Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onneksi sain sektion!

Vierailija
12.07.2006 |

http: //www. youtube. com/watch?v=en4KCb1FORI&search=birth

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin siihen odottamiseen puolen tunnin jälkeen ja aloin vain ponnistaa, vaikka mitään tarvetta ei ollutkaan. Olihan se vähän hankalaa, kun mitään kunnon työntösupistuksiakaan ei ollut. Vauva syntyi kuitenkin ihan ok. 17 minuuttia kesti ponnistus muistaakseni.

50

Vierailija
42/45 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis supistuksia tuli, mutta ei ponnistamisen tarvetta. Ja ihan piti itse ponnistaa lapsi ulos. Ponnistusvaiheet aina yli tunnin mittaisia. Eivät sattuneet sinänsä niin hirveästi, repeämisen tunne kyllä oli (siis tunne, että halkeaa kahtia), vaikkei puudutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli aivan tavallista, että ponnistetaan selällään.

Eikö teistä tuo vauvan pään vetäminen näyttänyt hurjalta?? Huh. Aika karu ammatti. En uskaltaisi tehdä tuollaisia juttuja, leikata välilihaa ja repiä vauvan päätä ulos.

Vierailija
44/45 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en itse nähnyt yhtään synnytysviedoa ennen tositoimia. Näyttää paljon hurjemmalta kuin siinä tuoksinan keskellä oikeasti on.

Vierailija
45/45 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja aijemmatkin lapseni on leikattu. en oikeasti osaisi kuvitella että mun alapäästä vois tulla vauvan kokoinen mötikkä... arvostan tietenkin niitä äitejä jotka synnyttävät ns. normaalisti. suurin osa miehistä kuitenkin on sitä mieltä että synnytys venyttää paikat ja kun ovat kuulleet että minut on leikattu niin ovat miehelleni sanoneet että ole onnellinen ku sun vaimon alapää on pysyny samana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi