Mistä löytäisin miehen elämääni? Help!
Toivoisin, että hän olisi yli viiskymppinen. Pituus yli 180 cm, muulla ulkonäöllä ja painolla ei väliä (mieluiten ylipainoinen). Hänen pitäisi olla sivistynyt. Ei ole väliä, vaikka työelämästä ja siitä koulukäynnistä olisi jo aikaa. Jos vaikka elämä olisi potkinut päähän, ja aikanaan hyvänkin työhistorian luonut.. ja olisi nyt suuntaansa etsimässä, työtön tai eläkkeellä.
Miehen pitäisi myös sallia röökinpoltto ja olut. Ja sallia se, että nainen on hieman pyöreä. Älykkyys ja huumorintaju olisi plussaa ;)
Näillä kriteereillä en löydä miestä, miten toimin jatkossa?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 22:07"]
Varmaan jossain työttömien kurssilla voisi löytyä.
[/quote]
Voisi löytyäkin. Mutta en ehdi sinne, olen töissä. Ja olen tässä haussa tosissani.
Voi että. Ajattelin tarjota sulle omaani mutta ei hän täytä noita vaatimuksia muuten kuin sivistyksen, suunnanetsimisen ja älyn osalta.
Aika tiukat kriteerit teikäläisellä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 22:28"]
Voi että. Ajattelin tarjota sulle omaani mutta ei hän täytä noita vaatimuksia muuten kuin sivistyksen, suunnanetsimisen ja älyn osalta.
Aika tiukat kriteerit teikäläisellä.
[/quote]
Kiitos tarjouksesta, ja vaikutat mukavalta ihmiseltä. Mä todellakin haluaisin sellaisen vanhemman, lupsakan, pitkän ja ylipainoisen miehen.. Kriteeteistä löystän sen verran, että ei ole pakko olla työtön, töissä olen itsekin :D
Netistä löytää hyvin, jos on kaikenlaisia kriteereitä. Deittipalvelussa laitat vain rastia ruutuun ja tsekkaat miehet. Loppu on kirjoitettu tähtiin? tv. oman onnensa seppä...
Tuonikäisiä on aika vaikea löytää, itse samasta ikäluokasta olen etsinyt ja mulle riittää semmoinen peruskunnollinen ja keskustelutaitoinen mies, ei ole pituus-, paino- tai koulutustasovaatimuksia. Mutta nettideittien kanssa tavatut on pääosin olleet todella kummallisia tyyppejä, joko silminnähden alkoholi- tai mielenterveysongelmaisia tai sitten haluavat vaan uuden "kodinkoneen" kotiin kun entinen vaimo lähti kävelemään. Pari olen tavannut jotka olisivat mulle kelvanneet mutta heitä ei sitten kiinnostanut meikäläinen.
Ihmeellisiä nuo naisten ikävaatimukset.
Huh huh taas. Ihme ettei löydy. Kaikista hakukriteereistä eniten olen aina ihmetellyt tuota ikävaatimusta. Ymmärrä, että pitää olla riittävän pitkä, tulla toimeen omillaan jne, mutta että iänkin pitää olla jossain tiukasti rajatussa raamissa :- /
Varmaan jossain työttömien kurssilla voisi löytyä.