Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te miehet, jotka valitatte ettette saa naista: tässä vinkkejä!

Vierailija
19.07.2020 |

Kävin treffeillä juuri kohtalotoverinnne kanssa. Voin kertoa, miksi en halua jatkotreffeille:

- moukkamaisuus. Mies ei osannut alkeellisia käytöstapoja. Hän esim alkoi ahmia ruokaansa ravintolassa ennen kuin itse olin saanut lautasen eteeni
- ei osata ottaa naista huomioon: omat tarpeet on tärkeintä ja itsekkyys paistaa
- treffeillä valittaminen siitä, että tasa-arvoon mennyt liian pitkälle, koska hänen kaltainen ei löydä naista
- edellisestä uhriutuminen ja oikeastaan kaikesta muustakin. Nähdään itsensä uhrina, vaikka moni asia on elämässä todella hyvin. Kaikilla meillä on myös mahdollisuus kehittää itseään.
- pikkupoikana tai mammanpoikana pysyminen. Ei haluta kasvaa mieheksi.

Kyllä, ärsyttää että kulutin tuollaiseen tyyppiin kallisarvoista aikaani. Hän on syntynyt hyvään perheeseen, saanut hyvän koulutuksen, päässyt matkustelemaan, on ihan hyvännäköinen - en olisi mennyt muuten treffeille - ja muutenkin etuoikeutettu. Minkä ihmeen takia hän ei näe sitä itse vaan on tuollainen säälittävä valittaja?

Kommentit (186)

Vierailija
21/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on, pitäisi vaan hymyillä ja iloita kuinka mahtavaa on, että naiset saavat valita vapaasti sen kaksimetrisen jykeväleukaisen alfan ja että minun roolini vähemmän hyvännäköisenä miehenä on silotella punainen matto näille alfoille ja pysytellä itse poissa tieltä, ettei naisten vaan tarvitsisi tällaista rumilusta katsella!

Tämä katkeruusjankutus on klassinen muna vai kana-argumentti: kumpi tuli ensin, alemman tason miesten katkeruus vai naisettomuus? Kumpi on syy ja kumpi on seuraus? Ilmeisesti naisten mielestä olemme syntyneet katkerina valittajina ja siksi emme saa naista. Minä taas väitän, että jatkuva syrjintä pariutumismarkkinoilta on johtanut katkeruuteen.

Minä olisin ollut kiinnostunut eräästä miehestä, mutta en kelvannut hänelle. Myöhemmin kuulin että tämä sama mies valittaa näitä mainitsemiasi asioita.

Oiskohan vika kuitenkin siinä, että jokainen mies haluaa itselleen jonkun se**ibimbon eikä tavallinen nainen kelpaa.

Itse olen vieläpä kaunis ja vähän liian kilttikin. Tällä hetkellä olen onneksi parisuhteessa hienon miehen kanssa. Kuitenkin aikoinaan en tuollaiselle valittavalle musigynille kelvannut

Koettaisitte kirjoittaa järkevästi. Se sinun hieno miehesikin siis haluaa itselleen seksibimbon, eikä tavallinen nainen kelpaa?

Vierailija
22/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on suurin osa säälittäviä valittajia. Yksikin deitti piti minua etuoikeutettuna kun olen eronnut avioliitosta aikoinaan. Varmaan olisi kadehtinut lisää jos olisin kertonut, että minut on raiskattukin elämäni aikana. Rasittavia uliukkoja suuri osa.

Olisit selittänyt sille, että intersektionalistisen teorian mukaan naiset ovat sorrettu ryhmä ja miehet etuoikeutettu ryhmä. Toisin sanoen nainen ei voi koskaan olla etuoikeutettu mieheen verrattuna.

Kerro tuo transmiehelle, jota katsotaan nenänvartta pitkin lääkärissä ja työhaastatteluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on, pitäisi vaan hymyillä ja iloita kuinka mahtavaa on, että naiset saavat valita vapaasti sen kaksimetrisen jykeväleukaisen alfan ja että minun roolini vähemmän hyvännäköisenä miehenä on silotella punainen matto näille alfoille ja pysytellä itse poissa tieltä, ettei naisten vaan tarvitsisi tällaista rumilusta katsella!

Tämä katkeruusjankutus on klassinen muna vai kana-argumentti: kumpi tuli ensin, alemman tason miesten katkeruus vai naisettomuus? Kumpi on syy ja kumpi on seuraus? Ilmeisesti naisten mielestä olemme syntyneet katkerina valittajina ja siksi emme saa naista. Minä taas väitän, että jatkuva syrjintä pariutumismarkkinoilta on johtanut katkeruuteen.

