Saatteko usein etuseteleitä K-Citymarkettiin?
Sain nyt todella lyhyen ajan sisällä kaksikin jotka molemmat käytin vaikken muuten juuri Citymarketissa edes käy (ostan vain tiettyjä tuotteita sieltä mutta muuten Prismasta pääosin kaikki). Mietin mahtaako tuota tulla vielä kun nyt vasta jälkikäteen keksin tuoteryhmän jota voisin sieltä hakea alennuksella mutta en normaalihintaan. Nyt siis ollut kuponkeja osta 50 eurolla, saat 10 euroa alennusta. Eikä koske tupakkaa, äidinmaidonvastikkeita, arpoja, muita alennuksia jne.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Joskus sain, en oo enää pitkään aikaan saanut.
Mä ihmettelen että mulle tuli nyt alle kuukauden sisällä kahdesti tuo sama etu enkä tosiaan käy siellä edes kuin kerran-pari kuukaudessa ja silloin ostokset tekevät joku kolmisenkymppiä. Mutta nyt tosiaan hain molemmat nuo kuponkitarjoukset eli 40+40 € normaalin kuluttamisen lisäksi.
Mitä ne on ja mistä niitä saa?
Ei mulle tuu kuin K-plussarahaa kortilla.
Ne tulee juuri sellaisille ihmisille ketkä harvemmin käy. Houkutellaan kauppaan ja ostamaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne on ja mistä niitä saa?
Ei mulle tuu kuin K-plussarahaa kortilla.
Sähköpostiin tuli ja tietyltä kaupalta. Toiselta paikkakunnan Cittarilta näitä ei tule vaikka siellä kävin ennen kuin tässä nykyisessä hakemassa nuo tietyt ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Ne tulee juuri sellaisille ihmisille ketkä harvemmin käy. Houkutellaan kauppaan ja ostamaan enemmän.
Mitenhän heidän järjestelmä käyttäytyy kun käytin siellä ainoastaan tuon tarjotun edun enkä ostanut mitään muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän heidän järjestelmä käyttäytyy kun käytin siellä ainoastaan tuon tarjotun edun enkä ostanut mitään muuta?
Tuskin tuo kauheasti kaupan taloutta hetkauttaa. Lähinnä noilla haetaan uusia vakituisia asiakkakaita kauppaan sillä että tarjotaan tuo etu ja asiakas tulee ainakin tutustumaan kauppaan ja ehkä huomaa kaupassa olevan hyvä tarjonta ja tulee toistekin.
Aika usein saan 30 ja 50 euron seteleitä, melkein joka viikko. Jouluisin niitä tulee eniten, samoin ilmaiskuponkeja Kotipizzaan ja elokuviin.
Joskus sain, en oo enää pitkään aikaan saanut.