Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka kuinka yritän, niin en vaan tykkää kesästä

Vierailija
19.07.2020 |

Olen yrittäny nauttia lämmöstä, valoisuudesta, luonnosta ym, mut ei se oo niin ihana kuin syksy. Kesä kausi on loppujen lopuksi aika tylsä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhyttää ja särkee puremat ja varvas kipeä ja turvoksissa, kun verenimijä iski.

Vierailija
2/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama! Mitä kivaa on siinä kun iho on palanut, mäkäräiset purreet ihon isoille kutiseville paukamille, paarmat syöneet sitten loput iho alueista?? Ei saa nukuttua kun on liian kuuma, turvottaa, eikä viitsi tehdä kunnon ruokaa kun se on näin kuumalla liian hikistä toihua. Ja kissa kärsii turkissaan jne....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sinun mielipide. Itse inhoan sitä syksyn märkyyttä. Ruska on toki hieno, mutta se onkin ainoa positiivinen asia syksyssä. Siis minun mielestä.

Vierailija
4/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama! Mitä kivaa on siinä kun iho on palanut, mäkäräiset purreet ihon isoille kutiseville paukamille, paarmat syöneet sitten loput iho alueista?? Ei saa nukuttua kun on liian kuuma, turvottaa, eikä viitsi tehdä kunnon ruokaa kun se on näin kuumalla liian hikistä toihua. Ja kissa kärsii turkissaan jne....

Laihduta.

Vierailija
5/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, en tykkää vaikka yritän.

Vierailija
6/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Miten tämä vaikuttaa näihin asioihin, mistä kirjoittaja valittaa? Mistä edes tiedät, onko hän ylipainoinen? Laihduta itse, niin et kirjoita typeryyksiä.

ohis

Vierailija
7/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Kiitos neuvosta, ja hoidata sinä päänuppisi kuntoon, että siellä heiluisi jotain muutakin kun k*si.

Ps. Vaikka asia ei sinulle kuulukkaan niin olen 1.69 pitkä ja painan 57 kiloa.

Vierailija
8/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ihan kainista vuodenajoista. Myös märistä ja viileistä syksyistä, kun on ihanan helppo hengittää ja mikään ei ole ihanampaa silloin kuin olla kotona, käydä puilla lämpiävässä saunassa ja möllöttää. Kesällä en pidä kuumista päivistä, mutta lämpimät illat ovat mahtavia. Itikat eivöt kiusaa minua oikeastaan ollenkaan ja tulimme juuri parin viikon lomalta lapista, jossa en käyttänyt koivun oksaa enempää hyttyskarkoitettakaan. Kevään valo on kaunis ja luonto sen kanssa on ihanaa, talvella taas on kyllä tekemistä säistä riippumatta aina.

Vierailija
9/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Kiitos neuvosta, ja hoidata sinä päänuppisi kuntoon, että siellä heiluisi jotain muutakin kun k*si.

Siellä se taitaa loiskuta. XD Laihduta silti.

Vierailija
10/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän suurin ongelma on huonot yöunet. Liika lämpö, valoisuus.

Optimaalinen makuuhuoneen nukkumislämpötila on 17 astetta syvemmälle unelle, tutkimuksien mukaan. Sen saa vain talvella.

Vierailija
11/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ok. Mä en ymmärrä ihmisiä jotka tykkää talvesta. Itse inhoan lunta, loskaa, räntää, kinoksia, hankea, pakkasta, jäätä, pimeää, kylmää ja muuta paskaa. Kesä on ihmisen parasta aikaa 🥰🌺

Vierailija
12/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Siellä se taitaa loiskuta. XD Laihduta silti.

Joo kissakin voi paremmin, kun emäntä / isäntä laihduttaa olemattomat kilonsa...🤣😂😅

ohis

Vierailija
13/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Grönlantiin tai 

Vierailija
14/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkaamisen suhteen olen täysin samaa mieltä, tykkään laittaa ruokaa mutta tällä helteellä pienen asunnon keittiö on kuin sauna ja mitään ei huvita siellä tehdä. Unet jäävät myös vähille, väysyttää ja kun en kahviakaan juo niin kokopäivä menee pintakaasulla

Vierailija
15/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko muuten huomannu kuinka kauhuleffoissa, kun on niitä takaumia, joissa on onnellisia hetkiä, niin aina on kesä. Kesä on ihmisen parasta aikaa.

Vierailija
16/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, mutta toistepäin, vaikka kuinka yritän en vaan pidä talvesta....

Vierailija
17/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää minäkään - en edes yritä tykätä. Onneksi se on Suomessa lyhyt.

Vierailija
18/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on ihana myös minun mielestä♥️ Lehdet putoaa, maisema muuttuu taianomaiseksi, tuuli ulisee, yöpakkaset purevat, ja lopulta tulee myös ihana ensilumi. Ei olekaan parempaa kuin olla peiton alla kylmänä syys iltana katsomassa jotain kauhuleffaa suklaalevy/kaakao tms. kädessä.

Vierailija
19/19 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on parasta aikaa, ja siksi viime talvi oli ihana, yhtä pitkää syksyä. ❤

En pidä lumesta ja loskasta, en pakkasesta. En myöskään helteestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi