Miltä tuntuu kun mies haluaa seksuaalisesti?
Eikä joudu olemaan miehen kanssa vain kaveri. Miltä tuntuu olla niin hyvän näköinen että saa miehen halut heräämään?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan moista kokenut. N56
Siis oikeasti sinulle ei ole koskaan vihellelty perään, ehdoteltu, lääpitty tms? Luulin, että tuota tapahtuu kaikille naisille.
Ei todellakaan tapahdu. Minäkään en ole koskaan kokenut sitä tunnetta että olisin haluttu.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti sinulle ei ole koskaan vihellelty perään, ehdoteltu, lääpitty tms? Luulin, että tuota tapahtuu kaikille naisille.
Ei todellakaan tapahdu. Minäkään en ole koskaan kokenut sitä tunnetta että olisin haluttu.
N37
Onko teillä jokin arvio siihen, miksi näin on päässyt käymään? Näin miehenä oma henkilökohtainen arvio on se, et nainen on haluttava, jos sillä on pitkät hiukset ja paino on normaali. Ylipaino todellakin tekee naisesta epäviehättävän seksuaalisesti, toki sillä ei välttämättä parisuhteen kannalta ole merkitystä. Myös lyhyet hiukset kertoo omalla tavalla laiskuudesta pitää itsestään huolta.
Panostaminen ulkonäköön tekee naisesta haluttavan tuntemattomien miesten silmissä. Parisuhteen kannalta taas sillä ei oo niin suurta merkitystä, mutta jos haluaa huomiota niin laittautukaa ja pukeutukaa "kauniisti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37Onko teillä jokin arvio siihen, miksi näin on päässyt käymään? Näin miehenä oma henkilökohtainen arvio on se, et nainen on haluttava, jos sillä on pitkät hiukset ja paino on normaali. Ylipaino todellakin tekee naisesta epäviehättävän seksuaalisesti, toki sillä ei välttämättä parisuhteen kannalta ole merkitystä. Myös lyhyet hiukset kertoo omalla tavalla laiskuudesta pitää itsestään huolta.
Panostaminen ulkonäköön tekee naisesta haluttavan tuntemattomien miesten silmissä. Parisuhteen kannalta taas sillä ei oo niin suurta merkitystä, mutta jos haluaa huomiota niin laittautukaa ja pukeutukaa "kauniisti".
Kerropa että miksi sillä ulkonäöllä ja seksuaalisella haluttavuudella ei ole merkitystä parisuhteessa?
Ainakin minä olen luullut että parisuhteessakin useimmiten halutaan toista seksuaalisesti edes jossain määrin. Tietenkin jos ei ole seksielämää niin asialla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37Onko teillä jokin arvio siihen, miksi näin on päässyt käymään? Näin miehenä oma henkilökohtainen arvio on se, et nainen on haluttava, jos sillä on pitkät hiukset ja paino on normaali. Ylipaino todellakin tekee naisesta epäviehättävän seksuaalisesti, toki sillä ei välttämättä parisuhteen kannalta ole merkitystä. Myös lyhyet hiukset kertoo omalla tavalla laiskuudesta pitää itsestään huolta.
Kerropa että miksi sillä ulkonäöllä ja seksuaalisella haluttavuudella ei ole merkitystä parisuhteessa?
Ainakin minä olen luullut että parisuhteessakin useimmiten halutaan toista seksuaalisesti edes jossain määrin. Tietenkin jos ei ole seksielämää niin asialla ei ole väliä.
No minun mielestäni parisuhteessa ulkonäöllä on vähän tekemistä seksuaalisen haluttavuuden kanssa. En minä vaimoani halua sen vuoksi miltä hän näyttää tai ei näytä, vaan sen vuoksi että hän haluaa harrastaa kanssani himokasta ja kuumaa seksiä, jossa antaudumme toinen toisemme tyydytettäväksi, vuodesta toiseen.
Parisuhteen ulkopuolella taas... No, siitä on niin kauan aikaa ettei voi enää muistaa. Mutta yleisesti ottaen seksuaalisesti avoin, halukas ja nautinnonhaluinen nainen on seksuaalisesti haluttava. Jos ei ole sinut itsensä kanssa tällä(kin) elämänalueella, se kyllä valitettavasti tuntuu pahasti ihmisen seksuaalisessa ”aurassa”, jos nyt sellaista hippitermiä haluaa käyttää.
Sopiva kemia ja geenit ratkaisee halun, ei ulkonäkö tai paino. Sopiva näyttää katsojan silmissä joka tapauksessa kauniilta, koska sisäinen kauneus on se jolla eniten merkitystä. Ihastunut tai rakastunut ei useinkaan edes tiedä mikä oli se mihin ihastui. Siten omaa ulkonäköä arviomalla ei pääse mihinkään, koska sillä ei ole merkitystä. Silloin kun geenit ja kemia kolahtaa näkee toisen sisimpään, vain sillä on merkitystä.
Kun rakastuin omaan vaimooni hän veti minua puoleensa kuin magneetti, vaikkei ollut ihanne naiseni tyyppiä. Minulla meni sumussa vuosia, ennenkuin tajusin hänen olevan oikeasti kaunis. Vastaavasti vuosikymmenet ja vanheneminen eivät ole muuttaneet mitään. Hän tuntuu edelleen yhtä ihastuttavalta ja rakkaalta ollessani hänen vierellään. Kun laitan silmät kiinni mikään ei ole vuosikymmenissä muuttunut ja voin palata ajassa nuoruuteen. Sama koskee seksiä.
Miehenä osaan jotenkin samaistua tuohon ulkonäkönsä vanki juttuun. Ei pärstävärkkini ehkä se maailman upein ole, enkä maailman pisin tai rikkain. Joskus tuntunut vain, että minua halutaan treenatun kroppani takia, ja mitä minulla löytyy jalkovälistä.
Itse sytyn naisesta, joka näkee myös sinne sisimpääni, ettei elämä yhdessä olisi pelkkää kiimaista pamputusta, ja mammonan/matkojen, ynnä uusien kokemuksien perässä ravaamista.
Vaan välillä aivan sitä tavallista perusarkea, katsella iltaisin sohvalla telkkua yhdessä, silitellä, jutella aivan kaikesta maan ja taivaan välillä
Enpä ole ikinä ajatellut asiaa.. Toki se on mukavaa, kun itselle rakas ihminen haluaa ja himoitsee. Toisaalta nautin myös, jos näytän mielestäni kivalta ja olen panostanut ja huomaan miesten kiinnostuneet katseet.