Onko kehossasi jotain erikoisuuksia? (Voi olla myös lävistyksiä/tatuointeja)
Itselläni on vain tragus-koru. Myös napa on erikoisen näköinen XD.
Mitä teillä on? Onko lävistyksiä, tatuointeja, tai ihan vaan jotain esim. outoja luomia jne?
Kommentit (46)
Minulla on luomi. Kaulassa ollut aina.
Sellainen kokoelma leikkausarpia että sekä mahanahalla että takamuksella voisi pelata jätkänsakkia. Luulin jo olevani sinut asian kanssa, mutta kirpaisi kun samaan aikaan uimahalliin osuneet lapsen luokkakaverit osoitteli ja hihitti. Itse sai kuulla arvista niin paljon koulu-uinneissa, että jotenkin... pelkäsi kärsiikö lapsikin jotenkin mutkan kautta mun arvista? Vaikka hullu ajatushan se on.
Aivot pienentyneet huomattavasti av-palstan löydettyäni.
Iso leikkausarpi vatsassa. Peräisin siis siitä kun pienenä vauvana minulle tuli suolisolmu, ja se jouduttiin oikaisemaan leikkauksella.
On yksi mutta en voi kirjoittaa siitä tänne, sensuuri ei julkaise tai poistaa kommentin.
Vatsaportin ahtauma ollut hyvin pienenä lapsena, joten leikkaus arpi jäänyt. Kasvaessani tämä arpikin on kasvanut valtavasti.
Minulla on yksi rintakarva ihan keskellä rintakehää, jonka pituus on 5cm. Muutoin olen karvaton.
Oman kehoni erikoisuus on se, että saan käteni ympäri.
Kolmas, muita pienempi tissi. Vasemman kainalon edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan ole syöpä?
Oma selkäni on hyvin karvainen, vasanpuolella kavoja on jonkin verran ja harioiden välissä: päässäni ei ole ripsiä ja kulmakarvojani lukuunottamata lainkaan karvoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan ole syöpä?
No ei todellakaan ole 😊 se oli minulla jo lapsena eli ollut yli 30v ajan. Alkoi turpoilla kierron tahtiin kun kuukautiset alkoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan ole syöpä?
No ei todellakaan ole 😊 se oli minulla jo lapsena eli ollut yli 30v ajan. Alkoi turpoilla kierron tahtiin kun kuukautiset alkoivat.
Lisäys, siinä on siis nänni keskellä ja sen alla alle A-kupin verran rauhaskudosta.
Kyljessä minulla on ihonalainen lääkepumppu, josta menee katetri selkäytimeen. Saan sitä kautta koko ajan lihasrelaksanttia vaikeaan spastisuuteen.
Olen pieni, 149 cm. Isot tissit ja siro vartalo. = miehiä riittää.
Ja huulet plastiikkakirurgin sanomana: täydelliset. Juuri sellaiset luonnostaan mitä hänen asiakkaansa haluavat. Isot silmät ja huulet ja tissit. Pieni nenä ja peppu. Miehiä pörrää ympärillä, mikä välillä ahdistaa. Ei se jatkuva huomio ole kivaa. Mut nähdään vain ulkoisen kautta. Harmittaa. Olen oman ulkonäköni vanki.
Nenäkoru.
Yks tatuointi (ruusu) olkapäässä.