Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies työmatkalla ja joudun sairaalaan. Pyysin äitiäni hoitamaan 5-vuotiasta lastani..

Vierailija
18.07.2020 |

En voi, koska miesystävä on tulossa kylään.

Miten reagoi sitte tässä tilanteessa? Itse otin herneet nenään. Ei ole mikään uusi miesystävä, joten ei varmaan olisi mennyt rikki siitä että lauantai-illan suunnitelmat meni uusiksi. Mitään menoa heillä ei ollut. Sain lapsen naapurin mummolle hoitoon, asia siis kunnossa, mutta musta toi oli äidiltäni erittäin törkeää.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeää, jos kerran jouduit sairaalaan jopa. Se on hätätilanne.

Vierailija
2/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että et hoida sitten vanhana.

Vierailija
4/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan joutuu lauantaina illalla sairaalaan? Ensiapuun menemisen ymmärrän, mutta että sairaalaan tuosta vain.

Miksi miehet on aina työmatkalla?

Vierailija
5/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isäsi sanoi. Miksei hän hoitanut?

Entä lapsesi isä ja hänen vanhempansa?

Vierailija
6/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, itsekästä toimintaa. Saat vetää herneen nenään. No, eipä ole velvollisuutta hoitaa äitisi asioita, kun hän on vanha ja sairas.

Vierailija
7/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutin itseni niin että pitää mennä paikattavaksi. Nyt matkalla sairaalaan, joten lapsi pitää pistää nukkumaan, eli yöreissu tiedossa, mulla menee varmaan myöhään.

Olen niin pettynyt että huh huh. Miesystävä on tavannut lapsen monesti, mutta ei, en alkanut anelemaan. Onneksi naapurin mummo tuli apuun.

Oispa kunnon turvaverkot.

Ap

Vierailija
8/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vienyt lasta hoitoon isällesi?

Vierailija
9/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa toimintaa äidiltä.

Pikaista paranemista ap!

Vierailija
10/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hitsiä? Ei voi olla tottakaan, äitini tulisi varmaan mukaan sairaalaan ja vahtisi lasta samalla. Miehestä viis. Erikoinen äiti.

Vierailija
11/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan joutuu lauantaina illalla sairaalaan? Ensiapuun menemisen ymmärrän, mutta että sairaalaan tuosta vain.

Mä jouduin ensiavun kautta teho-osastolle keuhkotulppa iski. Enpä mä siinä miettimään ehtinyt, lauantai-ilta sekin.

Onneksi lapset ovat jo lukiossa, että kun mieheni silloin oli Saksassa töissä. Yleensä tuli viikonlopuiksi kotiin, mutta tämän viikonlopun jäi kestitsemään vanhempiaan, jotka piipahtivat siellä kylässä.

Vierailija
12/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalastako kirjoitat tänne? Miten niin asia on kunnossa jos lapsi on jollain mummolla hoidossa? Mitä jos mummo joutuu sairaalaan?

Vierailija
13/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ennen hoitanut lasta? Jos ei, niin ymmärrän vastauksen. Häntä ei kiinnosta. Jos on, niin todellakin törkeetä tässä tilanteessa sanoa noin.

Mä en helposti suutu, mutta tämä saattaisi olla sellainen käänteen tekevä juttu. Ehkä menis välitkin.

Vierailija
14/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ”mummoja” taas. Itsellä joskus ollut sama juttu, edes hätätilanteessa ei hoito ole onnistunut kun on bingojumppakaraokea tarjolla!

Vierailija
15/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äitisi pitäisi hoitaa lastasi ilmaiseksi?

Vierailija
16/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jouduin ensiavun kautta teho-osastolle keuhkotulppa iski. Enpä mä siinä miettimään ehtinyt, lauantai-ilta sekin.

Onneksi lapset ovat jo lukiossa, että kun mieheni silloin oli Saksassa töissä. Yleensä tuli viikonlopuiksi kotiin, mutta tämän viikonlopun jäi kestitsemään vanhempiaan, jotka piipahtivat siellä kylässä.

Siis tiesit jo lähtiessäsi, että jäät sairaalaan? En ole vielä koskaan voinut olla varma päivystykseen mennessäni, että jään sinne sairaalaan, yleensä lääkäri on sen päättänyt. Mutta nähtävästi olen poikkeus, muut tilaavat etukäteen petipaikan.

Vierailija
17/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalastako kirjoitat tänne? Miten niin asia on kunnossa jos lapsi on jollain mummolla hoidossa? Mitä jos mummo joutuu sairaalaan?

Mä teho-osastoltakin palstailin, kun yksinkertaisesti muuta tekemistä ei ollut. Onneksi älysin napata laturin (ja kuulokkeet) mukaan, muuten olisin ollut täysin tekemättömissä siellä. Korona-aikaan kun ei saanut tuoda tavaroita osastoille.

11

Vierailija
18/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pappoja ei edes pyydetty hoitamaan. miksi?

Vierailija
19/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tiesit jo lähtiessäsi, että jäät sairaalaan? En ole vielä koskaan voinut olla varma päivystykseen mennessäni, että jään sinne sairaalaan, yleensä lääkäri on sen päättänyt. Mutta nähtävästi olen poikkeus, muut tilaavat etukäteen petipaikan.

Kyllähän sen aikaa monen vaivan kohdalla etukäteen tietää.

Vierailija
20/77 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on juuri tuollainen. Joskus hätätilassa ollaan pyydetty hoitamaan lasta niin ei käy. On ollut jotain muuta tai sitten vaan väsyttää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän