Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffeillä menee hyvin, nauratte, halaatte ja nautitte toistenne seurasta, mutta sitten mies kertoo

Vierailija
19.07.2020 |

että ei ole koskaan ollut parisuhteessa tai harrastanut seksiä.

Loppuvatko treffit? Tapaatko uudestaan? Näetkö miehen eri valossa?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies menisi tuollaisen kertomaan? me olemme treffeillä, eikä mies tunne treffailukulttuurin perusjuttuja?

No jos ei ole koskaan harrastanu seksiä, niin voi olla ettei hän ole treffeilläkään pahemmin käynyt.

En ole pahemmin käynyt treffeillä, mutta jonkin verran on siitä kokemusta. Eivät nämä treffit ole kuitenkaan mihinkään johtaneet. Toisiin ja kolmansiin treffeihin joskus, mutta ei sen enempään.

ap

Vierailija
42/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle alapeukku siis siitä, että edes miettii, että kokemattomuus olisi turn-off. Jos jollekin naiselle on, niin sitten on todellakin väärä ja sopimaton nainen. 

Kokemattomia naisiakin on riittämiin, parhaiten sopii kaksi suht kokematonta <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailisin vain suunnilleen ikäisiäni miehiä, eli miehen pitäisi olla 55-60 vuotias. Kyllä, jos sen ikäinen mies vasta nyt alkaisi kiinnostua naisista, seksistä ja parisuhteista, niin ihmettelisin suuresti. Tulisi mieleen, että onko hän ollut vankilassa tai luostarissa koko aikuiselämänsä.

Aloitin itse seksin ja ensimmäisen seurustelusuhteeni 15-vuotiaana. Naimisiin menin 24-vuotiaana ja lapsen sain 25-vuotiaana. Kyllä se olisi ollut minulle jo silloin outo ajatus, että jollain olisi kokonaan kokematta ensirakkaus, seurustelu ja parisuhde. Luulen, että meidän elämämme olisi muutenkin niin erilaista, ettei siinä olisi edellytyksiä parisuhteelle, enkä nyt tarkoita sitä että itselläni oli 25-vuotiaana lapsi (ja olin naimisissa) vaan että toiselta on jäänyt kokematta myös ne muut nuoruuteen kuuluvat asiat, joissa tutustuu vastakkaiseen sukupuoleen, ihastuu ja alkaa seurustella. Ja samalla alkaa karttua se seksikokemuskin.

Mutta ihan varmasti on myös saman ikäisiä kokemattomia naisia, joille tuo ei ole ollenkaan ongelma.

Vierailija
44/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän sen kertoisi? En kysy tuollaisista asioista.

Treffeillä yleensä keskustellaan edellisistä suhteista ja suhdehistoriasta.

No ei tosiaan keskustella.

Harva asia on pahempi turn-offi kuin että nainen alkaa jauhamaan existään. Minua ei kiinnosta, en halua tietää, enkä kertoa omistani.

Koska niillä ei ole mitään merkitystä tässä suhteessa.

M40

Ihmiset on tässäkin erilaisia. Minusta on äärimmäisen oleellinen tieto, onko mies hypellyt kukasta kukkaan vai onko minun tapaani pidättyväinen. Eihän asiaa nyt noin tietty puhuta, mutta käy se rivien välistä ehkä ilmi, et onko kovin kokenut vai ei. Minulle kokenut on turn-off, ja turha jatkaa tapailua sen enempää.

Vierailija
45/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaisi. Olen tapaillut menneisyydessä kahtakin miestä joilla hyvin vähän aikaisempaa kokemusta, eikä se ollut mikään ongelma. Äkkiähän se kokemus siinä alkoi karttua kun seurustelun alkuun pääsi. Muut jutut sitten katkaisivat suhteen myöhemmin, tuo ei ollut syynä. Ehkä siitä voi tosiaan tulla myöhemmin ongelma jos se mies on sitten utelias kokeilemaan muitakin kun itsetunto kohenee, kuten edellä mainittiin. Tsemppiä ap, toivon että löydät kivan kumppanin! Sun muut ominaisuudet merkitsee paljon enemmän. Kiinnitä huomiota siihen, ettet itse ala ajatella itseäsi viallisena ja sen takia ala torjua kiinnostuneita naisia.

Tässä on paljon asiaa. Järkevämpää olisi nähdä itsensä niiden hyvien ominaisuuksien kautta kuin miettiä niitä asioita joissa ei ole niin hyvä tai kokenut. Mä näen itseni poikkeavana ja olen kokenut sen johdosta suurta häpeää. Se on osa mua ja ei varmaan ikinä poistu. Sen ei kuitenkaan pidä antaa määrittää itseään vaan sen pitää olla jotain jonka hyväksyn ja josta voin olla rehellinen. Todella vaikeaa se on, koska maailmassa poikkeavia ihmisiä ei yleensä hyvällä katsota, mutta ei mulla muutakaan suuntaa ole. Voin olla kokematon mies, joka yrittää muuttaa tilannettaan ja löytää onnen. Tai sitten voin olla kokematon mies, joka sulkeutuu kuoreensa ja on ikuisesti katkera, koska ei edes yrittänyt.

ap

Vierailija
46/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffailisin vain suunnilleen ikäisiäni miehiä, eli miehen pitäisi olla 55-60 vuotias. Kyllä, jos sen ikäinen mies vasta nyt alkaisi kiinnostua naisista, seksistä ja parisuhteista, niin ihmettelisin suuresti. Tulisi mieleen, että onko hän ollut vankilassa tai luostarissa koko aikuiselämänsä.

Tämäkin on kuitenkin mahdollista ilman vankila- tai luostarireissua. Sen ei pitäisi määrittää ihmistä, mutta kuten sanoit, kyllä se pelkästään historian ja kokemusten puutteen kautta jonkin verran pakostakin määrittää. Ymmärrän, että kyseessä olisi yhteensopivuusongelma ja se on ihan normaalia. Eivät kaikki sovi kaikkien kanssa yhteen ja jos tuntee, että kokemusten kuilu olisi liian syvä niin sitten se on niin.

ap

Vierailija
47/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen minäkin, että mitä mies hakee asian kertomisella? Joten jos ikäiseni, 45-50 vuotias, mies asian kertoisi minulle kolmen teinin äidille, niin olisin hyvin hyvin yllättynyt. En tiedä mitä sanoisin tai tekisin, mutta varmasti miettisin todella onko hän oilea mies minulle. Tuskin.

Miettisit onko hän oikea, koska hän kertoi vai koska on kokematon?

ap

Ajattelin asiaa niin, että nuo olisivat ensimmäiset treffit ja sitä, että mies alkaisi kesken mukavan jutustelun kertomaan minulle ettei ole nainnut koskaan. Vähänkö tunnelma latistuisi ja alkaisin miettimään mitä muuta mies keksisikään kertoa ja olisiko hänellä kaikki ihan kunnossa. Täysin väärin valittu hetki asian kertomiseen ihmetyttäisi. Miea olisi kuitenkin viisikymppinen eikä enää mikään parikymppinen.

Miettisin myös, että miten hän oikein sopisi täysin erilaisen elämänsä kanssa minun elämääni. Viisikymppinen mies, joka ei ole ikinä seurustellut, olisi luultavasti liian ongelmainen, vaikka asia ei olisi heti ilmi tullutkaan. Valitettavasti tunnelma läsähtäisi ja mies tipahtaisi korkeintaan kaveritasolle. En oikeasti olisi kiinnostunut opettamaan miestä missään, vaan haluan valmiimman paketin.

Vierailija
48/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista että siinä vaiheessa ihan tavallisesta henkilöstä onkin tullut jonkinlainen kummajainen, friikki. Jotain vikaa oltava...

Valitettavasti näin mä ajattelen usein itsestäni. Yritän päästä siitä yli, mutta hankalaa se on. En ole tehnyt tai kokenut juttuja jotka ovat suurimmalla osalle ihan perusasioita, arkea. Se saa miettimään omaa arvoaan ihmisenä.

ap

Nyt olet nostanut kokemattomuutesi liian määräävään asemaan, ihan kuin se asia määrittäisi sinua eniten, olisi tärkeämpi kuin kaikki muut tuhat asiaa sinussa. Koita ymmärtää, että asian ei tarvitse olla noin, ja vain sinä itse voit määritellä itsesi terveemmällä tavalla. 

Uskovaisena kokemattomuus on paitsi tavallista myös hyve, ja siihen nähden tuntuu vieraalta tuollainen itsensä mollaaminen, jopa arvosi muka olisi huonompi kuin kokeneemmilla... Nyt ylös sieltä itsesäälin kuopasta, ihmisen arvo ei todellakaan ole seksikokemuksista kiinni! Älä niele muuta, vaikka maailma kenties syöttää toisenlaista ajattelumaailmaa. 

Tunnen myös lukuisia ei-uskovaisia, jotka eivät arvosta kevyttä sekstailua ventovieraiden kanssa, vaan seksi kuuluu ehdottomasti rakkauteen. 

Nyt: rakasta itseäsi terveesti (Luojakin rakastaa sua aivan älyttömästi!) niin jonkun kivan naisenkin on helppo rakastua sinuun <3 Onnea ja kärsivällisyyttä, joskus sen oikean löytyminen vaan vähän kestää!

Vierailija
49/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemattomuus itsessään ole mikään ongelma.

Vierailija
50/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, joku 50 vuotias täysin kokematon mies, joka ei ole edes seurustellut olisi kummajainen. Mitä hän on tehnyt ollessaan 17-27 vuotias nuori? Tai sen jälkeen seuraavat parikymmentä vuotta? Siis oikeasti jos mies ei olisi kuin korkeintaan pitänyt naista kädestä kiinni 30 vuoden aikana, niin pitäisin häntä outona. Sille on syynsä ja syy ei varmasti olisi kaikissa naisissa, vaan miehessä. En lähtisi selvittämään asiaa.

Vierailija
51/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies alkaisi ensimmäisillä treffeillä avautumaan edellisistä suhteistaan tai niiden puutteesta, tai, mikä pahinta: seksielämästään, niin kyllä siinä kiinnostus varmasti vähenisi.

Nuo jutut sitten kun on vähän enemmän tutustuttu.

Aloituksessa ei kerrottu monennetko treffit on kyseessä.

Ekoiltahan noi vaikuttaa kuvailun puolesta.

Eri

Voi olla vaikka kolmannet treffit. Onko sillä väliä? Ymmärsin, että asiasta ei kannata treffeillä kertoa.

ap

Kyllä minusta voi kertoa, mutta mieluummin vasta sitten kun alkaa olla selvää, että suhde tulee etenemään intiimimmäksi. Ekat treffit eivät tosiaan ole oikea aika kertoa tuota.

Kertominen kannattaa siinä mielessä, että jos kokemattomuus on jollekin jo ajatuksena ehdoton ei ja etsinnässä on taitava kumppani, hän osaa poistua takavasemmalle ennen kuin päädytte sänkyyn. Ei ole kiva tulla dumpatuksi heti seksin jälkeen, kun taidot eivät olleetkaan sitä mitä partneri on odottanut.

Hullu ajatus, että kiva ihminen dumpattaisiin vain parempien seksitemppujen puutteessa... Ihan kuin niitä ei voisi opetella! No, itsekkäitä hedonisteja riittää, suosittelen kiertämään kaukaa ;)

Vierailija
52/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies alkaisi ensimmäisillä treffeillä avautumaan edellisistä suhteistaan tai niiden puutteesta, tai, mikä pahinta: seksielämästään, niin kyllä siinä kiinnostus varmasti vähenisi.

Nuo jutut sitten kun on vähän enemmän tutustuttu.

Aloituksessa ei kerrottu monennetko treffit on kyseessä.

Ekoiltahan noi vaikuttaa kuvailun puolesta.

Eri

Voi olla vaikka kolmannet treffit. Onko sillä väliä? Ymmärsin, että asiasta ei kannata treffeillä kertoa.

ap

Kyllä minusta voi kertoa, mutta mieluummin vasta sitten kun alkaa olla selvää, että suhde tulee etenemään intiimimmäksi. Ekat treffit eivät tosiaan ole oikea aika kertoa tuota.

Kertominen kannattaa siinä mielessä, että jos kokemattomuus on jollekin jo ajatuksena ehdoton ei ja etsinnässä on taitava kumppani, hän osaa poistua takavasemmalle ennen kuin päädytte sänkyyn. Ei ole kiva tulla dumpatuksi heti seksin jälkeen, kun taidot eivät olleetkaan sitä mitä partneri on odottanut.

Joo. Lähinnä mietin sitä kertomisen järkevyyttä ja sitä miten se muuttaa naisen suhtautumista. Ymmärsin, että alkuvaihe tapailussa ei ole oikea paikka kertoa enkä niin ikinä tekisikään.

Tuo mitä sanot kertomisen kannattavuudesta on tuolta kantilta järkevää. Ei kannata huijata ja tuhlata toisen aikaa, jos emme ole arvoiltamme, ajatuksiltamme ja siltä osin mitä haemme yhteensopivia. Varmaan oletus on, että tietynikäinen mies on osaava, joten jos en sitä ole niin turha lähteä muuta valehtelemaan.

ap[/quote

Kuka olettaa, kuka ei. Seksi ei ole mikään tekninen suoritus, vaan kahden toisiaan rakastavan ihmisen hellyyttä ja himoa, luonnollista magneettia toista kohtaan. 

Minusta oli ihanaa kun saatiin yhdessä oman kokemattoman mieheni kanssa opetella seksielämää <3 Temput oppii kyllä myöhemminkin, mutta ne ei ole minusta ollenkaan rakastelun ydin.

Vierailija
53/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän sen kertoisi? En kysy tuollaisista asioista.

Treffeillä yleensä keskustellaan edellisistä suhteista ja suhdehistoriasta.

No ei tosiaan keskustella.

Harva asia on pahempi turn-offi kuin että nainen alkaa jauhamaan existään. Minua ei kiinnosta, en halua tietää, enkä kertoa omistani.

Koska niillä ei ole mitään merkitystä tässä suhteessa.

M40

Ihmiset on tässäkin erilaisia. Minusta on äärimmäisen oleellinen tieto, onko mies hypellyt kukasta kukkaan vai onko minun tapaani pidättyväinen. Eihän asiaa nyt noin tietty puhuta, mutta käy se rivien välistä ehkä ilmi, et onko kovin kokenut vai ei. Minulle kokenut on turn-off, ja turha jatkaa tapailua sen enempää.

Olen samaa mieltä tuosta, itsellekin kaatajatyyppi olisi ihan viimeinen valinta eikä edes sitäkään. Mitä maltillisempi aiempi kumppanimäärä, sen parempi mies minulle. Arvotan seksin elämässä tosi korkealle ja mulla on sen suhteen tarkat kriteerit, joten en päästä sänkyyni sellaista miestä, jolle on ihan se ja sama että keneen käy itsensä dippaamassa. Kokemattomuus taas ei haittaisi mitään. Olen hyvä opettamaan.

Sen sijaan kertomisen ajoittaminen on hankala homma. Ekat treffit on kepeää juttelua varten, toisilla voidaan jo mennä pintaa syvemmälle mutta ehkä eksät voisi jättää vielä jauhamatta sen tarkemmin. Riippuu tyypistä.

Päältä päin ei muuten kenestäkään ikinä pysty arvaamaan seksihistoriaa. Joku tosi hauska ja ekstrovertti tyyppi voi olla äärimmäisen pidättyväinen kun taas joku toinen kömpelökin lähestyjä voi olla saanut ns säälistä vaikka kuinka monelta. Tietysti ennen seksiä tutustutaan kunnolla ja käydään keskustelu mieltymyksistä, ja yleensä tässä kohtaa nämä sitten voi rivienkin välistä päätellä. Mutta näitä keskusteluja ei missään kahvilassa kyllä käydä.

Sivusta

Vierailija
54/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?? Miksi mies ei ole päässyt juttelu pidemmälle? Onko hänellä edes kavereita ja ystäviä vai miten ihmissuhteet ovat hänelle niin vaikeita? Vai onko syynä uskonto? Uskonto olisi minulle jo liian paha juttu ja en olisi enää kiinnostunut muuten kuin kaverina.

Vierailija
55/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras seksikumppani (ja nykyinen puolisoni) on ollut kokematon. Ne miehet, jotka ovat olleet todella monen naisen kanssa sängyssä luulevat jo tietävänsä, mitä nainen haluaa ja kun en mene siihen muottiin, joudun joka hetki opastamaan ihan joka ikisessä pikku asiassa. Ei minua kiinnosta, onko sata muuta naista pitänyt siitä. Minä en pidä. Pidemmän päälle sitä ei jaksa. Toisen poisopettaminen piintyneistä seksitavoista on todella rasittavaa. Kokematon on avoimempi yhdessä pohtimaan, millaiseksi seksi muodostuu juuri meidän kahden välillä ja mistä juuri me nautimme molemmat.

Nyt kiinnostaa, mitä temppuja miehet tekee, luullen kaikkien tykkäävän? 

Itse kun olen ollut vain yhden kanssa niin on kaikki tällainen jäänyt kokematta... Miten niin utelias :D

Vierailija
56/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaisi. Olen tapaillut menneisyydessä kahtakin miestä joilla hyvin vähän aikaisempaa kokemusta, eikä se ollut mikään ongelma. Äkkiähän se kokemus siinä alkoi karttua kun seurustelun alkuun pääsi. Muut jutut sitten katkaisivat suhteen myöhemmin, tuo ei ollut syynä. Ehkä siitä voi tosiaan tulla myöhemmin ongelma jos se mies on sitten utelias kokeilemaan muitakin kun itsetunto kohenee, kuten edellä mainittiin. Tsemppiä ap, toivon että löydät kivan kumppanin! Sun muut ominaisuudet merkitsee paljon enemmän. Kiinnitä huomiota siihen, ettet itse ala ajatella itseäsi viallisena ja sen takia ala torjua kiinnostuneita naisia.

Tässä on paljon asiaa. Järkevämpää olisi nähdä itsensä niiden hyvien ominaisuuksien kautta kuin miettiä niitä asioita joissa ei ole niin hyvä tai kokenut. Mä näen itseni poikkeavana ja olen kokenut sen johdosta suurta häpeää. Se on osa mua ja ei varmaan ikinä poistu. Sen ei kuitenkaan pidä antaa määrittää itseään vaan sen pitää olla jotain jonka hyväksyn ja josta voin olla rehellinen. Todella vaikeaa se on, koska maailmassa poikkeavia ihmisiä ei yleensä hyvällä katsota, mutta ei mulla muutakaan suuntaa ole. Voin olla kokematon mies, joka yrittää muuttaa tilannettaan ja löytää onnen. Tai sitten voin olla kokematon mies, joka sulkeutuu kuoreensa ja on ikuisesti katkera, koska ei edes yrittänyt.

ap

Mä olen se jolle vastasit. Yhteiskunnan paine pariutua ja tehdä kaikki oikeassa järjestyksessä on kova ja on raskasta kamppailla sitä poikkeavuuden kokemusta vastaan. Pitää silti yrittää pitää pää pystyssä! Marginaalissa eläneet ovat usein itsenäisempiä ja heillä voi olla erilaisia näkökulmia asioihin, kunhan he eivät juutu siihen yhteen kapeaan rooliin ja katkeroidu.

Jos sä löydät kumppanin, ja seurustelette jonkin aikaa, sä lakkaat olemasta kokematon, se ei enää ole iso osa sun identiteettiä. Ulkopuolisuuden kokemuksia voi silti tuntea koko ikänsä oli parisuhteessa tai ei, se on kai osa ihmisyyttä ja luonnekysymyskin. Toinen näistä eksistäni koki suurta yksinäisyyttä kun kohtasimme. Nykyään hän on perheenisä. Sullekin voi käydä niin. En silti tiedä takaako perheellisyys onnea, ei ainakaan kaikille palstan perusteella :D kävi miten kävi kullekin meistä parisuhderintamalla, se ei määritä meidän arvoa ihmisinä.

Vierailija
57/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uusi ketju tästä aiheesta? Eikö vastaukset edelliseen kelvanneet?

Vierailija
58/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on treffit, jossa kumpikin avoimesti haluaisi ennemmin tai myöhemnin alkaa yhdessä vakavaan parisuhteeseen, niin kyllä puhutaan edellisistä suhteista lyhyesti deiteillä. Esim kiinnostaa, onko toisella lapsia. Onko toinen eronnut kaksi päivää sitten. Onko hyvissä vai huonoissa väleissä erityisesti, jos lapsia exän kanssa.

Ap, olen 22-vuotiaana alkanut seukkaamaan 19-vuotiaan täysin kokemattoman miehen kanssa. Toimi oikein hyvin. Myöhemmin erosimme ystävinä ja molemmat taholla me tyyvöisinä perheellisiä, etäisiö ystäviä ollaan edelleen.

Oli komea ja kiimainen, vähän ujo mies, joka tuli todella peräkylältä, jossa oikeasti todella vähän tyttöjä ja seuraavat kylät kaukana. Kaikki ne vähät tytöt varattuja ja maalla ne olivat menneet joillekin urheilijasankareille. Tämä oli kirjoittanut hyvin ja lukenut saman tien pääsykokeisiin itsensä sisään huipouyliopistoon, jossa tapasimme. Poimin hänet ensimmäisirtä bileistään. Oli luonnonlahjakkuus seksissä ja vaikka olin pitänyt kokeneista miehistä, olikin kiihottavaa "vietellä" nuorukainen ja oli ihanaa, kun tiesi, ettei häneltä saa tauteja, olin aina itse ollut tarkka sellaisessa.

Kokemattomuudessa on myls hyvät puolet. Ei mustasukkaisia exiä, ei tauteja, ei elätettäviä lapsia, ei huonoja tapoja plus kauhea himo, jonka kohteena oli ihana olla. :)

Vierailija
59/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomia naisiakin on riittämiin, parhaiten sopii kaksi suht kokematonta <3

En mä etsi vain toista kokematonta. En edes tiedä miten heitä voisin löytää. Ei mulle ole naisen seksihistorialla merkitystä. Jos olemme yhteensopivia, meillä on yhdessä hauskaa ja helppoa ja viehätymme toisistamme niin se on sitä mitä haen. En tiedä miten hyvä mahdollisuus mulla on löytää tällainen nainen mun tilanteessa, mutta aion yrittää joka tapauksessa.

ap

Vierailija
60/70 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?? Miksi mies ei ole päässyt juttelu pidemmälle? Onko hänellä edes kavereita ja ystäviä vai miten ihmissuhteet ovat hänelle niin vaikeita? Vai onko syynä uskonto? Uskonto olisi minulle jo liian paha juttu ja en olisi enää kiinnostunut muuten kuin kaverina.

Miksi olisi liian pitkä juttu kerrottavaksi. En ole päässyt pidemmälle, koska en osaa ja tapaamani naiset eivät ole olleet musta tarpeeksi kiinnostuneita. Kavereita on paljon ja välit heihin, perheeseen ja työyhteisöön ovat hyvät. En ole uskonnollinen.

ap