Kiva kirjoitella täältä ulkomailta
Itse ei tarvi käydä töissä, mies tienaa ja au pair on. Mites teillä suomimammat?
Kommentit (17)
no höh, mulla sama tilanne ja meilläkin au pair - ja asutaan Suomessa eli sieltä katsoen ulkomailla, mitäs ihmeellistä siinä on? tosin sulla ja mulla voi olla se ero, että mä olen tienannut omaisuuteni ihan itse ja osin perintönä eikä tarvitse elvistellä miehen tuloilla, vaan voi elvistellä ihan omillaan :=)
Minäkin nautin elämästä ulkomailla. Mistään ei tarvitse maksaa, miehen luottokortti käytössä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 16:15"]
no höh, mulla sama tilanne ja meilläkin au pair - ja asutaan Suomessa eli sieltä katsoen ulkomailla, mitäs ihmeellistä siinä on? tosin sulla ja mulla voi olla se ero, että mä olen tienannut omaisuuteni ihan itse ja osin perintönä eikä tarvitse elvistellä miehen tuloilla, vaan voi elvistellä ihan omillaan :=)
[/quote]
Katkera? Toivon, että tuo unelmasi omasta rahasta toteutuu.
Ulkosuomalainen
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 16:15"]
[/quote]
Mistä sinä mun omaisuudesta voit päätellä? Siitäkö että saan käyttää miehen luottokorttai? Voi raukkaa...
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 16:12"]
terve terve
[/quote]
Meillä on tätä kesää niin kauan, että ei tarvitse heti rynnätä ulos kun sade loppuu, ehtii vähän nettaillakin. Toista se on Suomessa. ;D
Nyt kotisi on siellä missä olet, mutta missä aiot viettää iäisyytesi?
Ei suomimamma voi ymmärtää, että on perheitä, joissa sitä rahaa vaan on niin helvetisti, että ei tarvitse miettiä kenen euro, kenen dollari. :D
Jenkkimamma
Hehehehee, palsta valaat hermostuu heti jos jollakin on rikas mies ja jos joku asuu ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 16:22"]
Nyt kotisi on siellä missä olet, mutta missä aiot viettää iäisyytesi?
[/quote]
Mullan alla arkussa, kuten sinäkin.
Juu ei pysty ymmäträmään ainakaan tämän palstan mammat. Olisko meille hvyin tienaaville ulkomammoille jotain laadukkaita palstoja?
Mitä niin upeata siinä ulkomailla olossa on? Suomi on paras maa!!!!
Kateellinen ja persaukinen av-mamma vaan ei voi tajuta sitä, että me jotkut ollaan valittu elämä toisin.
On se kiva mustakin nauttia nyt kotiapulaisen tekemää ruokaa
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 16:34"]
Kateellinen ja persaukinen av-mamma vaan ei voi tajuta sitä, että me jotkut ollaan valittu elämä toisin.
[/quote]av-mammana silti sinäkin täällä pyörit :)
Kuulostaa hyvältä!!! (Oikeasti!). Oletko onnellinen? Mitkä asiat elämässäsi tuntuu parhaimmalta ja onko jotain murhetta tai huolta?
Kysyy ihan suomimamma jolla jo aika isot lapset ja joka on aika väsynyt moneen asiaan vaikka onkin ihan hyvätuloinen
http://www.vauva.fi/keskustelu/3814939/ketju/ulkomammat_miksi_palstailette_taalla_jos_suomi_on_kerran_niin_kurja_maa
terve terve