Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko kellään tuollaisia Gragon Quatro Delux rattaita?
12.07.2006 |
Onko ne hyvät tosiaan ihan vastasyntyneestä? Onko tavarakori tilava? Ei tarvitsisi monia rattaita ostaa kun ostaisi matkarattaat heti kättelyssä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa