Kertokaa minulle te kulutuskeskeiset, markkinataloudelle elävät ihmisraasut yksi asia
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kulutuskeskeinen ja markkinataloudelle elävä ihmisraasu, mutta tulin tähän kertomaan että en todellakaan ole onnellinen. Jos minulla olisi enemmän rahaa, olisin varmasti onnellisempi.
Kerrohan sinä, oletko sinä onnellinen, kun kauniina lauantaiaamuna kyselet palstalla tällaisia?
Ymmärrät varmaan että minua ei voisi vähempää kiinnostaa luksuksesi, autosi ja veneesi? Ymmärrät varmaan että elämässä on suurin piirtein kaikki muu tärkeämpää kuin kuluttaminen, raha, pörssikurssit ja muille näyttäminen? Ymmärräthän sen?
Mutta nuo asiat eivät ulossulje niitä tärkeämpiä vaan päinvastoin lisäävät mahdollisuuksia niille. Tässäkin ketjussa onnettomalta, vihaiselta ja katkeralta vaikutat vain sinä.
Eri
No ei. Kyllä se olette te jotka olette niin kovin eksyksissä.
tuliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiien
Zinc
Wttu JIHAA TULET ON KIELLETTY SANA KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITOS !
Ei tavara tuo mulle onnea, mutta tosiasia on että jos mua vituttaa niin se on mukavampaa kun istun mun bemarissa kuin että istun ruuhkabussissa. Samoin kivempaa se vitutus on myös suuressa omistusasunnossa hyvällä alueella, kuin itä-Helsingin vuokraslummissa. Vituttaa mua usein. Mutta on kivempaa olla vittuuntunut kuuntelemalla hyvää musiikkia kymppitonnin kaiuttimista kuin Lidlin kuulokkeista.
Eli ei tavara ja omistaminen mua onnelliseksi tee - se vaan tekee vituttamisen hivenen helpommaksi kestää!
Mistä tietää, onko itse kulutuskeskeinen, markkinataloudelle elävä ihmisraasu?
Aah.. kunhan taas lomat alkaa ..
Zincccc
Vierailija kirjoitti:
Zinc-botti meni epäkuntoon?
Etkö osaa lukea pälli. Etsin kiellettyä sanaa, kun ei mene viestit läpi ..
Zinc
Löytyi ..
Siellähän se lukee idotici. Mikäköhän sana kiellossa otsikossani ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kulutuskeskeinen ja markkinataloudelle elävä ihmisraasu, mutta tulin tähän kertomaan että en todellakaan ole onnellinen. Jos minulla olisi enemmän rahaa, olisin varmasti onnellisempi.
Kerrohan sinä, oletko sinä onnellinen, kun kauniina lauantaiaamuna kyselet palstalla tällaisia?
Ymmärrät varmaan että minua ei voisi vähempää kiinnostaa luksuksesi, autosi ja veneesi? Ymmärrät varmaan että elämässä on suurin piirtein kaikki muu tärkeämpää kuin kuluttaminen, raha, pörssikurssit ja muille näyttäminen? Ymmärräthän sen?
Minkä?
Onnellisemmaksi tavara tekee kuin ihmiset, jos sitä kysyt. Itse en harrasta kumpaakaan, mutta rahasta tykkään.