Kun on erilainen niin saa alentavaa kohtelua
Kiusaamista koulussa, puhutaan niinkuin ei mitään ymmärrä, ei kavereita, jne jne.
Mua on myös alkanut ärsyttämään kun mulle puhutaan aina niin että nimellä. Tyyliin kuulitko mitä me tehtiin Pirjo? Pirjoa ei voi jättää yksin kotiin ei se pärjää. Pirjo on vähän hassu.
Kommentit (9)
Se on raskas taakka, Pirjo. Mutta monella on vielä raskaampaa, voit lohduttautua sillä, Pirjo.
Zinc
Ne kuvittelee että sä et ymmärrä että sulle puhutaan jos sun nimeä ei sanota. Mutta se että puhutaan kuin lapselle ja lässytetään ei kivaa yhtään.
Kehariks mua haukutaan ku on laaja alaiset oppimisvaikeudet ja semmosta. Miks en voi syntyä normaalina uudestaan ei kuulkaa oo mitenkää ylentävää tämmönen asema
Ihmiset ei yleensä ole oikeudenmukaisia. Käytös on itsekästä ja osittain vaistonvaraista.
Tän tyylisenä ei ole helppoa mennä vaikkapa normaali kouluun koska on kuin musta lammas valkoisten joukossa.
Aina pitää katsoa että on erityinen koulu ja hojksit sun muut.
Ei maailma ole koskaan täysin oikeudenmukainen. Täytyy vain itse yrittää tehdä elämästään paras mahdollinen saatavilla olevilla resursseilla. Ja voit omalta osaltasi yrittää kohdella muita reilusti, jos he oppisivatkin sinulta jotain.
Tiedän tunteen. Liiankin hyvin. Enkä voi syyttääkään sitä ketään muuta kuin itseäni. Haluaisin vain kadota pois.
Mikä diagnoosi sinulla on?