Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa av-mamman sanomaan parikymppisiä nelikymppisen näköisiksi?

Vierailija
18.07.2020 |

Olen huomannut tämän huvittavan ilmiön useassa keskustelussa, jossa puheenaiheena on ollut joku parikymppisten ihmisten kuvia sisältävä iltalehtiartikkeli. Nämä ihmiset on pääasiassa olleet ikäisensä näköisiä, joitakin yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta. Mammat taitaa viihtyä niin paljon siellä neljän seinän sisällä ruutunsa ääressä, että käsitys tavallisten ihmisten ikääntymisestä hämärtyy? Toiset myös vaikuttaa siellä nelikymppisinä sokeutuvan omalle ulkonäölleen tai joutuvan jonkinlaisen itsepetoksen valtaan ja kuvittelevat näyttävänsä nuoremmilla kuin itseään 20 vuotta nuoremmat. Sitte päivittelevät miten noi nuoret näyttää ikälopuilta kun MINÄ näytän niin raikkaalta ja nuorelta. Valitettavasti totuus on jotain muuta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä sinä sitten totuuden tiedät!? Näet varmaan minutkin sieltä webbikamerastasi. No mitä näkyy?

Vierailija
2/3 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä sinä sitten totuuden tiedät!? Näet varmaan minutkin sieltä webbikamerastasi. No mitä näkyy?

Ryppysi paistavat tänne asti. Kannattaisko pistää jotain teippiä siihen päälle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanos muuta. Olen miettinyt usein minkä ikäisiä ovatkaan, ja mahtaako elämä yllättää kun saavutaan tähän 40-50 ikään.

Ja kun omasta kokemuksesta tietää että se vuosi tai kaksi tuossa iässä aiheuttaa suuria hyppäyksiä. Nelikymppisen voi vielä ajatella että on ihan ok mutta mennäänpä pari vuotta...

Ne maisat sun muut ei tosiaankaan näytä nelikymppisiltä, vaikka olisikin muuten vähän tunkkainen tyyli. Ei nelikymppinen vaan ole niin säilynyt. Tietty nuo hollywood-julkut kun rahaa on miljoonia leikkauttaa ja pistää täytettä, mutta sitä ei taviksella ole.