Mitä iltalääkkeitä otat?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko otat triptyliä ja mihin vaivaan määrätty? Mihin aikaan otat?
25 mg, migreenin estoon. Otan kun muistan, yleensä tuntia ennen nukkumaan menoa.
Heinix ja tarvittaessa melatoniini tai pahempina päivinä Zolpidem
Neurotol Slow ja e-pillerit tuplana tuon neurotolin vuoksi.
Kiitos tiedosta. Kiinnosti hitosti.
Monisairaseläkeläinen kirjoitti:
Diformin, deprakine, moklobemidi, olanzapine ja risperdal :(
Deprakine, Olanzapine ja Risperdal olen kokeillut, yhtä kerrallaan, ja jo pienillä annoksilla tuli pahemmat oireet kuin ne, mihin lääkettä haettiin. Joten olisin varmaan aika heikossa kunnossa, jos vetäisin niitä kaikkia kolmea yhtäaikaa. Sen verran rajut oireet tulivat kaikista.
irinaa ja motifiini duuria tarvittaessa🤣
Melatoniinia 9mg nukahtamiseen
Rautatabu
Kovaa kipulääkettä
Risperdal 4 mg, Sertralin 200 mg, Heinix x2, melatoniinia 1,9 mg ja sitten aamulla Voxra 300 mg
en mitään. aamulla otan thyroxinin.
Vierailija kirjoitti:
Saako kaupasta muuten jotain vesi+ magnesium, onko maitoon sitä lisätty nykyään (uht) vai onko ne lisääny siihen d-vitamiinia, vai onkohan sitäkään .. (?)
Zincc
D-vitamiiniahan ei kesällä tarvi, tuskin talvellakaan, jos syö kalaa, kananmunia, sieniä ympäri vuoden, kuten minä.
Mä tarviin deetä ympäri vuoden. Mulla ei imeydy vaikka syön ruokanakin deetä.
Ei tarvi yleistää vaikket sä tarviikkaan.
Syökö jotkut tosiaan tripulia ..
Zinc
Silloin tällöin, peri kertaa kuukaudessa kun käy tällä palstalla. Siinä on hyvä lääkitys.
Ja tämä ei todellakaan ollut pahalla oikeasti lääkitystä tarvitseville, vaan aivan muille. Tsemppiä ensin mainituille!
Sildenafil 100 mg...vaimoni on noita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kaupasta muuten jotain vesi+ magnesium, onko maitoon sitä lisätty nykyään (uht) vai onko ne lisääny siihen d-vitamiinia, vai onkohan sitäkään .. (?)
Zincc
D-vitamiiniahan ei kesällä tarvi, tuskin talvellakaan, jos syö kalaa, kananmunia, sieniä ympäri vuoden, kuten minä.
Mä tarviin deetä ympäri vuoden. Mulla ei imeydy vaikka syön ruokanakin deetä.
Ei tarvi yleistää vaikket sä tarviikkaan.
Saat kesällä sitä auringosta ihan tarpeeksi.
Zincc
Vierailija kirjoitti:
Luotan vaarini vanhaan unilääkereseptiin:
-Pullo pilsneriä
-Ruokasoodaa närästyksen ehkäisyyn
-Ripaus hunajaa ajamaan pöpöt pois
-Pullo koskenkorvaa ihan muuten vain
Sinun vaarisi on ollut ihan fiksu mies.:D Hunaja on muuten oikea ”teholääke” moneen asiaan. Se auttaa myös närästykseen, et tarvitse siihen miten soodaa. Pullo koskenkorvaa joka ilta on ehkä vähän liioiteltua, mutta alkoholi kyllä puhdistaa ja desinfioi.
Vierailija kirjoitti:
Risperdal 4 mg, Sertralin 200 mg, Heinix x2, melatoniinia 1,9 mg ja sitten aamulla Voxra 300 mg
Ai onks Voxra iltalääke?
Niinku kysyttiin.
Zincc