Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö haastattelun jälkeen että satte työpaikan vai tuliko yllätyksenä?

Vierailija
30.05.2023 |

Kokemuksia

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen lopputuloksen on osannut aina arvata oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelun jälkeen näin unta että sain paikan. Olin pettynyt kun heräsin. Outo enneuni oli koska myöhemmin samana päivän minulle soitettiin ja olin valittu siihen paikkaan. Tämä tarina on tosi.

Vierailija
4/14 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin jo haastattelun jälkeen. Tosin olen siitä onnellisessa asemassa, että kuulun näihin "kilpailuihin" työntekijöihin, eli osaamisestani on pulaa työmarkkinoilla tällä hetkellä.

Haastattelussa käytiin lähinnä läpi palkkaa, ensimmäisen vuoden vapaita jne. Eli muotoiltiin työsopparia.

Vierailija
5/14 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli aika yllätyksenä , kyllä sen on jotenkin aistinut jos ei natsannut. Kerran otettiin töihin heti haastattelussa.

Vierailija
6/14 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sellainen tunne, että haastis meni hyvin. nyt kuitenkin on jo mennyt monta päivää haastiksesta, eikä mitään kuulu... alkaa epätoivo valtaamaan.

ap

Vierailija
7/14 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos olen ollut haastattelussa, niin sen paikan olen saanut tai ainakin jatkanut toiselle kierrokselle.

Vierailija
8/14 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla on sellainen tunne, että haastis meni hyvin. nyt kuitenkin on jo mennyt monta päivää haastiksesta, eikä mitään kuulu... alkaa epätoivo valtaamaan.

ap

No oletko soittanut perään? Tai voiko olla niin, että haku on edelleen auki ja haastattelut kesken, jolloin voi mennä hetki, ennen kun tekevät päätöksiä.

Vierailija
9/14 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Taisit unohtaa kysyä, mihin mennessä päätökset tehdään? 🙂 Tietää vähän puhallella juuri tuolle turhautumiselle, mikä odottelusta tulee.

Itse olen aika hyvin kyennyt arvaamaan lopputuloksen.

Vierailija
10/14 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides työpaikka menossa ja kaikissa on ilmoitettu heti haastattelun jälkeen että tervetuloa töihin.

Vierailija
11/14 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on tunne ollut oikea, toki haastatteluhistoriaan mahtuu muutama yllätyskin.

Vierailija
12/14 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin jo haastattelun jälkeen. Tosin olen siitä onnellisessa asemassa, että kuulun näihin "kilpailuihin" työntekijöihin, eli osaamisestani on pulaa työmarkkinoilla tällä hetkellä.

Haastattelussa käytiin lähinnä läpi palkkaa, ensimmäisen vuoden vapaita jne. Eli muotoiltiin työsopparia.

Sama juttu. Haastattelut ovat menneet aina enemmänkin niin, että työnantaja on myynyt paikkaa minulle. Onnekkaassa asemassa olen, vaikka tietenkin olen paljon töitä tämän ammattitaidon eteen tehnyt.

Vierailija
13/14 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista kuin viimeisimmän, jossa kyllä jäi hyvä fiilis haastattelun jälkeen, siis esim. haastattelijoiden reaktioista vastauksiin jne. Sain paikan. Tästä on nyt yli 6 v.

Vierailija
14/14 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Haastattelut ovat menneet aina enemmänkin niin, että työnantaja on myynyt paikkaa minulle. Onnekkaassa asemassa olen, vaikka tietenkin olen paljon töitä tämän ammattitaidon eteen tehnyt.

Joo, eipä tämä tietty uran alussa näin ollut ja se epävarmuus mitä noihin hakuihin liittyi, oli ihan kamalaa. Kyllä se elämää helpottaa, kun työpaikan vaihtaminen tapahtuu nykyään niin, että kiinnostuneesta yrityksestä otetaan yhteyttä ja kysytään haluaisinko siirtyä heille.

Ihan rehellisesti sääliksi käy kyllä nykyisellään vastavalmsituneita ja työttömiä, jotka joutuu suunnilleen päällään seisomaan noissa haastatteluissa ja hyvä ettei maksamaankin siitä, että pääsevät antamaan työnäytteen jonnekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme