Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko merkkivaatteet, merkkikellot ja merkkilaukut sinulle tärkeitä?

Vierailija
18.07.2020 |

Vai eikö voisi vähempää kiinnostaa, halpis on hyvä?

Kommentit (44)

1/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpis ei yleensä ole ekologista, laadukasta ja kestävää. Vältän näkyviä merkkejä/logoja mutta hankintani teen sillä ajatuksella että ne kestävät vuosia tai vuosikymmeniä, joten voin maksaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk. Kuljen halvimmissa röntöissä mitä kaupasta löytyy.

Vierailija
4/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä kyllä, että kestävät pidempään. Ei tarvitse koko ajan olla esim. kenkäostoksilla, jota inhoan. Samoin elektroniikan kanssa: halpiksia pitää olla koko ajan uusimassa koska hajoavat niin nopeasti.

5/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu ratkaisee. Merkillä ei mitään väliä.

Vierailija
6/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Rakastan kauniita vaatteita, korkokenkiä ja käsilaukkuja, mutta niitä saa halvallakin.

Vierailija
7/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä monesti maksa mikään muu kuin se merkki. Esim. satasen merkkikellossa saattaa olla sama koneisto kuin parikymppiä maksavassa tavallisessa kellossa.

Vierailija
8/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillä ei ole väliä, laadulla ja eettisyydellä on. En osta halpatuotteita niiden epäeettisyyden takia. 

Vierailija
9/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan osta mitään merkin takia mutta en myöskään pelkän halvan hinnan vuoksi.

Suurin osa vaatteistani on vuosikausia vanhoja, löytöjä teen kirppiksiltä, meidän kaupungissa on hyvä tarjonta tällä saralla.

Vierailija
10/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle merkillä on väliä mutta vain siinä merkityksessä että ne kestävät huomattavasti enemmän käyttöä kuin rättimarketin tuotteet ja näinollen tulee halvemmaksi.

Vierailija
11/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v, täytän kohta 41, eikä voisi enää merkkituotteet kiinnostaa. Laatu, käytettävyys ja mukavuus on tärkeintä nyt, en enää halua olla mikään luksusmerkkien kävelevä ilmaismainos kun eivät ne siitä minulle mitään maksa.

Minulla ei ole lapsia, ollut hyväpalkkainen työ siitä lähtien kun täytin 28v, joten ikävuosina 28-35 tuli ostettua aika paljon merkkituotteita kun matkustin Keski-Euroopassa mm. Ranskassa, Saksassa ja Italiassa työmatkoilla, paljon luksusmerkeiltä. Laukkuja, kenkiä, aurinkolaseja, vaatteitakin. Laskin että omistan 23 merkkilaukkua! Useimmat niistä eivät huuda logoa vaikka logotuotteita on edelleen jonkin verran, ja voin suoraan sanoa että minua hieman hävettää kaivaa ne esiin ja ottaa ne mukaani kaupungille. Siksi ne ovat jääneet vaatehuoneessa tuonne taaemmalle. pölypusseihin piilotettuina, laukut, kengät ja vaatteet.

Itse olen ne silti ostellut omilla rahoillani, en kenenkään muun rahoilla joten siitä olen ylpeä. Mieheni ostanut minulle muutamia hienompia koruja lahjaksi, ja osti parin tuhannen euron hintaisen rannekellon kun täytin 40, vaikken rannekelloa ole  viiteen vuoteen käyttänyt :)

Vierailija
12/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole tärkeitä, kun en omista yhtäkään. Ainoat merkkivaatteet on jotain Adidasta ja Nikeä. 

Vierailija
13/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillä on väliä, niin vaatteissa kuin vaikkapa autoissakin. Olen ihan menestynyt mies ja totta hitossa haluan, että naiset tämän myös huomaavat. Ja aivan onnellisesti olen parisuhteessa, enkä petä tms. Mutta kyllä mä silti haluan naisten huomion itseeni.

Sori että sanoin totuuden. Näin se on.

Vierailija
14/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei ole niin mahdollisimman halvalla vaatteet ostan. Merkkejä en ikinä.

Vierailija
15/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä. Itse en ole ostanut yhtään vaan saanut lahjaksi 😊 -S

Vierailija
16/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kalliita tuotteita tuotetaan ihan samoissa hikipajoissa kuin halpiksia. Ei niitä kuulkaas ompele 3000€ kuussa tienaavat suomalainen. :D

Vierailija
17/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteeni (poislukien alusvaatteet ja kengät) kirppareilta. Vaatteissa minulle oleellista on ehjyys, puhtaus ja oikea koko sekä mukavuus päällä.

Vierailija
18/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli.

Nyt vähän vanhempana (kun rahaa periaatteessa olisi ties mihin Rolexiin tai Hermesin Birkin-veskaan) ei voisi vähempää kiinnostaa😄

Vierailija
19/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei mitään väliä, mutta Leviksistä en luovu.

Vierailija
20/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta yritän päästä ihmisistä eroon. Se on tärkeää.