Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei luota minuun

Vierailija
18.07.2020 |

Olemme olleet pian vuoden yhdessä miehen kanssa. Minä olen pian 30 v ja mies 35 v. Ei siis olla mitään teinejä enää.
Miehellä on aika reipas bilehistoria. Tiedän että sinkkuaikoihin on mahtunut paljon naisia, joiden kanssa on harrastettu jos minkälaista sekoilua. Minulla taas taustalla piiiitkä parisuhde ja sen jälkeen muutamia vuosia "tavistylsää" sinkkuilua.
Mies on tuonut esiin että minä en ole hänen "tyyppinen" nainen. Ajatteli aluksi ettei meistä mitään tule kun ollaan niin erilaisia. Ulkonäöllisestikään en vastaa sitä millaisia on ennen katsellut. Oon näiden juttujen kanssa jo sinut, uskon että mies pitää kauniina ja oikeasti rakastaa.
Miehellä on vaikeita ongelmia makkarin puolella. Ei seiso ja jos seisoo niin lopahtaa eikä kykene tulemaan. Tämä tuntuu itsestä tietenkin pahalta kaiken tuon taustan huomioiden.. Yritän olla ajattelematta että vika olisi minussa, kun kerran mies näin vakuuttaa. Noh...
Hänellä on paljon haasteita elämässä. Sellaisia jotka vaikuttavat parisuhteeseen ja minuun. Olen parhaani mukaan tukenut kaikilla mahdollisilla tavoilla ja mies kiitteleekin tästä minua.
Nyt sitten minulle on kertynyt paljon vastuuta ja murhetta. Olen ajankohtaisesti sairauslomalla ja huolehdin yksin vakavasti sairaasta tädistäni. Itkeskelen paljon uupumustani.
Olin toissailtana ekaa kertaa puoleen vuoteen juhlimassa kavereiden kanssa. Seuraavana päivänä sain ihmeellisen moraalisaarnan mieheltä. Paheksui juhlimistani ja vihjaili jälleen kerran että itsellään on jäänyt kavereiden tapaamiset minun vuoksi väliin. Olen kuulemma niin huonossa kunnossa että tahtoo olla kanssani. Ikinä en ole sellaista pyytänyt, päin vastoin kehoittanut ja kannustanut pitämään yhteyttä ystäviin.
Hän jopa sanoi, että on väsynyt parisuhteeseen. Ei kuulemma ole kunnollista parisuhdetta kun minun elämäni on niin vaikeaa. Lisäksi otti puheeksi sen "bileillan". Kertoi ettei luota minuun "kun ei voi tietää millaisia teidän juhlat on". Ikinä en ole antanut mitään aihetta mustasukkaisuuteen ja epäluottamukseen.
En tiedä onko tämä nyt jotenkin kaukaa haettua, mutta itselleni herää ajatus onkohan hän itse ollut uskoton... Seksi ei suju, en ole hänen tyyppisensä, on noin vainoharhainen pettämisestä... En tiedä mitä haen tällä tekstillä takaa. Piti kai päästää jonnekin purkamaan ajatuksia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää, ettei itse ole luotettava ja siksi uskoo ettet sinäkään ole.

Vierailija
2/13 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan tämä mullekin tuli mieleen... Että onko asia niin, että hän ei kykene pysymään pöksyissään jos lähtee viihteelle. Itselle jotenkin täysin itsestäänselvyys, että kun on varattu toisia miehiä ei katsella "sillä tavalla". Voi toki ihastella että onpa hyvä tyyppi/kivan näköinen mutta ei muuta. Koska se oma mies on paras ja rakkain. En vaan käsitä. Ikinä en ole mitään aihetta antanut epäillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei rakasta sinua aidosti. Ota aikalisä suhteeseen ja tarkkaile, käyttäytyykö mies niin kuin rakastunut ihminen yleensä käyttäytyy. Älä tyydy puolilämpimään.

Vierailija
5/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ja todella tylsä.

