Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viruslingot jo tupaten täynnä Helsingin yökerhoissa

Vierailija
18.07.2020 |

Kyllä ihmiset on idiootteja.

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ilmoitettu 17 uutta tartuntaa, ja suurin osa Husin eli Helsingin ja Uudenmaan alueella. Tuostahan tuo sitten lähtee taas nousuun. Syksyllä taas Suomi osittain kiinni, onhan tuolla Euroopassa jo alettu sulkea alueita ja systeemejä, sekä tartunnat esim. Saksassa nousussa.

Ihmisten pitäisi joko pysyä kotona tai olla välittämättä koronasta ollenkaan. Tälläinen tartunnoilla jojoteelu varmistaa sen, että korona tulee olemaan ongelma todella pitkään.

Vierailija
42/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en ole mikään koronahysteerikko, yökerhoissa käyminen on niin turhaa ja halpamaista että melkein toivon että siellä lähtisi korona leviämään. En jotenkin jaksa sellaisia ihmisiä joiden koko ajan pitää päästä "bilettämään".

Sit sä vihaisit mua. Olin eilen iltavuorossa töissä ja koko työvuoron mietin vain sitä että kun pääsen pois töistä niin syöksyn bilettämään. Otin pikasuihkun ja eikun radalla bailaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ilmoitettu 17 uutta tartuntaa, ja suurin osa Husin eli Helsingin ja Uudenmaan alueella. Tuostahan tuo sitten lähtee taas nousuun. Syksyllä taas Suomi osittain kiinni, onhan tuolla Euroopassa jo alettu sulkea alueita ja systeemejä, sekä tartunnat esim. Saksassa nousussa.

😂😂😂😂😂 Kotiepidemiologin aika pitkälle menevä arvio YHDEN yksittäisen päivän perusteella.

Vierailija
44/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb oli jist videoo rymyeetusta eilen. Aika meno taas, koronat vaan suhisivat tartuttaessaan

Vierailija
45/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona paljastaa miten lapsellisia ihmiset ovat. Ei pystytä olemaan kotona edes yhtä vuotta. Täytyy olla aina kivaa ja bileitä koska muuten alkaa ahdistamaan.

Voi voi kun ovat niin lapsellisia kun eivät edes yhtä vuotta pysty kotona olemaan eristyksissä ilman sosiaalisia kontakteja tai elämää. Nyt on pitkän ja turhauttava kevään jälkeen tilaisuus liikkua. Joten antaa ihmisten liikkua. Ihmisen elämän ei tule olla pelkkää selviytymistä. Elämän pitää tuntua myös elämisen arvoiselta. Itse ajattelen että tulee jos on tullakseen ja kuolen jos kuolen. Ainakin olen elänyt.

Vierailija
46/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viruslinkoja piti olla keväällä myös ainakin koulujen ja ravintoloiden ja terassien avaaminen. kAkSi ViIkKoA

Hysteerikkoja vain nyt ärsyttää että niitä ruumiskasoja ei tullutkaan. Mutta hei ehkä kahden viikon päästä sitten.

Vierailija
47/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viruslinkoja piti olla keväällä myös ainakin koulujen ja ravintoloiden ja terassien avaaminen. kAkSi ViIkKoA

Hysteerikkoja vain nyt ärsyttää että niitä ruumiskasoja ei tullutkaan. Mutta hei ehkä kahden viikon päästä sitten.

Luulisi hysteerikkojen olevan iloisia, mutta tuntuu ennemminkin siltä, että niitä harmitaa, kun ennustivat väärin.

Vierailija
48/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viruslingot tupaten täynnä yökerhoissa? Onpa todella outo otsikko. Koska tarkoitat varmaan, että ne yökerhot itsessään ovat viruslinkoja?

Tosiaan outo otsikko. Vieläpä tuo viruslinko -sana, joka alunperin tarkoitti viruspesäkettä mistä ihmiset lähtevät viruksen kanssa eri puolille maailmaa vieden virusta mukanaan. Miksi ihmiset yökerhosta levittäytyisivät eri puolille maailmaa? Ilmeisesti nyt viruslingolla käsitetään mitä tahansa paikkaa missä voi olla virusta. Eli koko maailma on yksi viruslinko, joka on tupaten täynnä?

Vierailija
49/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona paljastaa miten lapsellisia ihmiset ovat. Ei pystytä olemaan kotona edes yhtä vuotta. Täytyy olla aina kivaa ja bileitä koska muuten alkaa ahdistamaan.

