Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies viettää lintsipäivää ex-vaimonsa ja heidän yhteisen lapsen kanssa.

Vierailija
18.07.2020 |

Lapsen äiti halusi järjestää lapselleen ikimuistoisen päivän isin ja äidin kanssa. Eikö tämä naikkonen yhtään miettinyt, että minä en välttämättä pidä ajatuksesta. Ex-vaimo voi aina vedota lapseen joka asiassa ja kohta mies asuu niillä. Sillä aikaa kun pitävät perheenä hauskaa niin minä pakkaan kamani ja muutan siskolleni siksi aikaa kunnes löydän oman asunnon.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tuommoisesta vaihtaa suuntaan takaisin eksän kammariin, niin menkööt. Eipä siitä olisi ollut pitkässä juoksussa kumppania mulle ollutkaan.

Toisekseen, mikset mennyt mukaan? Teillä olisi voinut olla kiva päivä yhdessä ja lapsi olisi nähnyt kuinka äiti ja isän uusi nainen tulee toimeen keskenään.

Näin me ollaan tehty. Mä otan omani mukaan ja eksän uusi mies omansa. Yhtenä isona perheenä ollaan mökkeilty ja käyty.

Vierailija
22/23 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijat eivät suosittele, ainakaan pikkulasten kohdalla, jatkuvasti toimimaan kuin perheenä vanhempien erottia. Pieni lapsi ei kykene käsittelemään asiaa, lapsi käy läpi vanhempiensa eron aina uudestaan ja uudestaan. Lapsen kiusaamista tuo on.

Asiantuntijatkaan eivät ole keskenään yksimielisiä eivätkä todellakaan antamassa Lintsi-päivistä yhteneviä suosituksia :D olisiko tämä kuitenkin isompi ongelma sille uudelle kumppanille kuin lapselle?

Itsekästä asettaa oma mukavuus uutena kumppanina lapsen edun ja onnen edelle. Lapsellehan tässä yritetään järjestää iloista päivää, joka olisi lapselle hyväksi.

Ennustan tulevaisuuteen: 2026 uusioperhelapsi on viikot isällään, toiset äidillään, tapellaan rahasta, äiti inhoaa sisarpuolen äitiä ja yhteistä isää.. vahingollinen Lintsi-päivä jää myrkyllisyydessään kauas kakkoseksi tässä tulevaisuudenkuvassa. Kukaan kyllä varoitti juuri nyt, Av:lla 2020, muttei kuunneltu.

Mitenkähän se isän uusi puolison mukanaolo veisi onnen ja ilon pois lapsilta? Ei mitenkään, tässä näkee miten ex vaimot jotka itse jättäneet miehen on itsekkäitä ja pahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella olisi todennäköisesti ollut kiva päivä, vaikka mukana olisi ollut vain toinen vanhemmista, niin kuin normaalit ihmiset eron jälkeen tekevät.