Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on jälleen juomassa ja olen NIIN stressaantunut

Vierailija
02.06.2013 |

Mieheni on monta kertaa luvannut lopettaa juomisen kokonaan, huonolla menestyksellä. Eilen hänellä oli töihin liittyvä tapaaminen, jossa tiedän viinan virtaavan. Yöpyminen oli toisella paikkakunnalla, joten hän varmaan käytti tilaisuuden hyväkseen ja joi niin paljon, kuin jaksoi kun en ollut vahtimassa.

Hänen piti tulla kotiin jo päivällä, mutta putki on näköjään edelleen päällä. Mikäli hän on juonut, saa minun puolestani jäädäkin retkilleen. Humalaista sekoilijaa en halua tänne minun ja lasten yöunia häiritsemään.

Suututtaa ja stressaa niin paljon, että saan varmaan pian vatsahaavan :( Kiitos että sain avautua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin omaisille on oma tukiryhmä. Voisi herättää miehesi jos menisit sellaiseen.

Vierailija
2/4 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kurjalta. Voisitko kysyä mieheltä aikanaan hänen palattuaan onko hän mielestään toiminut reilusti ja lupaustensa mukaisesti. Vaadi häntä jonnekkin ammattiavun piiriin jos ei kerta yksin voi olla juomatta.

Itsestäni tuollaiset pitkäksi venyneet reissut jos ei edes ilmoita missä on ja miten voi on aika mahdoton yhtälö parisuhteessa.

Kovasti jaksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse sietää juovaa miestä. Sinä itse päätät haluatko elää juopon kanssa. Et voi muuttaa miestäsi, voit ainoastaan pelastaa itsesi ja lapsesi alkoholin vaikutukselta. Mieti mitä haluat: onko juoppo mies ja isä se mitä lapsillesi ja itsellesi haluat?

Vierailija
4/4 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ymmärrän sinua. Itsellä oli sama tilanne vuosikausia. Mies joi kylläkin kotona lasten ja minun nähden ja vetosi siihen ettei ollut väkivaltainen. Ei kyllä lyönyt, kui pari kertaa,mutta sanallinen väkivalta oli kamalaaja alistavaa. En ollut minkään arvoinen. Tuntui ettei sille tilanteelle voi mitään ja siinä olen jumissa. Lapset oireili ja häpeili isäänsä kavereiden edessä. Tuntui vain että pakoreittiä ei ollut. Oli tosi ahdistavaa.

Puhu miehellesi vakavasti,mutta älä jää liian pitkäksi aikaa tilanteeseen mitä hallitsee toisen juominen, koska pian sairastut itse ja et enää kykene irrottautumaan.

Toivon sinulle voimia ja jaksamista. Olet arvokas ihminen, muista aina se. Ja pidä huoli itsestäsi että jaksat myös tehdä rankkoja päätöksiä jos tarvii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän