Opettaja, mitä kivaa sait oppilailtasi nyt keväällä
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 23:16"]
Oho. Minkä ikäinen itse olet?
[/quote]
Mitä merkitystä sillä on? Olemme kumpikin täysi-ikäisiä ja täysivaltaisia ihmisiä, joten voimme tehdä keskenämme, mitä haluamme. Vähän ihmettelen noita kielteisiä peukkuja. -14-
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 23:16"]
Oho. Minkä ikäinen itse olet?
[/quote]
Mitä merkitystä sillä on? Olemme kumpikin täysi-ikäisiä ja täysivaltaisia ihmisiä, joten voimme tehdä keskenämme, mitä haluamme. Vähän ihmettelen noita kielteisiä peukkuja. -14-
[/quote]
No, eipä sillä ole mitään muuta merkitystä kuin uteliaisuuteni tyydyttäminen.
Kuulostaa kiehtovalta :)
En ymmärrä ap:n kysymykselle muuta pointtia kuin sen, että hän oli omasta mielestään keksinyt niin yltiöpäisen hienon lahjan, että pakkohan se olisi av:lla mainita...
Sain paljon ihania lahjoja: elokuvalippuja, kukkia, korun, aurinkovoidetta, keksejä, suklaata, viinipulloja, kauniin esineen... Kiitos niistä ihan jokaisesta!
Itse olen 47v. ja en vienyt opettajalle lahjaa ja häpesin sitä. Myös mun pojalle on tosi tärkeää antaa lahja opettajalle. Voin hyvin ostaa 20 euron lahjan, kun meillä ei olutta juoda. Laitetaan se olutpaketin raha opettajan lahjaan. Mulla oli ihan ihanat vanhemmat, mutta mun äiti ei vieläkään tajua, että opettajalle viedään lahja. En viitsi sanoa että monet vanhemmat vei ruusun opettajalle ja minä häpesin.