Vierailija
6/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies heittelee ohimennen paljon asioita mitä sinussa ja suhteessa on vialla. Et ole hänen tyyppiään, et ole luotettava, sinun elämä on hänelle vaikeaa jne. Seksikään ei suju ja sitäkin parhaasi ymmärrät. Kohta olet kiitollinen, että kaikista "vioistasi" huolimatta hän on sinun kanssa. Sanoisin, että hän manipuloi sinua ja tuosta ei seuraa mitään hyvää. Tuskin tuo mies tietää mitä on rakkaus, vaikka sitä sanaa käyttää.

Vierailija
7/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä siltä, että mies yrittää nyt kaiken sekoilun jälkeen vakiintua, ei ole sinut oman menneisyytensä kanssa eikä ole sinut sinun kanssa, koska haluaisi jännittävämmän naisen mutta joka jäisi hänen luokseen uskollisesti. Voi voi.

Vierailija
8/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies etsii tekosyitä voidakseen erota.

Vierailija
9/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi vähän hukkaan se että mikä liitossanne on hyvää ja toimivaa?

Vierailija
10/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Ystäväni on sanonut samaa hyvinkin suorin ja armottomin sanankääntein, mutta jotenkin en ole... Halunnut uskoa. Sitä kun on sokeasti ja typerästi rakastunut, selittelee itselleen kaiken parhain päin. Ja mua suoraan sanoen v*tutta, että olen ajautunut tällaiseen. Olen aina ollut sellanen ärsyttävän vahva ja nykyisillä muotitermeillä sanoen voimaantunut nainen. Pitänyt huolen omasta elämästä parisuhteen rinnalla ym. Nyt alan havahtua että tää mies on todellakin onnistunut häivyttämään sitä MINUA, omaa itseäni todella taitavasti. Antanut ymmärtää että persoonani on vääränlainen koska x ja minähän olen sitten yrittänyt häivyttää sitä piirrettä. Piirrettä jota aikaisempi mies ymmärsi ja rakasti, naureskeli että sinä se sitten olet... Miehessä on hyviä piirteitä, tekee kivojakin juttuja minua kohtaan, mutta tää viimeisin homma herätti oikeasti ajattelemaan. Inhoan toisen kontrollointia. Etenkin ku en itse sellaista harrasta vähimmässäkään määrin.

Vierailija
11/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se tavallisin tarina näissä. En jäisi tuohon, näyttää siltä että tulee pahenemaan ja alkaa näykkiä ja alistaa sinua entistä hiostavammin. Ei näillä tyypeillä mitään moraalia ole, ne heijastavat oman sisäisen tunkionsa ulos. Eikä niitä ole valitettavasti miehissä ihan vähänkään.

Vierailija
12/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta ja kontrolli. Se on kaikkien väkivaltaisten suhteiden ydin ja tuo hiipii pikkuhiljaa kuvaan. Ja se mukava kiva etc puoli tyypistä on myös osa sitä väkivallan sykliä. Olet äkkiä huomaamattasi pihdeissä, syytettynä ja moitittuna.

ÄLÄ vaan jää odottelemasn tuon solmun kiristymistä, jos nyt jo huolestuttaa. Jos kunnioitusta ja luottamusta ei ole, lähde heti. Noiden juttu on juuri sinun syyllistämisesi asioista joita he ovat itse tehneet, eli ihan hullun touhua siis. Ovat kaksinaismoralismin mestareita.

Vierailija
13/13 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Minulla meni lopulta kuusi vuotta päästä irti manipulatiivisesta ja väkivaltaisesta suhteesta. Seksi väheni radikaalisti kolmen ensimmäisen kuukauden jälkeen, mutta mies oli kuitenkin saanut minut, vahvan ja uskollisen naisen, koukutettua rakentamaan parisuhdetta, jossa miehen mielestä oli todella paljon vikoja. Mies oli todella huonoitsetuntoinen alkoholisti ja mut heikensi henkilökohtainen kriisi ja minuun kohdistunut väkivalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi