Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs nainen taitaa vainota, en kai voi tehdä mitään (motiivi on)

Vierailija
18.07.2020 |

Oon nähnyt hänen autonsa pari kertaa meidän lähellä parkissa, mutta "piiloutuneena" ja hän itse istuu siinä. Eilen näin peilistä, että kuvasi kännykällä kun tulin takaa päin. Lisäksi samanlaisen auton olen nähnyt työpaikkani ikkunasta pari kertaa päivässä menevän ohi - toki jollain muulla voi olla samanlainen, mutta kyseessä on harvakseltaan liikennöity sivukatu. Meillä on firma katutasossa ja mulla ikkunat kadulle päin.

Hän ei ole mikään penaalin terävin kynä, joten siksi käyttää omaa autoaan, jonka tunnistan hyvin. Motiivi on se, että olen todistajana kun häntä epäillään laittomuuksista. Olen aika lailla avaintodistaja yhden toisen kanssa asiassa. En voi avata asiasta enempää, kun se on tutkinnassa juuri nyt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tilanteessasi kertoisi edes tätä :D Pidän esim. poliisijutut täysin irti palstasta.

Vierailija
2/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tilanteessasi kertoisi edes tätä :D Pidän esim. poliisijutut täysin irti palstasta.

No en usko hänen käyvän täällä, mutta mistäs tuon tietää, paljonhan täällä käy. Minulla ei ole ikinä elämässä ollut mitään ongelmia ja tämän ihmisen kohtaaminen alunperinkin oli jotain järkyttävää, en ole sellaisten kanssa ollut ennen tekemisissä missään muodossa. Mies pitää minua vainoharhaisena, mutta en usko näiden olevan sattumaa. Ehkä muutin jotain yksityiskohtaisia alkuperäisestä, ehkä en, mutta kyllä minä pelkään häntä. Ei ole tietoa onko hänellä rikosrekisteriä, mutta aivan kuin häneltä puuttuisi elämästä muutama vuosi. Jotkut epäilevät, että on ollut hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita poliisille

Vierailija
4/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasi kännykällä kun tulit takaa päin?

Vierailija
5/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota valokuva aina kun se kökkii lähistöllä sen auton kanssa. Voit sitten todistaa että seuraa sua.

Toisaalta mietin, että voihan sillä olla oikeastikkin asiaa sun nurkille. Meidän lähistöllä asuu esim. yks julkkis ja sen kodin vieressä on mun työpaikka ja lapsen harrastuksen halli. Ajelen siitä siis ohi päivittäin. Samoin olin yhdessä välissä mainostenjakajana. Halusin lisätienestejä. 

Ajatteleekohan se julkkis että stalkkaan sitä :D

Vierailija
6/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä se kuvas omaa naamaansa.. Ethän sä voi nähdä onko se kamera mihin suuntaan

Vierailija
7/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilet että stalkkaa, niin varmaan stalkkaakin. Ota kuva hänen autosta aina kun näet sen, kuvaan tallentuu aika ja päivämäärä ja ehkä sijaintikin jos asetat niin, on todiste. Poliisilta voi kysyä neuvoa.

Vierailija
8/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä tositrinoita aina säännöllisin väliajoin voi lukea ihan lehdistäkin, kuinka esimrkiksi ihan naapurissakin voi asua mielenvikainen kyttääjä joka kuvaa ja vakoilee .

Kokemus on kauttaaltaan ahdistava ja pelottava.

Lisäksi tuollaista harrastava voi olla arvaamaton siinä suhteessa, ettei tiedä mitä moista harrastavan päähän voi juolahtaa.

Kyllä kannattaa ottaa ylös tilanteista dokumenttia ja ottaa viipymättä yhteyttä virkavaltaan mikäli tuollaisen kohteeksi joutuu.

Se, että suostuu pelkäämään ja lamaantuu on huonoin vaihtoehto.

Dokumentoi (päivämäärät, kellonajat, perheesi kuvaaminen) kirjaa ylös ja kuvaa kännykameralla tilanteet.

Sitten teet ilmoituksen. 

Ainakin löytyy sitten merkintä asiasta poliisilta.

Vierailija
9/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos epäilet että stalkkaa, niin varmaan stalkkaakin. Ota kuva hänen autosta aina kun näet sen, kuvaan tallentuu aika ja päivämäärä ja ehkä sijaintikin jos asetat niin, on todiste. Poliisilta voi kysyä neuvoa.

Juuri näin.

Stoppi kaikille vainoamiselle heti alkuunsa.

Tuollainen peli ei vetele!

Olkaa jämäköitä!

Vierailija
10/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita poliisille että tosiaan tulee tuo merkintä.

Vierailija
11/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä se kuvas omaa naamaansa.. Ethän sä voi nähdä onko se kamera mihin suuntaan

Kyllä kai normaali ihminen sen hoksaa jos kuvaus tai video tallentaminen kohdistuu itseen.

Turha sitten selitellä kun poliisisetä alkaa kyseillä moisista kyttäysharrastuksista,  että joo kuvasin vain puuta siinä kohteen takana. Tyyliin kolmattakymmenettä kertaa samalla viikolla.

Vierailija
12/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää puolenne ja puolustautukaa ahdistelijoita vastaan.

Laittakaa heidät heti vastuuseen ja viheltäkää moinen peli poikki.

Vierailija
13/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi liittää huvittuneen hymynaaman tällaiseen asiaan.

Ilman muuta on hyvä keskustella miltä tuntuu ja miten toimia jos mielen-vikainen vainoaa.

Vierailija
14/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, ja mulla lähti ajatus aika laukalle 🤗

Vierailija
15/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se toinen avaintodistaja huomannut mitään, jos otat kuvan henkilön autosta?

Vierailija
16/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sellaisia kuvia, joissa myös rekkari näkyy selvästi, niin hänkin voi tunnistaa sen varmasti.

Vierailija
17/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä käytöshäiriöiset, perässä jankuttavat käsitellään, arvaat kyllä missä.  mikäli tämä ei tehoa, on olemassa muita tapoja lopettaa vuosiakin kestävä häirintä, nimenomaan miehen perässä. niitä löytyy asuinalueelle tunkevista mutta myös talon asukkaista. Siihen kun puuttuu,seuraa sovauksia, pääle huutamista, täysin kyvyttömyyttä viestimään. Eletään omassa luulo-,ja urkkimismaailmassa jossa nuorisopsykiatria ja perhe/suhdeterapia vosivat olla ratkaisuja.

Vierailija
18/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä "viddua" huudat sille naapurin miehelle?

Vierailija
19/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni varmaan kärsii tälläkin hetkellä esimerkiksi päästään heilahtaneen ex-puolison kyteksimisestä ja kiusanteosta.

Hyvä että asiasta keskustellaan.

Vierailija
20/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaat auton aina niin että kilpi näkyy. Muuten se on sana sanaa vastaan eikä sun selitykset merkitse yhtään mitään ilman todisteita vaikka kuka sanois mitä tahansa vauva palstalla.

Ja kai sä nyt näät kuka siellä autossa sisällä istuu jos näät sen kuvaavan.

Niin ja samanlaisia autoja löytyy yllättävän paljon samojen kaupunkien sisältä ja joskus kilvetkää en eroa paljoo toisistaan.

Otat kuvan missä näkyy rekkari---> fonectasta katot kenen auto ja sitte alat tekemään johtopäätöksiä ja jos on se keneksi luulet niin nappaat aina kuvan ku näkyy ja päivämäärä muistiin kellonaikoineen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi