Tinderin eka kuva: neutraali meikki vai kirkasta huulipunaa?
Meikkaan siis yleensä luonnollisesti. Kannattaako ekaksi kuvaksi laittaa neutraali meikki? Toisaalta huulipunalla herättäisin huomion eri tavalla. Haluan kuitenkin yhden sellaisen kuvan, jossa on esim. punaista huulipunaa, koska huuleni ovat isot ja kauniit ja haluan niitä korostaa. :) Aion nyt panostaa profiiliini kunnolla!
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ja käytän kyllä huulipunaa arjessakin/töissä silloin tällöin, mutta harvemmin. Haluaisin kyllä opetella käyttämään sitä useammin koska se sopii kyllä minulle.
ap
Jos oikein haluat panostaa profiiliin niin laita ekaksi kuvaksi maisemakuva, toisena kuvana mietelause Live, Love, Laugh tjsp. on aika hyvä.
Tekstinä vähintään kaksi riviä emojeita.
Uskoisin, että noilla on menestys taattu.
Valitsisin kolmannen vaihtoehdon: meikitön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käytän kyllä huulipunaa arjessakin/töissä silloin tällöin, mutta harvemmin. Haluaisin kyllä opetella käyttämään sitä useammin koska se sopii kyllä minulle.
ap
Jos oikein haluat panostaa profiiliin niin laita ekaksi kuvaksi maisemakuva, toisena kuvana mietelause Live, Love, Laugh tjsp. on aika hyvä.
Tekstinä vähintään kaksi riviä emojeita.
Uskoisin, että noilla on menestys taattu.
"Kysyvä ei tieltä eksy." olisi kyllä hyvä sisällyttää tekstiin myös, ehkä niiden emojeiden jälkeen.
Kirjoita myös: "Catch me if you can" ja "If you can't handle me at my worst, you dont deserve me at my best" sekä "pikkumyy".
Itselläni ekassa kuvassa ei ole lainkaan meikkiä, kun en semmoista käytä muutenkaan. Eli sellainen kuva siihen ekaksi missä olet itsesi näköinen.
Ja sitten itse painan ruksia jos vahva meikki, koska en sellaisesta tykkää.
Näkisin, että ketunkorva, tähti tai jonkun muun filtterin läpi ne kuvat olisi hyvä laittaa.
Ja yhtään kokovartalokuvaa ei kuulu missään nimessä julkaista.
Ei väliä. Miehiä tulee joka tapauksessa ovista ja ikkunoista. :)
Vierailija kirjoitti:
+99 tykkäystä kuvalla pyykinpesukoneesta ja ilman mitään tekstejä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+99 tykkäystä irtosi pelkällä kuvalla käpylehmästä. :)
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin kolmannen vaihtoehdon: meikitön.
Mutta jos ei ole sellainen arjessa? Itselleni ainakin merkitsee eniten se, millaisena ihminen haluaa näyttäytyä muiden silmissä, eli mikä on hänen tyylinsä ja miten tuo itseään ja naiseuttaan/miehekkyyttään esiin. Ja itse tykkään siitä, että kumppani käyttää meikkiä ja laittautuu. Meikittömät väljiin huppareihin pukeutuneet eivät oikein herätä kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+99 tykkäystä irtosi pelkällä kuvalla käpylehmästä. :)
Aika yhdentekevää millaisia kuvia laittaa ja mitä kirjoittaa. Aina kun pyhkäisee oikealle tulee mätsi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu aivan suotta pohtia jotain kuvaa tsi tekstejä, ihan sama mitä laittaa niin miehet swaippaa jatkoon.
ap