Minä olisin ollut kiinnostunut eräästä miehestä, mutta en kelvannut hänelle. Myöhemmin kuulin että tämä sama mies valittaa näitä mainitsemiasi asioita.

Oiskohan vika kuitenkin siinä, että jokainen mies haluaa itselleen jonkun se**ibimbon eikä tavallinen nainen kelpaa.

Itse olen vieläpä kaunis ja vähän liian kilttikin. Tällä hetkellä olen onneksi parisuhteessa hienon miehen kanssa. Kuitenkin aikoinaan en tuollaiselle valittavalle musigynille kelvannut

Wut?

Vierailija
24/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koettaisitte kirjoittaa järkevästi. Se sinun hieno miehesikin siis haluaa itselleen seksibimbon, eikä tavallinen nainen kelpaa?

Nimenomaan mieheni ei halua bimboa, ei kai hän muuten olisi kanssani. Se muutaman vuoden takainen valittava mies, jonka kanssa kävin treffeillä, taas halusi. Siksi ei ollut kiinnostunut minusta.

Lukemisen ymmärtämistä voi muuten myös kehittää.

Vierailija
25/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan mieheni ei halua bimboa, ei kai hän muuten olisi kanssani. Se muutaman vuoden takainen valittava mies, jonka kanssa kävin treffeillä, taas halusi. Siksi ei ollut kiinnostunut minusta.

Lukemisen ymmärtämistä voi muuten myös kehittää.

Olen eri, mutta itse kyllä puhuit jokaisesta miehestä, mikä toki muutenkin on aika älytön kommentti. Mutta silloin puhut myös nykyisestä miehestäsi.

Vierailija
26/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rasittavilta valittajilta te palstamammatkin kyllä kuulostatte.

Onneksi oikeassa elämässä sekä miehet että naiset ovat yleensä fiksuja ja positiivisia.

Naiset voi olla. Miehet edustaa tälläkin palstalla juuri sitä mihin pääosin elämässä törmää.

Vierailija
27/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"pikkupoikana tai mammanpoikana pysyminen. Ei haluta kasvaa mieheksi."

Mitä tämä nyt tarkoittaa ja miten se ilmeni? Vierailee kenties vanhemmillaan, koska palstamammojen mielestähän vanhemmat tulisi hylätä heti 18v täytettyään että olisi "aikuinen"?

Ja tässäkin kytee räikeä epätasa-arvo, naista ei koskaan sanota mamman/isintytöksi vaikka ravaisi vanhemmillaan tai soittelisi heille joka päivä, mutta miehen tulisi vanhempansa hylätä tai nähdä/kuulla heitä korkeintaan kerran vuodessa, jotta ei olisi napanuorastaan roikkuva mammanpoika.

Vierailija
28/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikin deitti piti minua etuoikeutettuna kun olen eronnut avioliitosta aikoinaan. Varmaan olisi kadehtinut lisää jos olisin kertonut, että minut on raiskattukin elämäni aikana.

"Oot sentään saanu seksiä joskus."

Juuri tämä syynä. Hän kun saa sinkkuna niin harvoin. Minä saan niin helposti että oikein raiskataan. Yhyy miehen kateus.

Vierailija
29/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, minusta ap antoi muutaman hyvän vinkin miten ei kannata toimia treffeillä, mutta tosiaan jos sinä mies, et osaa käyttäytyä muutoin kuin noin niin sitten käyttäydyt. Älä kuitenkaan tule esim tänne valittamaan kun et pääse suhteeseen saakka.

Vierailija
30/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ravintolan vika jos ruoka-annokset tuodaan pöytään eri aikaan kahdelle henkilölle. Lämmin ruoka kuuluu syödä lämpimänä.

Vierailija
31/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kerropa miten sitten treffeille pääsee? Itse olen nelikymppinen mies enkä ikinä ole ollut treffeillä.

En osaa auttaa. Minä kun laitan naamani jonnekin niin on heti 200 treffipyyntöä ja 5 isomunaista tyyppiä, jotka joka aamu tarkistaa olenko saanut seksiä. He voi auttaa jos en vielä klo 9 mennessä ole ehtinyt sekstailla.

Vierailija
32/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti paras neuvo treffeille on kysellä naisen elämästä kysymyksiä joihin tulee pitkiä vastauksia. Jos antaa naisen kysellä niin silloin ajautuu nurkkaan jolloin nainen pitää heikkona.  "Joo kyllä tämä  lentäjäpankkiiri elämä on tosiaan liian  helppoa, että kyllä minun varmaan pitäisi alkaa huippuviulistiksi"  

Vierailija
33/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noudattanut aloittajan jokaista ohjetta. MIlloin saan sitä naista?

Vierailija
34/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...edellisestä uhriutuminen ja oikeastaan kaikesta muustakin. Nähdään itsensä uhrina, vaikka moni asia on elämässä todella hyvin..."

Aivan. Vain tyttö saa uhriutua.

Vierailija
35/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä miesreppanat. Miten teistä on tuollaisia tullut?

Vierailija
36/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikin deitti piti minua etuoikeutettuna kun olen eronnut avioliitosta aikoinaan. Varmaan olisi kadehtinut lisää jos olisin kertonut, että minut on raiskattukin elämäni aikana.

"Oot sentään saanu seksiä joskus."

Juuri tämä syynä. Hän kun saa sinkkuna niin harvoin. Minä saan niin helposti että oikein raiskataan. Yhyy miehen kateus.

Tätä vääristymää voisi korjata ottamalla vain naispuolisia hädänalaisia. Ai niin, se ei sovi mammoille koska...

Vierailija
37/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai, että vinkkejä kaivataan naisen saamiseksi.

No tässä tulee yksi, joka toimii: Muuta pääkaupunkiseudulle tai jos asut edes jotenkin lähellä sitä, niin katsopas sinne. Se on ihan pullollaan yksinäisiä ja hyvin kouluttautuneita naisia. Osasta ihan aistii, että elämään ovat kuuluneet vain ne kolme perusasiaa jo pitkän aikaa. Heillä siis työ, työ ja työ.

Reilut pari vuotta sitten erosin eksästä ja puoli vuotta yksin elettyäni aloin tehdä tuttavuutta vastakkaiseen sukupuoleen. Aika nopeaa tuli ilmi alle 100 km pk-seudusta olevalla paikkakunnalla tarjontaa on vähän ja otaksuen kilpailu on kovaa tjsp.

Vierailija
38/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP valittaa, että ei saa kunnon treffiseuraa, ja jotenkin tämä mammalogiikalla kääntyy niin, että "miehet" ovat tyhjästä valittajia.

10/10

Vierailija
39/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"pikkupoikana tai mammanpoikana pysyminen. Ei haluta kasvaa mieheksi."

Mitä tämä nyt tarkoittaa ja miten se ilmeni? Vierailee kenties vanhemmillaan, koska palstamammojen mielestähän vanhemmat tulisi hylätä heti 18v täytettyään että olisi "aikuinen"?

Ja tässäkin kytee räikeä epätasa-arvo, naista ei koskaan sanota mamman/isintytöksi vaikka ravaisi vanhemmillaan tai soittelisi heille joka päivä, mutta miehen tulisi vanhempansa hylätä tai nähdä/kuulla heitä korkeintaan kerran vuodessa, jotta ei olisi napanuorastaan roikkuva mammanpoika.

Eihän tolla käsitteellä kyläilyä tarkoiteta. Perheen kanssa hyvissä väleissä oleminen on pelkästään erittäin positiivista, kaikille.

Tuolla tarkoitetaan sitä, ettei henkilö ole aikuistunut vanhemmistaan vaan esim soittelee kaikki tavalliseen elämäänsä tarvitsemansa ohjeet äitiltä, käy äitillä syömässä kun ei itse osaa laittaa ruokaansa, pesettää äitillä pyykkinsä, äiti käy välillä vähän siivoamassa ja tuo samalla uudet sukat sekä bokserit jne. Ymmärrätkö?

Alemman sosiaaliluokan aikamiespojissa on aika paljon näitä tapauksia, elämän ainoa nainen on äiti eikä napanuora ole koskaan katkennut. Mies on siis kuin iso lapsi, jonka oma huone on vain erillään vanhempien taloudesta. Ei kukaan nainen halua sen äitin paikalle hoitamaan miestä kuin lasta vaan suhteeseen aikuisen itsenäisen ihmisen kanssa.

Vierailija
40/186 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vinkki: älä mene treffeille, jos olet niin hakusessa oman pukeutumisesi (ja itsesi) kanssa, että sun pitää heti ekoilla treffeillä alkaa kyselemään naiselta tyylivinkkejä. Tää oli yhdessä treffikumppanissani todella iso turn off (toki muitakin oli, mutta tämä nyt mainitakseni). Ihan kuin mun ois pitäny sen miehen puolesta päättää hänen tyylinsä? Juu ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi