Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka AV palsta vaikuttaa teidän ajatteluun?

Vierailija
18.07.2020 |

Satunnaisesti ihan ihmeellisistä asioista alan miettimään, mitähän ihmiset ajattelee.
Esimerkiksi kadulla kävelee joku vastaan ja sillä on valkoinen takki, niin mietin ”mitähän ihmiset ajattelee valkotakkisista?” Sitten alan kehittelemään ihme skenaarioita kuinka valkotakkiset luulee olevansa muita parempia tms.

Sitten paheksun.
Eilen kaupan jonossa paheksuin edessäolevaa, joka osti kurkun ja tomaattia, mutta ei salaattia.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Täällä aivot on vapaalla ja tämä on ihan oma maailmansa.

Vierailija
2/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että luottamus STT:n ja Sanoman kaltaisiin yrityksiin sananvapauden puolestapuhujina on paskapuhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeen ajatteluun ?

Zinc

Vierailija
4/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten että luottamus STT:n ja Sanoman kaltaisiin yrityksiin sananvapauden puolestapuhujina on paskapuhetta.

STT:n maininta oli turhaa koska se kuuluu Sanomalle.

Vierailija
5/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kurkku tyyppi kasvatti itse salaattinsa, joka on ekologista. Paheksu vaan itseäsi ! 

ps. tänään syödään rucolaa pois, kun kasvanut liiaksi ja japanian salaatteja.

Zinc

Vierailija
6/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta auttaa ymmärtämään, että moni ihminen ajattelee ja tuntee aivan eri tavoin kuin minä. Ja sen, että moni ei tätä ole ymmärtänyt.

Vierailija
7/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen täällä oppii, että tosielämässä tuntemani ihmiset ovat todella fiksuja näihin jankuttajiin verrattuna.

Vierailija
8/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tällä palstalla on yllättänyt ihmisten henkinen laiskuus ottaa selvää asioista. Aikuiset ihmiset uskovat kaiken maailman trolleja ja kyttäävät toisten ihmisten ulkonäköä ja ostoksia silmä tarkkana kaupassa.

Turha tuomita toista jos ei tunne hänen elämänhistoriaansa. Esimerkiksi täällä ylipainoisten haukkuminen on aivan järkyttävän yleistä. Ylipainoinen kantaa itse omat kilonsa ja meidän muiden ei tarvi murehtia heidän kiloistaan.

Vierailija
9/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekritiikkiä naiseuteni liittyen on tuonut nämä viivap——u-jutut. En ollut tiennyt, kuinka huono ja vajaavainen olen.

Vierailija
10/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä saa pitämään naisia todella typerinä. Täällä tuntuu kokoontuvan lähinnä aivottomia miestenvihaajia.

Vierailija
11/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe arjessa perheeseen ja lapsettomuuteen liittyen mitään ristiriitoja. Näen sitä vain täällä.

Vierailija
12/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen täällä oppii, että tosielämässä tuntemani ihmiset ovat todella fiksuja näihin jankuttajiin verrattuna.

Tai sen, että ne on todennäköisesti ihan samanlaisia sen julkisivun takana.

Vierailija
13/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tosi negasti: onko ihmiset oikeesti näin loputtoman tyhmiä???

Välillä neutraali: pelkkää trolssia tää on.

Vierailija
14/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Tinder-pakit tarinat aina yllättää. Itsellä on ollut vientiä.

Vierailija
15/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen välillä sisäisen ääneni sanovan:

"Jätä se sika!"

Tai jos kuulen valheen:

"Porvoosta!"

Vierailija
16/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus ”vastuulliseen” mediaan mennyt täysin. Aion juurikin äänestää kaikkea tämän palstan hypettämää outoa maailmankuvaa vastaan, sen verran härskiä meno on täällä.

Vierailija
17/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä. Tunne-elämä ja aistimaailma ohjaa usein naisen käyttäytymistä. Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet.

mies52v

Vierailija
18/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on kahtalainen vaikutus: toisaalta se aiheuttaa ahdistusta ja ärtymystä ja pahaa oloa kapeine vaatimuksineen ja vääjäämättömän negatiivisine asenteineen. Toisaalta se tuottaa tajun siitä, miten hyväosainen sitä itse onkaan, koska nuo vaatimukset ja asenteet eikuitenkaan koske minua.

Vierailija
19/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä salaattia tarvitsee? Itse laitan yleensä leivälle kurkkua ja tomaattia. Juuston ja kinkun lisäksi.

Vierailija
20/31 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nä vähän on arvostus suomalaisia naisia kohtaan laskenut, kun täällä kirjoituksia lukee.