G: Unelmamiehesi mitat?
Laita tähän ketjuun ne mitat, joilla on merkitystä
Kommentit (14)
Pituus160-165 cm, paino 100-130 kg.
Olen mies joten en voi sanoa unelmamieheni mittoja, mutta laitan kuvan millainen kroppa voisi kaikilla maailman naisilla olla.
Omani: 185cm/85kg. Ihana atleettinen uros ;)
185cm olisi hyvä pituus ja paino sellainen normaalipainoinen, ei ylipainoa, eikä saa olla liian laihakaan. Muiden ruumiinosien pituuksilla ei ole merkitystä.
190cm ja tuolla pituudella paino 115 kg ja erittäin lihaksikas!
oma mies 186cm 93kg, tiputti painoa 20kg kun laji vaihtui... Tykkäsin enempi isosta ja lihaksikkaasta
190cm/100kg ja housuista vois löytyä paksu patukka
Joku mies on miinustellut kaikkia kommentteja, paitsi tuota yhtä, jossa on tuo naisen kuva. :D
Pituus 170cm-185cm. Painolla ei väliä, kunhan kroppa on lihaksikas(ei bodari!) ja mies on monipuolisesti hyvässä kunnossa (kestävyys, lihasvoima), joka näkyy yleensä raamikkuutena ja lihaksikkuutena, mutta ei bodari-lookina. Mutta BMI tällaislla miehillä on varmaan yleensä siinä 25-28.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:13"]
Joku mies on miinustellut kaikkia kommentteja, paitsi tuota yhtä, jossa on tuo naisen kuva. :D
[/quote]
Ite mietin ihan samaa :D
Ja jos joku alkaa sanomaan, että se olin minä joka thumbasi noita, niin en ollut vaikka olenkin aikalailla vastakohta näille mitä täällä on kirjoiteltu. Minulle vain on ihan sama mikä on muiden ihanne :D
T: Juuri tuon kyseisen naisen kuvan linkannut mies.
Pituus 170 - 190 cm, sopivan lihaksikas ja hyväkuntoinen ja paino suhteessa siihen, 16-18 cm.
ja todella typerää joltain mieheltä tulla tänne miinustelemaan, ketjussa kyseltiin _unelma_miehen mittoja, eikä ehdottomia vaatimuksia jotka mitataan viivoittimella ja joista ei jousteta sen oikean kemian iskiessä.
13
Toisaalla voivoteltiin "miksei hyviä miehiä ole missään?" Tätäkin ketjua lukemalla syy on helposti nähtävissä: kyse on naisten eksotiikan kaipuusta. Tämä kaipuu on niin voimakas, ettei sitä tavallinen mies meinaa todeksi uskoa ennen kuin vasta matkustaessaan ympäristöön, jossa pitkä, hoikka, vaalea pohjoismaalainen onkin eksoottinen ja haluttu.
Ottaen huomioon suomalaisen miehen tavalliset mitat, voidaan ketjun kuvauksista todeta naisten haluavan keskimääräistä 1) pidemmän, keskimääräistä 2) painavamman, keskimääräistä 3) lihaksikkaamman ja hänellä on keskimääräistä 4) kookkaampi penis. Itse lisäisin vielä keskimääräistä 5) korkeammin koulutettu, keskimääräistä 6) rikkaampi ja keskimääräistä 7) korkeammassa asemassa olevan. Jo määritelmällisesti keskimääräisestä poikkeava tarkoittaa miesten vähemmistöön kuuluvaa yksilöä. Ja mitä useampia vähemmistöominaisuuksia nainen vaatii olemaan yhtä aikaa voimassa, sitä pienemmäksi potentiaalisten miesten joukko kutistuu. Mukaan on vielä laskettava se, että haluttuja vähemmistöominaisuuksia ilmentävä mies usein tietää olevansa haluttu, jolloin hän pääsee valitsemaan kumppaninsa varsin vapaasti. Tässä kisassa ei taida tavallisella suomalaisella persjalkapunkerofeministillä olla paljoakaan jakoa.
Onko siis ihme, että naiset valittelevat "hyvän" miehen puutetta?
Pituus vähintään 188 cm ja paino mielellään sadan kilon tuntumassa tai yli.