Anoppi oli järjestänyt keittiön kaapit uudelleen
Sillä välin, kun olin töissä. Ovat siis tulleet eri paikkakunnalta käymään. Ja ne keittiönkaapit ei siis ollut mitenkään huonossa kunnossa.. Vaan ihan "normaalit", mitä nyt hieman kaltevia pinoja joistain kipoista mutta siistit. Ärsyttää suunnattomasti, oli vielä jättänyt tekstarin " Järjestin elina sun kaapit nyt kuntoon, ettei tarvitse aina niin kauaa etsiä mitä mitäkin tarvitsee. Voisit jatkossa pitää oikeilla paikoilla. terv. Ritva. "
Siis voi HEL....TTI että ärsyttää!! raivostuttaa... en kyllä aio vastata tuohon viestiin mitenkään, että " voi kiitos paljon!!" raivostuttaa. Miten ihmeessä kenenkään keittiön kaapit kenellekkään kuuluu!!! Okei, joo voisin myös olla kiitollinen tästä hienosta eleestä, mutta kun ne kaapit siis ei ollut kuin pommin jäljiltä ennenkään, vaan ihan hyvässä järjestyksessä, nyt en löydä mistään mitään, ja tavarat on ihan epäkäytännöllisessä järjestyksessä... voi elämä. Onko muilla tälläisiä anoppeja??
Kommentit (28)
Nyt soitat jatkuvasti anopille ja kysyt missä on se ja se kippo. Yhden leipomisen aikana soitat 7 kertaa ja kysyt aina jotain tavaraa. Anoppi voi tajuta virheensä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 12:55"]
oma EX-anoppini tuhosi villapuseroharrastukseni. Olin tehnyt Könösen ja Kaila-kukan villapaitoja joihin menee sen tuhottomasti lankaa kun jokaista väriä pitää olla nykeröllinen. [/quote]
Kaislakertun? Ne on kyllä kauniita, sekä Könöset että Lehtovaarat!
Todella käsittämättömiä tarinoita! Olen itsekin sekä miniä että anoppi, eikä ikipäivänä anoppini (eikä sen puoleen äitinikään) olisi keksinyt ruveta meillä järjestelemään kaappeja. Yhtä vähän kuin minulla juolahtaisi mieleen laittaa miniäni kaapit uuteen uskoon. Hyvin kummallisia anoppeja teillä!
Exäni äidillä oli tapana järjestää exän kalsarilaatikko poissaollessamme. Samassa kaapissa olleet seksilelut ym. oli myös varmasti tarkoin tutkittu. Kyllä otti aivoon.
Mun anoppi haluaa meillä ollessaan laittaa ruokaa. Ei siinä mitään, saa laittaa. Mutta se kyllä ärsyttää ku n anoppi tiskaa oikein kunnolla jokaisen kaapista ottamansa PUHTAAN astian kommentoiden: "on niin pölyttyneen oloisia, milloin lienee viimeksi käytetty..." turha kai sanoakaan, etten anopin mielestä osaa tehdä hänen pojalleen ja lapsenlapsilleen kunnollista ruokaa. Ikäni on 41, naimisissa 10 vuotta...grrr
Mun anoppi leikkasi kerran tyttäreni koko iän (5v) kasvatetut pitkät hiukset polkkamalliseksi leukaan asti ulottuvaksi + otsahiukset lyhyeksi "kun se on paljon siistimpi noin". Ok, oli varmaan aika siistiä jo latvoja, mutta ei olisi tarvinnut kaikkea leikata, tytön hiukset ylettyi jo melkein lantiolle asti. Silloin kyllä sanoinkin aika kovasti että anna olla viimeinen kerta kun mun lasten hiuksia leikkaat! Ei ole kyllä sen jälkeen uskaltanutkaan, vaikka muuten on kyllä juuri tuollainen toisten kodissa hääräilijä ja neuvojen jakelija..
Nyt tyttö on muuten kohta 14v ja onneksi on saanut kasvatettua takaisin pitkät hiukset ja tykkää niistä kovin :)
Joo, ei tulisi mieleenkään mennä toisten kaapeille, en mene edes lapsuudenkodissa, paitsi toki otan astioita kaapista kun autan kattamisessa ja ruuanlaitossa, mut en pyytämättä menisi mitään "järjestelemään". Eikä myöskään anoppi tai äiti tee sellaista. En käsitä miten joku voi edes oman lapsensa kotona tehdä tuollaista, ei varmaan kuitenkaan itse tykkää jos miniä tulee kalsarilaatikot tutkimaan kyläreissulla.
Laita tekstari: "Poikasi ei löydä kaapeista mitään, kun ruokien järjestys on sekaisin."