Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeastiko joku vielä pelkää koronaa?

Vierailija
18.07.2020 |

Kaikkea ihmiset kyllä jaksaa pelätä. Pelkäävät varmaan hammaspeikkoakin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on palsta täynnä koronapanikoijia.

Vierailija
2/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskiryhmäläiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan pahana sairastaneet. Varmuutta immuniteetistä ei ole eikä tautia halua uudelleen tai läheisen sairasterttavaksi.

Vierailija
4/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä pelkään. Olen riskiriskiryhmää ja mies vieläkin pahempaa riskiryhmää. En halua tuollaista sairautta enkä joutua viikoiksi teholle. Hammaspeikkoa en pelkää, sen saa kuriin hoitamalla hampaita, mutta hammaslääkäriä pelkään aika paljon.

Vierailija
5/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä syytäkin vähän pelätä kun hoitoa ja lääkettä ei ole eikä varmaa tietoa parantumisestakaan jos sattuu sairastumaan.

Aika omituista, että nykyaikana yhtäkkiä onkin sairaus, johon ei ole toimivaa lääkettä. Kovin helppoa ja huoletonta on elämä pitkään ainakin täällä länsimaissa ollutkin.

Vierailija
7/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sitä syytäkin vähän pelätä kun hoitoa ja lääkettä ei ole eikä varmaa tietoa parantumisestakaan jos sattuu sairastumaan.

Aika omituista, että nykyaikana yhtäkkiä onkin sairaus, johon ei ole toimivaa lääkettä. Kovin helppoa ja huoletonta on elämä pitkään ainakin täällä länsimaissa ollutkin.

Onhan niitä paljon muitakin, aasi.

Vierailija
8/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut pelkää tautia, jonka kuolleisuus alle 0,5 prosenttia. Korona on hoax. Teidät on aivopesty pelkäämään, koska olette niin lampaita. Teidän takia meillä ei ole kohta enää ollenkaan vapautta tai ihmisoikeuksia. Herätkää, ennenkuin on liian myöhäistä!

Vierailija
9/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään kovin hirveästi sitä varsinaisesti pelkää enää, mutta olen itse diabeetikko joten kannattaa kuitenkin pitää varansa varalta. Aion olla varovainen kunnes tartunnat ovat nollassa.

Vierailija
10/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älä vähättele koronaa uusi kierros alkaa. Itävallassa varsinkin on uusia sairaavatapauksia, joista moni on teho-osastolla.

Kyllä se tätä menoa tulee Suomeenkin.

Naamari vaan päälle, ei muuten ole torjuttavissa.

Vierailija
11/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa näitä provoja!

Vierailija
12/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo riskiryhmää, mut raskaana olen. En varsinaisesti pelkää, mut mietityttää. En mee paikkoihin, joissa tuhansia ihmisiä. En risteilylle. Enkä matkustele. En ole toisaalta käyttänyt kasvomaskia. Junaan uskaltaudun.

Vierailija
13/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullut pelkää tautia, jonka kuolleisuus alle 0,5 prosenttia. Korona on hoax. Teidät on aivopesty pelkäämään, koska olette niin lampaita. Teidän takia meillä ei ole kohta enää ollenkaan vapautta tai ihmisoikeuksia. Herätkää, ennenkuin on liian myöhäistä!

Joutuipa Sanna Marin laittamaan maskin, heh, heh. Olisi kieltäytynyt. No katsotaan laittaako takaisin tultuaan.

Vaara on todellinen sitten säikähdät.

Vierailija
14/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä vieläkin saa olla aika varuillaan, kun puoliso riskiryhmää. Työikäisiä riskiryhmäläisiä on aika paljon, monet ihan hyväkuntoisia ja oletettavasti elinaikaa jäljellä vielä vuosikymmeniä. Korona vaan olisi hyvä välttää.

Vierailija
15/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet joskus sairastanut jonkun taudin missä on mennyt hengitys ahtaalle niin osaat arvostaa hengittämistä sen verran ettet todellakaan halua mitään koronaa.

Ei ole mitään hirveämpää kuin tukehtumisen tunne.

Vierailija
16/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä, mistä sinä ohjeistuksesi saat, ei ole ollutkaan vapautta tai ihmisoikeuksia.

Vierailija
17/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään aika lailla koronaa. Mulla alkaa pian sytostaattihoidot, joten olen sitten riskiryhmää.

Vierailija
18/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika näitä riskiryhmäläisiä. Niitä on kaikkialla. Jokainen on riskiryhmäläinen nykyisin. Eli siis kaikilla on menossa syöpähoidot. Oikein kukaan muu siihen ei kuulu.

Vierailija
19/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä paljon muitakin, aasi.

Hei aasi! Mitä muita tauteja?

Vierailija
20/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Koronaa EI OLE.