Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni juupas eipäs suhde lapsensa isään kyrsii!

Vierailija
02.06.2013 |

Asiahan ei sinäänsä minulle kuulu! Kuitenkin,on kyse yhdestä parhaasta ystävästäni ja heillä hyvin vaikea suhde. Mies tehnyt vaikka ja mitä,pettämisestä alkoholismiin ja ystäväni antaa aina uudelleen ja uudelleen anteeksi. Aina kun luulee että okei,tämä oli nyt varmaan oikeesti tässä niin eikö taas jotain sutinaa heillä. Tämäkään ei minulle kuulu. MUTTA. Kun kertatoisensa jälkeen kuuntelen ystäväni itkut ja haukut miehestä,valitukset ja monen tunnin puinnit että hän saa itsensä kasaan, alkaa kyllästyttää tämä juupas eipäs juttu. Kun aina itse joutuu myös asennoitumaan uudelleen tätä miestä kohtaan. Hek.koht mulla maku mennyt miehestä jo ajat sitten,mutta koitappa olla taas että "no okei,sä oletkin iha  ok tyyppi kun nyt taas yritätte olla yhdessä". Nytkin ystäväni imelät fb päivitykset tökkii,en jaksa vastat puhelimeen hänelle kun tuntuu etten osaa suhtautua hänen toivomallaan tavalla hehkutuksiin yhteisestö perhe viikonlopusta. Plaah. Miten mun pitäisi toimia,ettei ystävyys mene pilalle? Voiko ystävä kaiken tämän jälkeen vaatia minua hyväksymään miehen,kunnes taas...ehkä viikon päästä,huomenna eroavat ja hän tulee itkemään luokseni. Tietysti kuuntelen mutta...en jaksa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea tilanne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla