onneksi sain sektion!
http: //www. youtube. com/watch?v=en4KCb1FORI&search=birth
Kommentit (45)
Sektioarpi on niin alhaalla ja näkymättömissä, että sitä ei juuri vuoden päästä huomaa.
musta alkaa tuntua että sinulla ei ole hajuakaan niistä ja niiden toiminnasta, joten sinun kohdallasi on varmaan ihan sama synnytitkö alakautta vai saitko sektion; löysä mikä löysä. se ei voi olla tiukkaa mitä ei harjoita!
" synnytys ei löysytä, vaan raskaus"
Kyllä logiikankin mukaan synnytys on se, joka paikkoja löystyttää! Itselläni kaksi sektiota, ja paikat tiukat kuin alkujaankin (=liiankin piukat!). Tuon synnytysvideon katsottuani en todellakaan haikaile alatiesynnytyksen perään...
Synnytin juuri muutama kuukausi sitten ja aloin pyörtyä, kun katsoin ton. Toivottavasti mun mies ei vilkassut alapäähän ponnistusvaiheessa.
kattoo kuin vasta vähän ajan päästä synnytyksestä. Hurjaa touhua, kaikki kunnia lääkärille ja tietenkin minulle!
Sektioarpi kyllä näkyy minulla tosi selkeästi vaikka aikaa kulunut, ehkä ajan kanssa...mutta so väliä, se on ihanin muisto koko kropassani lapsistani.
Vierailija:
" synnytys ei löysytä, vaan raskaus"Kyllä logiikankin mukaan synnytys on se, joka paikkoja löystyttää! Itselläni kaksi sektiota, ja paikat tiukat kuin alkujaankin (=liiankin piukat!). Tuon synnytysvideon katsottuani en todellakaan haikaile alatiesynnytyksen perään...
Miksi, MIKSI tästä samasta pitää aikuisten(?) tapella aina vaan??
Ihmisten alapäät on erilaisia ennen raskauksia ja synnytyksiä. Ja ne alapäät on edelleen erilaisia niiden raskauksien ja synnytysten jälkeen.
Ja kuten on jo mainittu, niita alapäänkin lihaksia voi treenata, ja niitä KANNATTAAKIN treenata! Johan siitä synnärillä kerrotaan!
Mulla takan sektio ja pari alatiesynnytystä, toinen alakautta tulleista oli 4,5 kilonen. Ja kyllä sen lantionpohjatreenauksen ansiosta paikkani ovat erittäin ok.
koska se puudutetaan ensin, eikä sekään satu yhtään. Ihme hienohelmoja nykyajan naiset, kun kaikella nykyajan kivunlievityksellä ym. valitetaan synnytyksestä. itse synnytin ekan lapseni kuukausi sitten ja oli elämäni hienoin kokemus! Ja en todellakaan itke löysän pillun suhteen, miten pinnallisia ihmiset onkaan!
Ja kaikille sectioo enemmän arvostaville tiedoks, että sectio on PALJON vaarallisempi
onpa nykymaailma turha
auttakaa pls, leikkasin ja liimasin, mutta en pääse sinne.
muutenhan video oli tosi hellyttävä! Varsinkin se, kun pienen käsi tuli ulos. :) Minäkin kyllä ihmettelin, miksi nainen ponnisti selällään, pelkkä ajatus tuntuu tosi vaikealta!
oli ainoastaan siinä naisen jalkojen välissä. Ja juu, se kun käsi hengaili siellä... En pystynyt sitä välilihan leikkausta kokonaan katsoa
hyvä asento ja nauti elokuvasta. t. 41
vähän aikaa aikaisemmin,. Mulla ainakin se puudutettiin n.5 min ennen kuin leikattiin. Ja ei se vauvan ulostulo satu yhtään, vaan supistukset on ne, jotka sattuu niin hirveesti. Mutta paikat aukee synnytyksen avautumisvaiheessa, eihän tavallisesta reiästä laps mahtuiskaan..Tiedoks sectio mammoille
ehkä vois kattoo joku toinen pv. Oli niin lyhyt
Vierailija:
Ja ei se vauvan ulostulo satu yhtään, vaan supistukset on ne, jotka sattuu niin hirveesti.
...vauvan ulostulo sattuu ihan vietävästi, kun EI SUPISTA ja on vain pakko ponnistaa!!!!!!
Laantuiko sun supparit kokonaan vai miksi jouduit ponnistamaan ilman suppareita???
Oma mies nyt yrittää vaan mielyttää vaimoaan että ei ole eroa entiseen jotta saa sitä löysää pillua edes kerran kuussa.