Raastavaa olla ihastunut varattuun
Yleensä helpottaa sitten seuraavan ihastuksen myötä joka sekin yleensä varattu. Tällainen kierre. Ja joka kerta kun olen ihastuspäissäni, joku ei-kiinnostava huomaa minut ja yrittää lähes ahdistavuuteen saakka. Sama kierre toistuu elämässäni.
Kommentit (15)
Ihan älytöntä, irtaudu tuollaisesta.
Mun tuttava teki tota. Se kulutti häntä. Jäi lopulta ilman miestä hukkais elämänsä tommosen.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttava teki tota. Se kulutti häntä. Jäi lopulta ilman miestä hukkais elämänsä tommosen.
Miten? Tosiaan, yksin minäkin :|
Ap
Hanki oma elämä ja tapaa muita vapaita. Älä pyri valmiiseen pöytään vaan usko että sinunkin pitää totutella ja totuttaa mies suhteeseen. Varatut aina houkuttelevampia koska heillä on vastapuoli, joka nostaa niitä kohtia, joissa itse heikko ja joka peilaa omia hyviä ja huonoja puolia. Yksineläjiltä nämä peilaajat usein puuttuvat jollei sitten ole hyviä ystäviä tai läheisiä sukulaisia, jotka pitävät elämässä mukana ja jakavat läheisyyttä ja empatiaa. Yksineläjä vaikuttaa helposti kylmältä vaikkei sitä olisikaan. Johtuu varmaan siitä ettei ole läheisyyttä riittävästi. Sitä pitää hakea ystäviltä, tuttavilta, harrastuksista, seurakunnasta ym.
No yritä ensiksi saada sitä varattua itsellesi ennen kuin luovutat. Mieti kuinka ihanaa on jos saatkin vastakaikua. Tämä ihastuksesi saattaisi olla vaikka elämäsi rakkaus. Taistele siis rakkautesi vuoksi!
Ja joo, ei ole ikinä ollut pokkaa vamppaamalla vampata ketään vaikka joka kerta on tullut myös vastakaikua. Enemmänkin olen ajatellut, että jos mies on kiinnostunut, hän varmaankin tekee päätöksen itse lopettaa nykyinen suhde. Saan kyllä huomiota miehiltä mutta omien tunteiden takia jään joka kerta siihen säälittävään rooliin haaveilemaan ja kärsimään niin kauan kunnes jälleen helpottaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja joo, ei ole ikinä ollut pokkaa vamppaamalla vampata ketään vaikka joka kerta on tullut myös vastakaikua. Enemmänkin olen ajatellut, että jos mies on kiinnostunut, hän varmaankin tekee päätöksen itse lopettaa nykyinen suhde. Saan kyllä huomiota miehiltä mutta omien tunteiden takia jään joka kerta siihen säälittävään rooliin haaveilemaan ja kärsimään niin kauan kunnes jälleen helpottaa.
Ap
Mies lopettaa suhteen, jos on varma siitä, että ei jää tyhjän päälle. Sinun pitäisi siis tehdä täysin selväksi, että olet häntä varten valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi húóra.
Mikset tapa itseäsi?
Sä olet sekopää mustasukkainen puoliso! Saat olla varma, että sinun puolisosi on yksi heistä, jota kiinnostaa olisko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Sä olet tosi ilkeä ihminen. Tuskin kovin lämmin kumppaninakaan.
Huorittelu haittaa yhtä paljon kuin joku sanoisi että olet vaikkapa "somali" tai "insinööri". :D Tappamisen toivottaminen kertoo jotain pelottavaa kommentoijasta itsestään, ei onneksi tarvitse tuollaisen lähettyvillä elää niin on tämä elämä ihan mukavaa, vaikka rakkaudessa ei olekaan ollutkaan onnea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No, sähän et uskalla. Pelkäät.
Helppo on ihastua varattuun siis mahdottomaan. Helppo on sanoa, ettei kiinnosta vapaa... turvallista pysyä itte...Ei tarvi avautua eikä tarvi luottaa eikä tarvi ottaa riskiä, että onnistuisi tai epäonnistuisi.
Sä vaan et ole vielä valmis sitoutumaan.
Olisi hyvä uskaltaa suhteeseen. Se opettaa enemmän kuin Noi. Oppisit itsestäsi toisen kautta, kun uskaltaisit luottaa.
Sitten, kun se oikea löytyy tai hän löytää sut, niin sä jo tunnet itseäsi.
Luepa seksuaalisuuden portaat. Olet siellä kehitysaskeleella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No, sähän et uskalla. Pelkäät.
Helppo on ihastua varattuun siis mahdottomaan. Helppo on sanoa, ettei kiinnosta vapaa... turvallista pysyä itte...Ei tarvi avautua eikä tarvi luottaa eikä tarvi ottaa riskiä, että onnistuisi tai epäonnistuisi.Sä vaan et ole vielä valmis sitoutumaan.
Olisi hyvä uskaltaa suhteeseen. Se opettaa enemmän kuin Noi. Oppisit itsestäsi toisen kautta, kun uskaltaisit luottaa.Sitten, kun se oikea löytyy tai hän löytää sut, niin sä jo tunnet itseäsi.
Luepa seksuaalisuuden portaat. Olet siellä kehitysaskeleella.
Niin tai sitten vaan ne (harvat) joista oikeasti kiinnostuu, on tietysti joku muu jo huomannut.
Ap
up