Oho. Olen 38v ja pamahdin paksuksi yhdestä kerrasta.
yksi 6v lapsi meillä on jo, mutta toista ei oltu suunniteltu. Sitten vaan yks ilta ei laitettukaan kumia (sen jälkeen taas ollaan käytetty huolellisesti), ja nyt tuntuu vahvasti siltä, että oon paksuna! En oo vielä testaillut, mutta tissit tuntuu räjähtävän käsiin. Eihän sen nyt näin päitänyt käydä!
Kommentit (21)
Onneksi olkoon, täällä kohtalotoveri 37v.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 21:23"]
Mikä 50/50?
[/quote]
Fifty/fifty tuleeko raskaaksi vai ei. Se on aina 50/50 riippumatta iästä kun kaksi eri sukupuolen edustavaa ihmistä yhtyy ilman ehkäisyä.
Niinhän te kaikki pamahtelette, jopa menkkojen aikaan. Mene kaksplussalle, löytyy vertaistukea. Siellä naiset tulee raskaaksi yllättäen vaikka on käytössä kierukat ja kortsut. Kyllästyttää jo valituksenne, enkä usko kaikkia vahingoiksi, anteeks vaan ;)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 21:18"]
yksi 6v lapsi meillä on jo, mutta toista ei oltu suunniteltu. Sitten vaan yks ilta ei laitettukaan kumia (sen jälkeen taas ollaan käytetty huolellisesti), ja nyt tuntuu vahvasti siltä, että oon paksuna! En oo vielä testaillut, mutta tissit tuntuu räjähtävän käsiin. Eihän sen nyt näin päitänyt käydä!
[/quote]Onnittelut. Kävi vähän niinku mullakin,. toki olin toivonut vauvvaa kolmisen vuotta (ei ollut lasta aiemmin) . Minä olin jo 44 vee. Hienosti meni.
En ymmärrä! Montako panokertaa ap:n mielestä pitää olla yhteen raskauteen?
Joo ei kyllä vielä 38 vuoden iässä kannata alkaa luottaa siihen että ikä riittää ehkäisyksi...
Yhdestä kerrasta sitä aina tullaan raskaaksi.
35v ja eka yritys --> raskaana. 37v ja piti olla "varmat päivät" ( pari päivää menkkojen loppumisen jälkeen ) --> raskaana, tosin tämä meni kesken. 38 v ja toisesta yrityskerrasta raskaaksi. Ilmeisen hedelmällinen tyyppi olen ollut ja onnekaskin kun näin helposti vanhalla iällä lapseni sain.
Toki yhdestä kerrasta mutta meikäläisellä oli aviomiehen kanssa pieni epäsopu jolloin ei oltu sillai pariin kuukauteen ja yks kaks yllättäen kerta riitti ja kyllä olin niin onnellinen kun sain tietää olevani raskaana. Mies ei olisi halunnut mutta MINÄ halusin.
Ja mikä 50/50, mä olen myön 38 vuotta enkä ole raskautunut vaikka ehkäisyä ei ole käytetty 10 vuoteen. Ja lääkärikin on painanut pitkää päivää, että saataisi se lapsi. Jos teillä on ylimääräisiä lapsia niin antakaa ne mulle, tai synnyttäkää se lapsi mulle.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 21:32"]
Mikä 50/50?
[/quote]
Fifty/fifty tuleeko raskaaksi vai ei. Se on aina 50/50 riippumatta iästä kun kaksi eri sukupuolen edustavaa ihmistä yhtyy ilman ehkäisyä.
[/quote]
Miten ihmeessä on mahdollista, että tuon ikäiset naiset kuvittelevat raskaaksi tuloon tarvittavan useampia yhdyntöjä? Kyllä se on ihan yksi kertaa aina, kun raskaus alkaa. Ei se raskaus ala vähitellen sitä mukaa kun yrityskerrat lisääntyvät.
Mikä 50/50?
[/quote]
[/quote]
Ei muuten ole. Todennäköisyys tulla raskaaksi yhdestä kierrosta on 25% luokkaa, kun on kyse nuorista, terveistä ihmisistä, ja laskee iän myötä.
Otan osaa, mä en haluis 40 vuotiaana olla pienen lapsen äiti ja vaihdella vaippoja enää tossa iässä omille lapsille.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 23:42"]
Otan osaa, mä en haluis 40 vuotiaana olla pienen lapsen äiti ja vaihdella vaippoja enää tossa iässä omille lapsille.
[/quote]
Mä halusin ja katunut en ole koskaan.
t: 41veenä kuopus
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 22:55"]
Mikä 50/50?
[/quote]
[/quote]
Ei muuten ole. Todennäköisyys tulla raskaaksi yhdestä kierrosta on 25% luokkaa, kun on kyse nuorista, terveistä ihmisistä, ja laskee iän myötä.
[/quote]
Sä ymmärsit mut väärin. Kyllä se on 50/50 todennäköisyys tullako raskaaksi vai ei kun harrastetaan seksiä ilman ehkäisyä. Joko tulet tai et. Ei ole sellaista vaihtoehtoa et tulet osittain raskaaksi.
Ja sama todennäköisyys on tulla raskaaksi on jokaisessa yhdynnässä. Oli se sitten ensimmäinen tai sadas. Yksi kerta todellakin riittää.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 23:53"]
Ja sama todennäköisyys on tulla raskaaksi on jokaisessa yhdynnässä. Oli se sitten ensimmäinen tai sadas. Yksi kerta todellakin riittää.
[/quote]
Voi hyvänen aika, ei se, että "joko tulee tai ei tule raskaaksi" tarkoita että todennäköisyys on 50%!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 23:53"]
[/quote]
Tottakai se tarkoittaa juuri sitä. Joko tulet tai et tule raskaaksi. Kyllä siitä tulee se 50%.
Voi hyvänen aika, ei se, että "joko tulee tai ei tule raskaaksi" tarkoita että todennäköisyys on 50%!
[/quote]
Miten tuon ikäinen ihminen jaksaa ihmitellä että tulee suojaamattomasta seksistä raskaaksi??? Ei tiedä sitä vielä, vai? No huhhuh. Mahdollisuus on tasan 50/50 ja jos tuohon ikään mennessä ei ole sitä oppinut niin aika onnetonta touhua on kyllä...