Onko lihavat vaan helteidenvihaajia?
Ts. onko yhtään normaalipainoista/hoikkaa joka ei pidä helteestä?
Kommentit (40)
On. Meidän perheessä on muutama ja tuttavapiirissäni on monta.
Kyllä, lihavat ovat ainoastaan helteidenvihaajia. He eivät vihaa koiria, kissoja, tulipaloja tai napanöyhtää vaan ainoastaan helteitä.
Tätähän sinä kysyit.
Mä olen vihannut helteitä sekä ali-, yli- että normipainoisena. Olen tosi valkoinen ja palan hetkessä. Tulee kuumasta myös huono olo, kuten saunassakin. Palellut en ole koskaan helposti.
Minä olen helteiden vihaaja ja olen normaalipainoinen.
Täälläkin normaalipainoinen ja ei kiitos helle
Olen laihaluikku ja vihaan hellettä. Enemmän siihen vaikuttaa esim. verenpaine tai kilpirauhasen toiminta kuin läskin määrä.
Lihavat vihaavat ainoastaan huonoa suomea.
Alipainoisena, normaalipainoisena ja raskaana olen aina vihannut helteitä:D
Minkä painoisena vaan olen aina vihannut helteitä. Nukkuminen on aina vaikeaa, ja aamulla tuntuu ihan pöllähtäneeltä.
Minä taas olen ylipainoinen enkä vihaa helteitä. Tai no poikkeuksena on ne ukonilmaa edeltävät painostavat hellepäivät, mutta toisaalta en tiedä kyllä ketään muutakaan, joka niitä nyt varsinaisesti rakastaisi. :D
Täällä yksi normaalipainoinen!
Myös normaalipainoinen isäni inhoaa helteitä.
Ei ne laihatkaan helteistä tykkää. Meillä 3 piulskaa ja yksi kilpauimari. Yksi pulska isä tykkää helteistä. Olin kyllä nuorena hoikka ja silloinkin oli helteillä tukalaa.
Olen normaalipainoinen ja sairauteni tekee sen että olen kuin puolikuollut näissä helteissä. Sairaus vaikuttaa lämmönsietoon merkittävästi. Tää on ihan kamalaa!
Olen viimeisilläni raskaana. Kamala turvotus ja paha olo. Normaalisti rakastan hellettä ja makaisin vain auringossa, mutta nyt ei pysty :P
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 15:01"]
Olen viimeisilläni raskaana. Kamala turvotus ja paha olo. Normaalisti rakastan hellettä ja makaisin vain auringossa, mutta nyt ei pysty :P
[/quote]
Muistapa tuo tunne ensi vuonna. Samalla kun nautit taas helteistä, muista, että kaikki eivät niistä pidä.
Ei muuten pidä sun vauvaskaan, ainakaan tänä vuonna.
Onnea odotukseen ja hyvää synnytystä!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 15:01"]
[/quote]
Muistapa tuo tunne ensi vuonna. Samalla kun nautit taas helteistä, muista, että kaikki eivät niistä pidä.
Ei muuten pidä sun vauvaskaan, ainakaan tänä vuonna.
Onnea odotukseen ja hyvää synnytystä!
[/quote]
Joo, enkä koskaan ole ollut näin valkoinen. Juoksen ruskettamaan itseäni aina kevään/kesän ensimmäisinä aurinkoisina päivinä. Tänä kesänä on toisin. Kyllä mä lämmöstä ja auringosta tykkään nytkin, mutta vain pieninä annoksina.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 14:06"]
Ts. onko yhtään normaalipainoista/hoikkaa joka ei pidä helteestä?
[/quote]
Olen lihava ja rakastan helteitä.
Ei sitä paljon ymmärrystä muille anneta kun maailma menee "kun MINÄ tykkään niin KAIKKI pitää tykätä". Ei mitään empatiakykyä... pitää haukkua vaikka asioista ei mitään tiedetä. Uskomatonta.
En pidä helteestä, BMI 21.