Eräs nainen taitaa vainota, en kai voi tehdä mitään (motiivi on)
Oon nähnyt hänen autonsa pari kertaa meidän lähellä parkissa, mutta "piiloutuneena" ja hän itse istuu siinä. Eilen näin peilistä, että kuvasi kännykällä kun tulin takaa päin. Lisäksi samanlaisen auton olen nähnyt työpaikkani ikkunasta pari kertaa päivässä menevän ohi - toki jollain muulla voi olla samanlainen, mutta kyseessä on harvakseltaan liikennöity sivukatu. Meillä on firma katutasossa ja mulla ikkunat kadulle päin.
Hän ei ole mikään penaalin terävin kynä, joten siksi käyttää omaa autoaan, jonka tunnistan hyvin. Motiivi on se, että olen todistajana kun häntä epäillään laittomuuksista. Olen aika lailla avaintodistaja yhden toisen kanssa asiassa. En voi avata asiasta enempää, kun se on tutkinnassa juuri nyt.
Kyllä on hyvä että keskustellaan. Itsekkin joudun varmaan toistamiseen kohta vaihtaa numeroa kun mt ongelmainen ex nainen lähettelee viestejä. Hakee huomioo millon milläki keksityllä sairaudella ja vaikka en edes vastaa niin silti viestejä tulee runsaiden kirjotusvirheiden kera eli kännissä on. Niin ja viestejä alkaa aina tulee iltasin/ öisin. Ei ikinä päivällä. Ja useimmiten viesti tulee aina "vahingossa" minulle vaikka piti mennä jollekki muulle mutta nytpä sitte tiedän että vakava asia jne jne. Hohhoijaa kiviäki kiinostaa