Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä miesten paidattomuudessa oikein ärsyttää?

Vierailija
31.05.2013 |

Tuli vaan mieleen, kun näitä kaupungin tarsaneita näkyy jälleen katunäkymässä ja terasseilla...

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 20:27"]

Viime viikonloppuna ajeltiin miehen kanssa Pohjois-Karjalaan mummola kierrokselle ja siellä oli yhdellä pellolla maanviljelijä traktorin vierellä jotain tekemässä ilman paitaa..... Voi hyvä luoja mikä kroppa!! Mulla varmaansuu loksahti auki.. Mieskin nauroi sen nähdessään, että hyvä että kesä tuo silmän iloa myös meille naisille.... Jos ei olis ollut mies kyydissä niin olisin voinut ajaa ohi uudemmankin kerran :D

Mut joo.. Kaupungissa paidattomat miehet ovat jotenkin iljettäviä olivatpa sitten hyvä kroppaisia tai eivät.

[/quote]

Niinpä. Koska kaupungilla kyseessä on itsensä esittely. Tyrkyt on aina limanuljaskoita. 

Ärsyttää juosta puistossa lenkkiä, kun nurmesta kohoaa vaaleanpunaisia kumpuja. Perseitä ja tissejä kaikkialla. Mikähän siinäkin on niin vaikeaa että ei voida mennä uimarannalle. Häiritsee jumalattomasti lenkkeilyä ja mielenrauhaa. Pitää kiertää polkuja kauempaa, kun ei kehtaa juosta siitä vierestä tuttua reittiä pitkin, jos juoksee niin auringonpalvoja kuvittelee että juoksen siitä vierestä sen takia että haluan nähdä stringien välit ja peppureijän rusketuksen.

Miettisitte välillä muitakin ihmisiä nudistit!

Vierailija
62/72 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 20:42"]

mullapa olikin oikein silmänruokaa tänään töissä kun tauolla ollessani polttelin tupakkia niin vähän matkan päässä semmoinen parikymppinen raksajätkä otti paitansa pois,,, Voi pojat miten seksikäs  ja lihaksikas sen selkä oli ;)

[/quote]

Olisitko pannut sen selkää ihan koska tahansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 20:59"]

mullapa olikin oikein silmänruokaa tänään töissä kun tauolla ollessani polttelin tupakkia niin vähän matkan päässä semmoinen parikymppinen raksajätkä otti paitansa pois,,, Voi pojat miten seksikäs  ja lihaksikas sen selkä oli ;)

[/quote]

[/quote]

Miksi mä panisin vierasta jätkää???? 

Panetko itse täysin tuntemattomia ihmisiä???

Enkä harrasta pettämistä

Vierailija
64/72 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 20:59"]

[/quote]

[/quote]

Miksi mä panisin vierasta jätkää???? 

Panetko itse täysin tuntemattomia ihmisiä???

Enkä harrasta pettämistä

[/quote]

Kyllä minä ainakin panisin koska tahansa seksikästä farkkupersettä!

T: parikymppinen lihaksikas selkäinen raksajätkä

Vierailija
65/72 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin näkyi monta paidatonta esaa terrorisoimassa ympäristöään alastomuudellaan...

Vierailija
66/72 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tänään näkyi monia paidattomia miehiä ja oli kyllä haasteellista olla katsomatta kun näytti hyvältä

Vierailija
67/72 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla miehellä on mitenkään esittelykelpoista kroppaa; on karvaröyhöt kainaloissa,  hartioilla ja selässä rinnan lisäksi, on leuasta alkava roikko maharöllykkä, jenkkikset, pullohartiat, manboobseja monella. Ja kannattaisi kalkkilaivanväriinsä hankkia hieman rusketusta ennen esittelyä.

Salilla käyneet tai ruumiillista työtä tehneet, lihaksikkaat ja timmikroppaiset voi paidatta vähän paremmin kulkeakin, mutta ei paidattomuus minusta silti kaupungille, terassille, kauppaan, kirjastoon, kahvilaan sovi. Puistossa on eri asia, mutta ns. ihmisten ilmoilla ei oikein osoita hyvää tyylitajua.

Luulen muuten, että jos nainen menisi bikineissä kauppaan tai kahvilaan, voisi tulla sanomista, mutta kun mies menee vastaavassa asustuksessa, ilman paitaa ja vain shortseissa, ihmisten ilmoille, siinä ei muka olekaan mitään vikaa.

Vierailija
68/72 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen jäbä tässä. Kylhä se vähä vituttaa ku näkee et joku muu on vähän lihaksikkaampi ku mä, mut toisaalt lohduttaa ajatusta et voittais sen kuitenki tappelus. Et jos tajuutte mitä tarkoitan?

Vierailija
69/72 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 20:30"]

Parikymppinen jäbä tässä. Kylhä se vähä vituttaa ku näkee et joku muu on vähän lihaksikkaampi ku mä, mut toisaalt lohduttaa ajatusta et voittais sen kuitenki tappelus. Et jos tajuutte mitä tarkoitan?

[/quote]

Sut pitäisi pistää nippuun ja pyöritellä pehmoiseen villapaitaan ettet vain satuta itseäsi.

Lihaksikas kicxboozer

Vierailija
70/72 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tänään kävelyllä (lenkillä, lapsi mukana) ja mies oli ilman paitaa koko lenkin ajan. En ainakaan huomannut, et kukaan ois vinoon katsonut. Ei oo täystimmi, mutta ihan hyvä kroppa kuitenkin, ei mitään manboobseja tai röllykkämahaa. Mainitsin sille ohimennen tästä keskustelusta, niin se oli ihan kummissaan, miksi ihmeessä mies ei saisi hellepäivänä kulkea ilman paitaa ja saada aurinkoa samalla. Olin samaa mieltä.

Vierailija
71/72 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteuden takia. Ei yleisillä paikoilla vain vilautella nännejä. Myös homoseksuaaleja tulsii ajatella. Heitä saattaa häiritä miehesi upea vartalo. Ei miehesikään varmasti tykkäisi, jos naiset alkaisivat heittämään paitoja pois päältään "muka auringon takia". 

Miehesi tykkää vilautella! Myönnä pois!

Vierailija
72/72 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän vaan tykkäävät kun nykysin naisilla on niin niukat vaatteet?