Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka AV palsta vaikuttaa teidän ajatteluun?

Vierailija
18.07.2020 |

Satunnaisesti ihan ihmeellisistä asioista alan miettimään, mitähän ihmiset ajattelee.
Esimerkiksi kadulla kävelee joku vastaan ja sillä on valkoinen takki, niin mietin ”mitähän ihmiset ajattelee valkotakkisista?” Sitten alan kehittelemään ihme skenaarioita kuinka valkotakkiset luulee olevansa muita parempia tms.

Sitten paheksun.
Eilen kaupan jonossa paheksuin edessäolevaa, joka osti kurkun ja tomaattia, mutta ei salaattia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kaikkiaan olen alkanut arvostamaan itseäni enemmän kun olen nähnyt miten typerää ja ilkeää porukkaa on olemassa.

Vierailija
22/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut huolestuneeni siitä, että Suomessa voi olla Aihe vapaa -niminen keskustelupalsta, jossa aihe ei ole vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn täällä samanlailla, kuin muuallakin.

Kun en tiedä minkälaisia ihmisiä on luurien toisessa päässä. Karmii ajatus, että loukkaisin toisia provosoitumalla.

Vierailija
24/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydyn täällä samanlailla, kuin muuallakin.

Kun en tiedä minkälaisia ihmisiä on luurien toisessa päässä. Karmii ajatus, että loukkaisin toisia provosoitumalla.

Varsinkaan, kun ei tiedä minkälaiset jäljet toiselle voi aiheuttaa.

Vierailija
25/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota täällä tiettyjä aiheita tosissaan. Esim. koirista ja lapsista valittajat ovat minulle ilmaa. Jotain täytyy olla aivoissa vialla kun suorastaan_vihaa_eläimiä ja lapsia. Ei ole tervettä.

Vierailija
26/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Kai nyt kaikki tajuavat että tämä on virtuaalimaailma, ja täällä kaikki saavat olla mitä haluavat ja kirjoitella mitä haluavat, vaikka väitellä itsensä kanssa. Ei täällä "mammat" ole naisia, ne on jonneja tai keski-ikäisiä ukkoja jotka huvittelee täällä kirjoittamalla kaikkea tyhmää muka naisena. Ja sitten joku tulee sanomaan että kun "naiset" on tälläisiä ja tuollaisia, tämän palstan perusteella. Ei tämän palstan perusteella voi sanoa yhtään mitään mistään kirjoituksesta koska ei tiedä kuka sen on kirjoittanut, eikä varsinkaan sitä onko kirjoittaja tosissaan.

Minäkin voin olla ihan kuka tahansa, mitä sukupuolta tahansa ja minkä ikäinen tahansa.

Vierailija
27/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisesti alkaa v-tuttaa.

Vierailija
28/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tämä palsta alleviivaa sitä, että mihinkään kirjoitettuun ei ole nykyään luottamista.

Jotta totuudella olisi edes mahdollisuus, on seurattava laajasti erilaisia lähteitä mielipideilmaston kaikilta suunnilta. Suurin virhe on omaksua mitään asiaa sellaisenaan, oli lähde mikä tahansa.

Vierailija
29/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt olla kiitollinen siitä, että asun kaukana ruuhka-Suomesta ja vältyn yli 95% ajastani kohtaamasta koronan levittäjiä, persuvihaajia, silakoita, islamisaatiota eli omaa tuhoaan hakevia haittamamyttajia, l*hi-idän, somalian Etelä-Aasian raiskareita, salafisteja ja taharrus gamean harrastajia. Täällä ei myöskään ole riskiä ikinä joutua kuuntelemaan moskeijaulinaa jonka sanallinen sisältö on 100% ristiriidassa oman kulttuuriperintömme kanssa.

Niin kauan kun ei avaa nettiä tai televisiota tai lähde omaa kyläkauppaa kauemmaksi, voi uskotella vielä elävänsä siinä miellyttävässä Suomessa jota ei vihervasemmisto ole kovaa vauhtia tuhoamassa.

Vierailija
30/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisesti alkaa v-tuttaa.

Sama juttu minulla, välillä meinaa verenpaine nousta sellaisiin lukemiin kuvaannollisesti, että on lopetettava aihe vapaa palstailu sillä kertaa ja mentävä rentoutumaan jollekin neutraaleja tunteita herättäville sivuille.

Vierailija
31/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiviha ja lapsettomuuselämän ihannoiminen tarttuu..... Huomaa välillä, että ajatukset ei oo omia, kun palstalla kauan hengaa....