Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat kilpaa facebookissa...

Vierailija
02.06.2013 |

huutavat ja kisaavat siitä kenen lapsella paras todistus :):):) Oma lapseni pärjäsi sen verran hienosti että todistuksen kymmenestä arvosanasta 8 erittäin hyvää ja kaksi hyvää...en silti kehtaisi ikinä levitellä näitä facebookissa leuhkimassa...NOLOA!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 19:13"]

huutavat ja kisaavat siitä kenen lapsella paras todistus :):):) Oma lapseni pärjäsi sen verran hienosti että todistuksen kymmenestä arvosanasta 8 erittäin hyvää ja kaksi hyvää...en silti kehtaisi ikinä levitellä näitä facebookissa leuhkimassa...NOLOA!

[/quote]

Mitä noloa on hyvässä todistuksessa? Suomalaiset ovat kummallisia, kaikesta hyvästä pitäisi vaieta ja hävetä asia kuoliaaksi eikä missään tapauksessa siitä saisi sanoa mitään eikä ainakaan niille joilla on mm. huono todistus. Ihme porukkaa! Kyllä hyvästä todistuksesta saa huutaa ja sillä saa kehua ihan niin paljon kuin haluaa, se tarkottaa että lapsi on fiksu ja ahkera ja hoitanut koulun kunnolla. Ei siinä ole mitään häpeämistä.

Vierailija
2/10 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen tässä naureskellut...kai se on sellaista kun ei elämässä muuta leveilyn aihetta ole kuin lasten todistukset? Ikään kuin ketään nyt kiinnostaisi millaisilla keskiarvoilla sitä kumminkaiman kakarat pääsivät luokaltaan...huoh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 19:16"]

Ihan samaa olen tässä naureskellut...kai se on sellaista kun ei elämässä muuta leveilyn aihetta ole kuin lasten todistukset? Ikään kuin ketään nyt kiinnostaisi millaisilla keskiarvoilla sitä kumminkaiman kakarat pääsivät luokaltaan...huoh!

[/quote]

hölmö, eihän se ketään kiinnostakaan, vaan OMIEN lasten menestys kiinnostaa

Vierailija
4/10 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se aika noloa jossain facebookissa leveillä ja oikein luetella kaikki oman mukulan arvosanat sinne :D Todella noloa!

Vierailija
5/10 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä tarvii sitten kuuluttaa facessa missä takuulla ketään muuta ei ne asiat kiinnosta kuin itseä? Miksi ei saman tein lähetä kaikille kavereille tekstaria aiheesta jolloin ne muut sais vielä enemmän huvituksen aihetta?

Vierailija
6/10 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tajua tollasta...myön mun yks tuttava luetteli lapsensa saamat arvosanat...ketä hei kiinnostaa? Tunsin lähinnä myötähäpeää.

Vierailija
7/10 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 19:21"]

En mäkään tajua tollasta...myön mun yks tuttava luetteli lapsensa saamat arvosanat...ketä hei kiinnostaa? Tunsin lähinnä myötähäpeää.

[/quote]

Työskentelen tietosuojan parissa ja minua hirvittää tuo siksi, että arvosanat ovat kyllä jokaisen henkilökohtainen asia eivätkä kuulu julkiseen eivätkä edes rajoitettuun levitykseen. Eiväthän aikuisetkaan julkista Facessa mm. työelämässä tehdyistä persoonallisuustesteistä ja muista vastaavista tai konsulttien tekemistä arvioinneista, joita tehdään esimiestasolla työskenteleville. Miksi ihmeessä he katsovat oikeudekseen juoruta lastensa asiat ties kuinka monelle ulkopuoliselle - oli ne sitten hyviä tai huonoja asioita!

Vierailija
8/10 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN onko pakko kailottaa niitä numeroita koko maailmalle, jos ketään ei kiinnosta? Noloa ja myötähäpeää herättävää tällainen toiminta minusta. Ihan sama asia kuin laittaisin kaikille sinne naamakirjaan tiedoksi, että jee palkkani on 4000 euroa. Sama vaikutus

Vierailija
9/10 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole huomannut että mammat huutelis arvosanoja, mutta lapset laittavat ITSE arvosanansa esille. Se on tosi yleistä. Eilen pari tuntia päättäjäisten jälkeen kymmenet lasten Facebook-kaverit olivat laittaneet omat arvosanansa. Lapsilla niihin tosin ei liity mitään varauksia eikä ne kerro mistään muusta kuin siitä mitä ne ovat eli arvosanoista. Mammat kertovat arvosanoista siksi, että he uskovat niiden kertovan kaikille sen, kuinka hyviä vanhempia he ovat!

Vierailija
10/10 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 19:13"]

[/quote]

Mutta ei ole noloa leukia niillä täällä vain koska sua täällä ei tunnisteta? En näe eroa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä