Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan koskaan kiinnostunut miehestä seksuaalisessa mielessä vaikka

Vierailija
02.06.2013 |

alunperin ei ole ollut kiinnostunut?

Onko tämä edes mahdollista?

Ja saa miehetkin vastata naisten suhteen. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/6 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 02:59"]

Kyllä.

[/quote]

Kerro tarkemmin. Kun itsellä tuo tuntuu ajatuksenakin mahdottomalta. Sitä on joko kiinnostunut ensikohtaamisesta asti tai ei ole

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Mies alkoi kiinnostaa mua ja minä häntä vasta monen vuoden tuntemisen ja yhdessä työskentelyn jälkeen. Sitä ennen ajattelin, ettei varmana koskaan ikinä milloinkaan.
Onkin muuten ihana rakastaja.... Niin se mieli vaan muuttuu :)

Vierailija
4/6 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 03:12"]

Kyllä.

Mies alkoi kiinnostaa mua ja minä häntä vasta monen vuoden tuntemisen ja yhdessä työskentelyn jälkeen. Sitä ennen ajattelin, ettei varmana koskaan ikinä milloinkaan.
Onkin muuten ihana rakastaja.... Niin se mieli vaan muuttuu :)

[/quote]

Ööh. ei seksuaalisen vedon tuntemisessa taida olla kyse mielestä?? vai mitä seksuaalisella kiinnostuksella tässä haetaan

Vierailija
5/6 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näytti ja vaikutti aluksi yhdentekevältä tai jopa vastenmieliseltä, kunnes parin kuukauden tuntemisen jälkeen kolahti ja kovaa. Ulkonäköineen kaikkineen. Asiaan vaikutti hänestä paljastuneet asiat ja se, että hän itse oli musta niin kiinnostunut.

On varmaan muitakin tapauksia, mutta tuo nyt tuli mieleen. -2

Vierailija
6/6 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat 2 krt mies jännitti ja hänellä ei seissyt. Sen tokan yrityksen jälkeen pantiin vaatteet päälle ja mentiin tupakalle, totesin että "ollaan vaan ystäviä, mulle on seksihommat kuitenkin sen verran tärkeitä että jos seksi ei skulaa, ei meistäkään mitään tuu." Mies tästä kimpaantui, repi mut kledjuista takas makkariin ja esitteli koko erektiossa olevan upean vehkeensä. Kiinnostus heräsi oitis. :D Siinä kohtaa varmaan sen stressi jotenkin purkautu, oli ollut jo jonkin aikaa ihastunut muhun ja jännitti suoritusta...

Nyt ollaan oltu jo monta vuotta naimisissa. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi