, kun sen aika on.
ap
Todella.
Eikä seksi ole mitään rakettitiedettä, jota pitäisi ooiskella. Kokemus auttaa, mutta pati panoa on jo kokemusta. Ei ole hätää. T: nainen.