Kertokaa minulle te kulutuskeskeiset, markkinataloudelle elävät ihmisraasut yksi asia
Kommentit (44)
Olen. Elämässä on murheita tietty samalla lailla kuin muillakin, mutta ainakin itse itken sadesäällä mieluummin sisällä mersussa kuin ulkona pyörän päällä.
En ole kulutuskeskeinen ja markkinataloudelle elävä ihmisraasu, mutta tulin tähän kertomaan että en todellakaan ole onnellinen. Jos minulla olisi enemmän rahaa, olisin varmasti onnellisempi.
Kerrohan sinä, oletko sinä onnellinen, kun kauniina lauantaiaamuna kyselet palstalla tällaisia?
Vierailija kirjoitti:
En ole kulutuskeskeinen ja markkinataloudelle elävä ihmisraasu, mutta tulin tähän kertomaan että en todellakaan ole onnellinen. Jos minulla olisi enemmän rahaa, olisin varmasti onnellisempi.
Kerrohan sinä, oletko sinä onnellinen, kun kauniina lauantaiaamuna kyselet palstalla tällaisia?
Ymmärrät varmaan että minua ei voisi vähempää kiinnostaa luksuksesi, autosi ja veneesi? Ymmärrät varmaan että elämässä on suurin piirtein kaikki muu tärkeämpää kuin kuluttaminen, raha, pörssikurssit ja muille näyttäminen? Ymmärräthän sen?
minulla meinaan sitä ei ollut,
Zinc
ja mitä voi harrastaa. Kävellä kulmilla ja potgia kiviä
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät varmaan että minua ei voisi vähempää kiinnostaa luksuksesi, autosi ja veneesi? Ymmärrät varmaan että elämässä on suurin piirtein kaikki muu tärkeämpää kuin kuluttaminen, raha, pörssikurssit ja muille näyttäminen? Ymmärräthän sen?
Mutta nuo asiat eivät ulossulje niitä tärkeämpiä vaan päinvastoin lisäävät mahdollisuuksia niille. Tässäkin ketjussa onnettomalta, vihaiselta ja katkeralta vaikutat vain sinä.
Eri
Enpä juuri. Ihan tasaista, mutta ilman venettä olisin aika onneton ..
Zincc