Voi voi kun ovat niin lapsellisia kun eivät edes yhtä vuotta pysty kotona olemaan eristyksissä ilman sosiaalisia kontakteja tai elämää. Nyt on pitkän ja turhauttava kevään jälkeen tilaisuus liikkua. Joten antaa ihmisten liikkua. Ihmisen elämän ei tule olla pelkkää selviytymistä. Elämän pitää tuntua myös elämisen arvoiselta. Itse ajattelen että tulee jos on tullakseen ja kuolen jos kuolen. Ainakin olen elänyt.

Mutta kun ne vaihtoehdot eivät välttämättä ole normaali elämä ja täysi vastakohta, kuolema. Entä jos jää siihen väliin, että on jotain koronan aiheuttamia tuskallisia jatkuvia haittoja, joista kärsii koko elämän. Jää henkiin, mutta kärsii koko ajan. Onko se sen arvoista, että "ainakin olen elänyt".

Vierailija
50/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit tu te ootte tyhmiä, ei voi muuta sanoa. Kyseisen taudin kuolleisuusprosentti joku alle 0,5 prosenttia. Tajuatteko ääliöt? Mitä helv etin pelottavaa siinä on? Ettekö nää että teitä idareita kustaan silmään? Mitään pandemiaa ei ole. Se on plandemia, hoax . Avatkaa jo silmät, lampaat!

Vierailija
51/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ne vaihtoehdot eivät välttämättä ole normaali elämä ja täysi vastakohta, kuolema. Entä jos jää siihen väliin, että on jotain koronan aiheuttamia tuskallisia jatkuvia haittoja, joista kärsii koko elämän. Jää henkiin, mutta kärsii koko ajan. Onko se sen arvoista, että "ainakin olen elänyt".

On se. Aina joi jäädä autonkin alle ja halvaantua. En silti pysy eristyksissä kotonani vaan liikun autojen keskellä.

Vierailija
52/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Eihän sinun sinne tarvitse mennä. Pysyt vaan siellä perunakellarissasi karanteenissa, niin pysyt terveenä.

Tämä on juuri se yksikertaisten ja/tai itsekkäiden ihmisten ajattelumalli. Ei ymmärretä, että liian huolettomalla menolla on taas yhteiskunta pian kiinni. Sitten ulistaan, kun ei saa baarissa olla aamuun asti. Nyyh.

Vierailija
53/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Eihän sinun sinne tarvitse mennä. Pysyt vaan siellä perunakellarissasi karanteenissa, niin pysyt terveenä.

Tämä on juuri se yksikertaisten ja/tai itsekkäiden ihmisten ajattelumalli. Ei ymmärretä, että liian huolettomalla menolla on taas yhteiskunta pian kiinni. Sitten ulistaan, kun ei saa baarissa olla aamuun asti. Nyyh.

Baaaaaa 🐑🐑🐑

Vierailija
54/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on riskejä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se. Aina joi jäädä autonkin alle ja halvaantua. En silti pysy eristyksissä kotonani vaan liikun autojen keskellä.

No onhan se eri asia kuin tuo yleisesti esiin tuotava auton alle jääminen, jos maailmassa todetusti jyllää tavallisuudesta poikkeava virus.

Vierailija
55/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli odottakaa nyt kodeissanne rokotetta. Voi mennä vaikka pari vuotta. Ja sitten vielä odotus, että saa rokotteen, jonka haluaa melkein kaikki maailman ihmiset.

Pitäkää hauskaa. Talouskin voi vähän sakata tällä kotitaktiikalla.

Onneksi talous ei sakkaa jos tulee uusia sulkuja, sairauspoissaolot lisääntyy ja terveydenhuollon menot kasvaa.

Eiku...

Vierailija
56/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on "vähän" laajempi kuin pelkkä minä-minä -juttu.

Vierailija
57/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Baaaaaa 🐑🐑🐑

Kiitos. Toitkin itse hyvin esille keskustelu- ja argumentaatiotaitosi.

Vierailija
58/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Lisäksi tarttuvissa taudeissa ei ole koskaan kyse vain itsestä. Riskin ottajat eivät ota riskiä vain oman elämänsä vaan muidenkin elämän puolesta. Tämä tauti on kyllä tehokkaasti paljastanut joidenkin pohjattoman itsekkyyden.

Vierailija
59/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on evoluutiota. Ekstrovertti epätoivoisena vaeltelee baareissa ja sairastuvat koronaan. Avokonttorit jäävät historiaan ja etätyön suosio lisääntyy. Tästä alkaa introverttien valtakausi!

Vierailija
60/120 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on riskejä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se eri asia kuin tuo yleisesti esiin tuotava auton alle jääminen, jos maailmassa todetusti jyllää tavallisuudesta poikkeava virus.

Eri asia, mutta ei korona silti muuta suuren enemmistön elämää mitenkään. Ei muuta, vaikka hysteerikot miten netissä öyhöttäisivät.