Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lihavat vaan helteidenvihaajia?

Vierailija
02.06.2013 |

Ts. onko yhtään normaalipainoista/hoikkaa joka ei pidä helteestä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mielenkiintoinen asia koska mä olen aina ollut todella hoikka enkä siedä kuumaa.

Mulla on helteillä 24/7 sellainen krapulainen olo. En pysty nukkumaan ja koko ajan sellainen pieni päänsärky joka ei lähde vahvoillakaan särkylääkkeillä.

Mistähän tollanen johtuu?

Vierailija
22/40 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 15:15"]

Tää on mielenkiintoinen asia koska mä olen aina ollut todella hoikka enkä siedä kuumaa.

Mulla on helteillä 24/7 sellainen krapulainen olo. En pysty nukkumaan ja koko ajan sellainen pieni päänsärky joka ei lähde vahvoillakaan särkylääkkeillä.

[/quote]

Mulla sama. Mulla on alhainen verenpaine ja se ainakin voi olla yksi syy. Millaiset verenpaineet sulla on?

Lisäksi juon varmastikin liian vähän aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen läkähtynyt kuumassa auringon porotuksessa aina, niin laihana ja nuorena kuin lihavana ja keski-ikäisenä, iho on valkoinen kuin kalkkilaivan kapteenilla, ei pahemmin koskaan rusketu, punottaa vaan. Auringossa tulee huono olo, varsinkin jos ei ole hattua päässä ja aurinkolaseja. En tykkää saunastakaan, sielläkin tulee sellainen oksettava olo mahaan jos on liian kuuma. Tiedän paljon läskejä jotka tykkää kuumasta, ja myös laihoja jotka ei tykkää. 

Vierailija
24/40 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tulee kuumassa huono olo. Heikottaa ja päätä särkee, tähän vielä unenpuutteesta johtuva väsymys ja liikuntatauosta johtuva energian puute. Juon kyllä riittävästi, siitä ei ole kyse. Saunassa ja hikilenkillä voin käydä, mutta pitkään en tällaista kestä.

Bmi on n. 19.

Vierailija
25/40 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Talviurheilu on kivempaa kuin helteessä hikoilu. 

Vierailija
26/40 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan hellettä. Olen terve ja BMI 20,5. Viime kesä oli minusta aivan ihana.

Vierailija
27/40 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen   ja minulla on raudanpuuteanemia sekä matala verenpaine. Eikä nämä korjaannu,ollut aina,tosin raskausajan hyperemesiksestä johtuva anemia ei ole aina ollut vaikkakin hb yleensäkin huono. En pala koskaan,rusketun ja siedän aurinkoa. Nyt imetän ja en voi muutakuin kölliä sängyssä ja juoda ja pitää kaihtimet ikkunassa kiinni.

Vierailija
28/40 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aneeminen sydänpotilas, kyllä on yhtä tuskaa. Tosi ilkeää arvostelua, itse olen myös hoikka, jopa laiha, synnynnäinen rakennevika sydämessä. Liian kuumaa on, hyvä jos selviää syksyyn.

Vierailija
29/40 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle on melkein pahinta mitä tiedän. Tekee niin huonon olon. Normaalipainoinen olen.

Vierailija
30/40 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle on ok jos ei joudu autossa tai auringonpaisteessa istumaan. Olen normaalisti hoikka. Tällä hetkellä raskaana.

Vierailija
31/40 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 14:06"]

Ts. onko yhtään normaalipainoista/hoikkaa joka ei pidä helteestä?

[/quote]

Kyllä lihavat ovat paljon muutakin! En ole vielä ainakaan tavannut lihavaa, joka olisi vain ja ainoastaan helteidenvihaaja. Kyllä lihavat ovat miehiä tai naisia ja heillä on monenlaista roolia yhteiskunnassa.

Vierailija
32/40 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään pahempaa helteidenvihaajaa, kuin äitini. Hän on 163cm pitkä ja painaa 48 kiloa. Ei johdu painosta todellakaan, jos hellettä vihaa.

Vierailija
33/40 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet on kamalia. Mun bmi on 22.

Vierailija
34/40 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita lihavia jotka palelevat koko ajan ilmoista riippumatta. Jotkut vauhkoavat hulluna jos vuokrakampan lampotila on hiukkaakaan alempi kuin 25 astetta. Yksi lihava tantta piti talossaan lammitysta taysilla vaikka oli ollut ennatyshelteita jo viikkojen ajan. Siis loogisesti ajatellen luulisi olevan varsin tyytyvaista porukkaa kesahelteiden aikana, tai sitten ei.

Itse olen normaalipainoinen mutta karsin helteista, samoin asuntojen liikalammityksesta. Nukun huonosti jos ei esim asunnon yolampotila ole alle jotain 16-17 astetta.

Vierailija
35/40 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI:ni on yli 40 ja pidän helteestä.

Vierailija
36/40 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsäryistä kärsivät: nestehukka voisi olla yksi syy. Muistatteko juoda riittävästi ja ei pelkästään vettä ( etteivät kehon nesteet liikaa laimene)?

Vierailija
37/40 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 08:49"]

Päänsäryistä kärsivät: nestehukka voisi olla yksi syy. Muistatteko juoda riittävästi ja ei pelkästään vettä ( etteivät kehon nesteet liikaa laimene)?

[/quote]

Tietenkin muistetaan juoda. Ei kaikki helteestä kärsivät ole vain tyhmiä. Päänsärky / migreeni tulee ihan vain siitä liiasta kuumuudesta ja kirkas aurinko ei ainakaan auta asiaa.

Vierailija
38/40 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään nauti helteistä ja ihan normaalipainoinen olen. Tulee juurikin sellainen krapulainen olo. Päätä särkee, väsyttää, ruokahalu katoaa, oksettaa. Olo on todella nuutunut. Sodastream on pelastanut kesän nesteytyksen, kun hetkessä saa monipuolista juotavaa, koska pelkkää vettä ei vaan jaksa lipittää koko päivää, eikä kaupasta kantaa tarpeeksi juotavaa. Samalla tulee myös tarkkailtua juomista, kun litran pullon tyhjenemisen havaitsee paremmin. Syömättömyys tietysti pahentaa oloa mutta, kun ei maistu. Lisäksi keittiössä jaksaa tehdä tasan sen salaatin. Sisälämpötilan ollessa 30 astetta ei tule mieleenkään laittaa salaattia vaativampaa ruokaa. Pitää vaan opetella laittamaan salaattiin lisäsuolaa reilummin ja keksiä suolaista mutta terveellistä naposteltavaa :) 

Lyhyet hellejaksot menettelevät ihan ok, pari päivää menee vähemmällä syömiselläkin mutta tällaiset pitkät jaksot ovat yhtä tuskaa. 

Vierailija
39/40 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 15:15"]

[/quote]

Mulla sama. Mulla on alhainen verenpaine ja se ainakin voi olla yksi syy. Millaiset verenpaineet sulla on?

Lisäksi juon varmastikin liian vähän aina.

[/quote]

Mullakin on alhainen verenpaine, olen hoikka ja RAKASTAN hellettä. Mitä kuumempi, sen parempi. Verenpaine on useesti alle minimirajan.

Vierailija
40/40 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi reilusti lihava (painoindeksi yli 30) ja rakastan helteitä! Toinen lapseni syntyi heinäkuun lopulla ja ihmiset kauhistelivat, että kuinka minä nyt jaksan sen ison mahan kanssa. Ja oikein loistavasti jaksoin! Synnytystapa-arviosta tuli lupa käydä uimassakin, niin nautin kesästä täysin siemauksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä